sobota 27. dubna 2013

Rozhovor: Kristýna Leichtová (herečka ze seriálu Gympl)

Kristýna Leichtová hraje barmanku Denisu Hájkovou, sestru Patrika a přítelkyni Adama Kábrta v seriálu Gympl s(r)učením omezeným.
Dvakrát týdně ji můžeš vidět na televizní obrazovce v nových dílech seriálu Gympl, kde představuje sympatickou mladou ženu, která se musela po smrti rodičů postarat o svého mladšího bratra. Životem se potlouká, jak umí, ale občas jí to nejde, jak by si představovala.


Mnoho lidí si myslí, že natáčení seriálu je jedna obrovská sranda, kde se každý směje a vyvádí. Je to opravdu tak, nebo je to vlastně jen stres, nuda a dřina?

Jasně, že si užijeme i zábavu, ale většinou je to práce. Taky se točí poměrně rychle, takže času na legrácky moc není.

Dovedeš si představit, že by byl skutečný tvůj vztah s Ondřejem Brzobohatým, se kterým v seriálu žiješ? Mohlo by vám to klapat i mimo natáčení?
Jsem šťastně zadaná, takže mne nic takového ani nenapadlo. Ondru mám samozřejmě ráda, ale on je na mě kolikrát až moc hodný :-) A já sem pro něj zase až moc pragmatická, tak mi to řekl :-)

Co říkají doma na tvé výkony při líbačkách s kolegou?
Můj chlapec Gympl nesleduje, a hlavně to bere jako práci, stejně tak moje rodina.

Co vše bys byla schopna v televizi při intimních postelových scénách ukázat?
Myslím si, že do televize a do takovýchto seriálů nahota nepatří. Celkově by se s ní mělo šetřit.

Myslíš si, že příběhy v seriálu jsou reálné? Že by se něco takového skutečně mohlo v životě stát?
Jak co, jak kdy. Většina příběhů je založená na pravdivých základech, některé jsou reálné a některé přitažené za vlasy. Proto mají seriály takový úspěch. Lidé se s příběhy a postavami ztotožňují.

Co škola? Jaká jsi byla ve svých školních letech - spíše nepořádnice, nebo šprtka?
Řekla bych, že jsem byla spíš chaotik. Učila jsem se, to jo, ale některé věci jsem se prostě naučit nedokázala. Například matiku :-)
Kristýna Leichtová

Žádné komentáře:

Okomentovat