středa 3. ledna 2018

RECENZE Ziaja masážní olej v gelu zeštíhlující

Když jsem tak procházela e-shop www.ruzova10.cz a přemýšlela jsem, co nového bych ráda vyzkoušela, do oka mi padla rubrika tělové oleje. V tomto zimním čase se vyžívám v produktech, které jsou určeny na tělo (všelijaká tělová másla, mléka, oleje…). Kdo by také nemiloval tyto relaxační masáže, že ano?


Objednala jsem si tedy inovativní masážní olej v gelu, konkrétně zeštíhlující. Obsah je 180ml a stojí pouhých 179Kč, což není vůbec mnoho. Balení je dostatečně veliké, tudíž ti vydrží na dlouhou dobu.

U produktu je napsáno, že jej lze použít i v kosmetických a fyzioterapeutických salonech, což je známka kvalitního produktu. A spojuje výjimečné pečující vlastnosti s praktickou aplikací. Velkou výhodou je totiž právě to, že je produkt ve formě gelu! Oleje většinou všude možně stékají, jsou mastné, nesnadno se s nimi manipuluje… s gelem se snáz pracuje a pro mě osobně je i na pokožku mnohem příjemnější. Gelová konzistence lehce chladí, překvapilo mě, že je trošku hustší a hůř se roztírá, ale hlavně není přehnaně mastný. Jakmile gel na pokožce zaschne, nelepí! Což se mi často u gelů stává.


Produkt nemá žádnou výraznou parfemaci. Pouze lehce voní po pomeranči. Není to nijak chemická či přehnaná vůně, která by mi vadila. To mi opravdu můžeš věřit, jelikož na klasické pomeranče mám alergii a ani jejich vůni nemohu pomalu cítit. Není to vůně tolik kyselá nebo svěží, spíše sladší. Připomíná mi něco z dětství, proto nemůžu úplně objektivně hodnotit. Mám k této vůni zkrátka nepochopitelnou citovou vazbu. A to že je gel krásně oranžový? To je krásný bonus!


A co produkt slibuje?
- Napomáhá spalování tukové tkáně a zmenšuje výskyt celulitidy.
- Napravuje strukturu pokožky, její pružnost a ohebnost.
- Jemně promašťuje a regeneruje svrchní pokožku.
- Zanechává pokožku jemnou a hedvábnou na dotek.
- Obsahuje osvěžující pomerančovou vonnou kompozici.

Podle těchto bodů můžeš tedy zjistit, že spojuješ příjemné s užitečným. Masáže jsou příjemné (můžeš na pomoc přizvat třeba přítele) a je fajn na chvíli vypnout a užít si relaxační chvilku. Olej kůži promašťuje a zanechává ji na první pohled vitální, lesklou a na dotek jemnou, což v zimě zaručeně oceníš. Pozor ale! Není to maximální dlouhodobá hydratace, na to bys potřebovala trošku větší kalibr.

A nyní se dostávám k lehce kontroverznímu bodu, a to sice jestli je skutečně zeštíhlující. Je logické, že pokud budeš pouze ležet a cpát se, tak ti žádný takový produkt nepomůže. Ovšem je vědecky prokázáno, že za pomoci zdravého životního stylu můžeš celulitidu prostřednictvím těchto masáží zmírnit. Mazala jsem se vždy večer (1 krát denně), uznávám, že je to pravděpodobně málo a také vím, že nemohu očekávat nějaké velké výsledky. Netuším, zda se mi celulitida zlepšila, ale rozhodně je má pokožka na nohou krásnější a pružnější. Ono to mazání dělá svoje!

Žádné komentáře:

Okomentovat