čtvrtek 21. května 2020

Jarní oblíbenci 2020

Již dlouho jsem článek nevěnovala mým aktuálním oblíbencům. A tak jsem tady s jarními oblíbenci za rok 2020. Ano, tohle jaro je krapet podivnější, než ta předchozí, která jsem zažila. Nicméně kosmetika nám dělá radost i nadále, ale nejen tu materiální radost, ale především tu praktičnost, kterou nám přináší! V návaznosti na aktuální situaci tu mám produkty, které mi dennodenně usnadňují život.

Notino

Prvním z produktů je Dermacol Aroma Ritual krém na ruce. Na suché ruce trpím celoročně a také je neustále promazávám, nicméně nyní si situace žádá ještě zvýšenější péči. Neustále ruce desinfikuji, myji mýdlem a tím dávám pokožce pořádně zabrat. Kromě klasické Indulony, která je mi mým nejlepším přítelem, tu mám i krém od značky Dermacol.

Řada Aroma Ritual od Dermacolu je prostě fantastická! Ať už se jedná o sprchové gely či mýdla na ruce, vše se opravdu povedlo! Na výběr mají z nejrůznějších vůní. Já si již brousím zoubky na léto na jejich limetkové a hruškové svěží vůně. S každým ročním obdobím se mi pojí jiná parfemace jejich produktů. Momentálně jsem doma dopotřebovala variantu irská káva, která patři mezi mé nejoblíbenější. Vůni kávy miluji a tato je více než věrohodná. Mnoho lidem připomíná spíše kakao, ale já tam cítím právě tu kávu. Je to vůně slaďoučká, ale ne nijak přeslazená, vtíravá či infantilní, naopak je pro nos velmi příjemná a jen tak se neočuchá.

dermacol-aroma-ritual-krem-na-ruce

Krému stačí skutečně malé množství. Perfektně a poměrně rychle se vsakuje, ruce provoní a zanechá je hebké na dotek. Už žádná suchá místečka a nehezké šupinky. Navíc je balení poměrně malé, tudíž se vleze do každé kabelky, aniž by zabíralo hodně místa. A za tu cenu? 100 ml stojí cca 57 Kč. To je super!

Kromě péče o ruce tu mám také něco z kategorie péče o rty, a to sice Eos Cherry Vanilla vyživující balzám na rty. Když jsem si poprvé nasadila roušku, byla jsem v šoku z toho, jak moje rty trpí. Po sundání byly úplně vysušené, vrásčité a scvrklé. Poučila jsem se a pečlivě vždy rty promašťuji, než roušku nasadím.

eos-cherry-vanilla-vyzivujici-balzam-na-rty

Eosy balzámy jsou moje láska. Již několik let jsem jim věrná a vždy jsem nadšená, když přijdou s nějakou novou vůní. Tentokrát tu mám vůni Cherry Vanilla. A jaká je? BOŽSKÁ! Sladká a svěží zároveň. Vanilka dodává úžasnou chuť a hřejivý nádech, oproti tomu třešně jsou více kyselé, svěží a takové perfektně letní. Kombinace je to velmi povedená.

Co se týče Eos balzámů, tak nemám co vytknout. Složení je čistě přírodní, není z nich cítit žádná chemie. To moje citlivá pokožka oceňuje. Díky bambuckému máslu krásně hydratují a zanechávají rty vláčné. Eos používám, i když jsou rty v opravdu špatném stavu, aplikace je příjemná a velmi účinná. Vždycky mám alespoň jeden takový balzám v kabelce.

Jedno balení má 7 g a stojí 149 Kč. Ano, cena je sice vyšší, ale také množství je větší než u klasického balzámu. Jeden takový balzám ti vydrží bez problému půl roku aktivního používání. V tom se mohu za Eosy skutečně zaručit!

A s novým obdobím tu mám opět novou vůni. V poslední době velmi často používám Guess 1981 tělový sprej pro ženy. Jak možná víš, pokud můj blog pravidelně sleduješ, tuhle verzi mám již v klasické toaletní vodě a nedám na ni dopustit. Na takové ty klasické denní lítačky po městě, jen tak do obchodu či na úřady jsem se rozhodla si pořídit i tento tělový sprej. Mám zcela totožnou vůni jako toaletní vodu. Jen je malinko méně koncentrovanější, o trošku kratší dobu vydrží, ale také je mnohem levnější. Na takové ty denní pochůzky proto naprosto dostačující!

Guess-1981-telovy-sprej-pro-zeny

250 ml stojí pouhých 240 Kč. Kvalita je perfektní. Absolutně se nedá srovnat s běžnými tělovými spreji. Vůně je to luxusní, nijak laciná či infantilní. Já ji prostě zbožňuji. Guess vytváří i vícero druhá jejich populárních vůni v tomto balení, tak na to určitě mrkni.

A jaké máš ty jarní oblíbence? Poděl se v komentářích!

Žádné komentáře:

Okomentovat