úterý 16. července 2019

RECENZE Ziaja Gdan Skin protivráskové sérum

Ziaja je značka pro nás normální smrtelníky. Sortiment je bohatý, proto si na své přijde úplně každý. Zároveň této značce nejsou cizí příznivé ceny. Ačkoliv jsou ceny poměrně nízké, kvalita je vysoká a ještě nikdy jsem nezažila zklamání z jejich produktů. Nově řadu GdanSkin najdeš také na Notino.cz.

GdanSkin je inspirovaná mořským klimatem a výjimečnou atmosférou města Gdaňsk. Produkty jsou parfemované v duchu moře, přírody a skalní vegetace. Vesměs je tato řada určena pro suchou/dehydratovanou pokožku. Ovšem musím podotknout, ať nezapomínáš na to, že i mastná pleť potřebuje hydratovat. V této řadě se nachází jak produkty na pleť, tak na tělo a je jich skutečně požehnaně!

ziaja-gdan-skin-protivraskove-serum



Ziaja Gdan Skin protivráskové sérum50 ml a stojí pouhých 129 Kč. Nachází se v malém, skladném balení s pumpičkou. S pumpičkou se snadno manipuluje a řekla bych, že je to také nejideálnější "technologie" u tohoto typu produktu. Design je ve znamení minimalismu. Je to jednoduché a pěkné. Neurazí a nenadchne.

Sérum vypadá při zmáčknutí pumpičky jako krém, ovšem při rozmazání zjistíš, že se jedná o gelovou konzistenci. Pokud jej budeš skladovat v ledničce, příjemně na pleti chladí. To určitě doporučuji, obzvlášť nyní v létě v parných dnech je to více než příjemné. Po ránu probudí a nakopne! Zašedlé a unavené pletí dodáš krapet života. Gel se bez problému roztírá a celkově si aplikaci užívám. Parfemace je velmi jemná, nijak dráždivá či přehnaná.

ziaja-gdan-skin-protivraskove-serum

A co produkt slibuje? Měl by vyhlazovat vrásky, hydratovat a obnovovat přirozenou pružnost a pevnost pokožky. Primárně je určen pro suchou pleť. Já bych jej doporučila jak pleti mladistvé k hydrataci a prevenci vrásek, tak zralejší, která potřebuje pleť rozzářit a vyhladit. K pleti je velmi šetrný a to trpím na přecitlivělou a zarudlou pokožku, takže mi skutečně můžeš věřit.

Tohle sérum se dá využít také jako podkladová báze pod make-up. To jsem vyzkoušela a ten efekt si zamilovala! Rozhodně suché pleti doporučuji (u mastné mám podezření, že by na pleti poté make-up nedržel). Lze použít samostatně jako sérum nebo booster ani-age s denním nebo nočním krémem. Zvýší účinnost denního a nočního krému GdanSkin (taktéž jej najdeš v nabídce Notino). Mám ráda, když mám takto dva produkty stejné značky (a řady), které k sobě ladí a zároveň se podporují.

Tohle je produkt, u kterého uvidíš výsledky již po první aplikaci! Ziaja séra na pleť prostě umí a tohle se opět povedlo. Již po první aplikaci uvidíš, jak bude pleť rozzářená, vypnutá a na dotek heboučká jako dětská prdýlka (a to nepřeháním). Nepamatuji si, kdy naposledy mi nějaký produkt udělal tento WOW efekt. Tohle je můj nový objev a svatý grál! Není překvapením, že mám již druhé balení…

Žádné komentáře:

Okomentovat