pondělí 30. prosince 2019

Make-up look, ve kterém zazáříš na Silvestra!

Silvestr se nezadržitelně blíží a já ti v tomto článku ukážu inspiraci, jaký look nahodit, abys zazářila. V takovém se vydám do víru města já! A jelikož je s produkty, na které se mohu vždycky spolehnout, mile ráda své dobré zkušenosti předám i dalším ženám.

Jelikož Silvestr se obvykle slaví v baru, kde není dostatek vzduchu, jsou tam různé světelné efekty a podobně, tak obvykle mívám v takových podmínkám zarudlé oči. Nechci proto volit oční make-up, který by ono "začervenání" ještě více zdůraznil a oči by byly mnohonásobně více podrážděné. V takovém případě ráda volím variantu - nude oči a výrazná rtěnka. Ovšem aby to nebyla taková nuda, rozhodla jsem se nasadit umělé řasy. Kdy jindy než teď?

notino


Po delší době jsem vytáhla na scénu Maybelline The Nudes paletku očních stínů. Je to již nějaký ten pátek, co tahle paletka zažívala obrovský boom, jakož to paletka nízké ceny (cca 270 Kč) a vysoké kvality. Já ji mám již poměrně dlouho a stále jsem toho názoru, že patří mezi ty TOP. Pokud nemáš finance, nebo jednoduše nechceš investovat ty peníze do dekorativní kosmetiky, pak paletku směle doporučuji.

maybelline-the-nudes-paleta-ocnich-stinu

Obsahuje nude matné odstíny, ale i nějaké ty třpytivější výraznější na večerní make-up. Obsahuje jak matné, tak se shimmerem. Některé mají studenější podtón, jiné teplejší. Najdeš v ní dobře pigmentovaný černý stín na ztmavení, matný hnědý stín do záhybů, matný světlý stín pod obočí a něco třpytivého do koutků oka. Zkrátka vše, co potřebuješ ke každému looku.
maybelline-the-nudes-paleta-ocnich-stinu
Jak jsem již zmínila, chtěla jsem, aby hlavní fokus byl na rty, proto je líčení očí velmi jemné. Do záhybů jsem dala matný hnědý stín se studeným podtónem (horní řada, druhý zprava), poté jsem jej ztmavila o něco tmavší hnědou (horní řada, první zprava). S tou jsem zacházela velmi opatrně, jelikož je dost pigmentovaná, a nechtěla jsem, aby líčení bylo výraznější, než jsem zprvu zamýšlela. Na pohyblivé víčko jsem dala třpytivý světlý stín s kapkou zlaté (dolní řada, druhý zprava) a do koutků oka o ještě krapet světlejší třpytivku (horní řada, první zleva). Pod oboří a na zahlazení okrajů jsem zvolila matnou tělovou (horní řada, třetí zleva). A je hotovo! Nenápadné líčení, které podtrhne tvou přirozenou krásu.

maybelline-the-nudes-paleta-ocnich-stinu

Dále jsem udělala tenkou linku podél řas a nanesla umělé řasy. Absolutně miluji a nedám dopustit na nalepovací řasy Ardell Wispies. Pokud hledáš přirozené umělé řasy, které nepůsobí jako "pěst na oko", dodají očím luxus a šmrnc, ale nebude to nic přehnaného, pak směle do nich! Jsou za výbornou cenu 100 Kč. Na Notino k nim seženeš i pověstné lepidlo Duo, které rozhodně doporučuji. Řasy jsou krásně měkké, tudíž se přizpůsobí oku. Jsou dostatečně velké i na mé větší oko. Nemusím je nijak upravovat, zastřihovat… Na víčku jsou lehoučké, skoro je ani necítím a během dne zapomínám, že je mám. Kvalita je výborná, jelikož je používám opakovaně a stále jsou jako nové!

ardell-wispies-nalepovaci-rasy

A nyní už jen nahodit zbytek make-upu a rtěnku. Rtěnka, na kterou se mohu spolehnout? To je Dermacol 16H Lip Colour dlouhotrvající dvoufázová barva a lesk na rty. Tahle kráska drží jak přibitá! Zvládne pití i jídlo a několikahodinové mluvení. Je pravda, že časem se začne drolit a poměrně dost vysušuje, ale pokud jsou rty v dobré kondici, použiješ předem peeling a balzám, pak je i komfort dostačující. Já zvolila odstín 04. Červená rtěnka neodpouští! Na tak výrazné barvě jde všechno vidět, proto nedoporučuji ty krémové, které se patlají, nedrží na místě a při mluvení se ojídají. V takovém případě jedině tekutá rtěnka. Pokud chceš, aby byla matná, vynech 2. krok v podobě lesku. Já to tak dělám poměrně často a osvědčilo se to. Aplikátor je precizní, tudíž není potřeba použít ani konturku. Za cenu v akci 178 Kč se vyrovná mnohem dražším značkám!

dermacol-16h-lip-color-dlouhotrvajici-dvoufazova-barva-a-lesk-na-rty

Produkty, na které se mohu spolehnout, v kterým se cítím dobře, nijak mě neotravují, mám je pečlivě odzkoušené, je to jednoduché a efektní. Navíc velmi rychlé, pokud nestíháš! Tohle všechno jsou aspekty, které povedou k tomu, že si užiju celou noc bez obav. Nebudu se muset starat, zda můj make-up vypadá dobře…hlavně být v klidu a užívat si.

maybelline-the-nudes-paleta-ocnich-stinu

Žádné komentáře:

Okomentovat