středa 11. prosince 2019

Snídaně s Chia Shake

Znáš e-shop www.chiashake.cz? Že ne?! Já ti jej mile ráda představím. Jedná se o internetový obchod, který nabízí jídla ze superpotravin. Pro příznivce keto diet, fitness jídel či milovníky zdravého životního stylu si tento obchod připravil bohatou nabídku nejrůznějších jídel. Já mám již zkušenost s jejich malinovo-jahodovým koktejlem, a jelikož jsem byla moc spokojená, kývla jsem na nabídku další spolupráce.

Ačkoliv nejsem příznivce ketodiet či diet v prášku, v sortimentu jsem nalezla produkty, které bych ráda odzkoušela. Výběr je opravdu velký, proto si na své přijde každý. Mně nejvíce zaujal jejich snídaňový balíček.

Snídaňový balíček obsahuje celkem 3 produkty za zvýhodněnou cenu 799 Kč. Dle mého názoru je to ideální dárek pod stromeček pro člověka, který má rád jídlo a zajímá se o zdravý životní styl. Já osobně ráda zkouším nové věci a když se jedná o jídlo?! Jídlo je vždycky dobrým dárkem. Třeba se jedná o něco, co by obdarovaný rád zkusil, ale zatím se mu do toho nechtějí investovat peníze. Udělej mu radost!

Balíček obsahuje výrobky, s kterými si zařídíš pěknou snídani. Miluji snídaně, a ještě raději mám pomalá rána, kdy nemusím nikam spěchat. Snídani si v klidu nachystám a poté užiju u knížky nebo seriálu. To je lahoda! Den je hned o něco krásnější už takto z rána.


Největším komponentem balíčku je směs na proteinové palačinky. Jedná se o příchuť vanilky, kterou já miluji (jak z názvu blogu vyplývá). Příprava je jednoduchá a poměrně rychlá. Ke směsi ti přijde také odměrka. Stačí jedna odměrka smíchaná s mlékem (150 ml) a je hotovo. Vzniklé těsto je potřeba pořádně rozmíchat. Osobně doporučuji spíše ušlehat, jinak má těsto hrudky. Těsto krásně voní po vanilce. Poté dej na lívanečník. Mě porce vyšla na 4 menší lívance. Samozřejmě, pokud preferuješ palačinky, pak si udělej jednu velkou palačinku. Tvorbu urychlíš, když pánev přikryješ pokličkou. Lívanečky se pak udělají rychleji a rovnoměrněji. Já je smažila na ghí, jelikož nic jiného na smažení nemám a nepoužívám. Výsledná máslová chuť je božská!


Při přípravě jsem měla nejprve problém, že jsem se těsto snažila rozšlehat ručně. Nyní již vím, že šlehač je lepší varianta. Jinak je těsto dobré konzistence. Nepřipalovalo se, netrhalo se - prostě ideál. Pokud ráno nestíháš a nemáš náladu si pečlivě měřit ingredience a vymýšlet nové recepty, tak tohle je snadnější varianta. Palačinky jsou pěkně nadýchané (pokud chceš ještě nadýchanější, pak doporučuji přidat navíc prášek do pečiva), voní a chutnají po vanilce. Rozhodně nejsou přeslazené, což oceňuji! Raději si je osladím až topingem, ne přímo těsto.

Jedno velké balení na pancakes má 350 g, tudíž ti vystačí na 10 dávek. Samostatně stojí 399 Kč, tudíž se rozhodně vyplatí takto ve výhodném balíčku i s máslem a nápojem.


Dále se v balíčku nachází máslo. Ano, miluji tato ořechová másla! Máš na výběr ze tří druhů, já zvolila proteinellu. Složení: Arašídové máslo, maltitol, lískooríškové máslo, slunečnicový olej, syrovátkový proteinový izolát, nízkotučný kakaový prášek, kakaové máslo, kokosový olej, slunečnicový lecitin, oligofruktóza, přírodní aroma, himalájská sůl. Osobně mám raději 100% ořechová másla, ale ani tohle není nijak špatné. Jediné, co by někomu mohlo vadit, je maltitol, který má tendence nadýmat. Mně problém nedělá.


Ačkoliv složení není čisté, tak chuť je na jedničku! Něco tak lískooříškového a čokoládového jsem ještě neměla. Mohu s klidným svědomím říct, že tohle máslo je nejpodobnější klasické nutelle. A to už jsem vyzkoušela hromadu másel s čokoládou! Tohle je klasická lískoořišková chuť s velkou dominantou - čokoládou. Lehce hořké, slaďoučké, ale ne moc a spíše tuhé. Ačkoliv jej na fotografii mám na lívanečkách, tak stejně ho nejraději mlsám jen tak na lžičku. A ano, bude velmi brzy pryč! Mělo co dělat, aby vydrželo na fotku.


Posledním produktem v balíčku je Cococafé, konkrétně 10 malých balíčků. Výhodou je, že si takto můžeš vzít s sebou kamkoliv jeden balíček, a kdykoliv si jej udělat. Stačí jen vysypat obsah sáčku a zalít horkou vodou. Teď v zimě oceníš, jak je nápoj teplý. Složení je moc pěkné a kalorická hodnota nízká, tudíž se perfektně hodí do diety.
V chuti převažuje kokos. Měla jsem pocit, že piji kokosovou čokoládu. Bála jsem se trošku přítomnosti stévie, která mívá "zvláštní" ocásek. Stévie mi v tomto nápoji vůbec nevadí. Nemohu říci, že by to bylo to nejlepší, co jsem kdy pila, ale špatné to rozhodně není.


Proteinellu brzy sním, pancakes jsem rozhodně nedělala naposled a o nápoj se podělím i s ostatními členy rodiny, aby zkusili něco nového. Já jsem rozhodně moc ráda, že jsem opět vyzkoušela něco nového a doufám, že tě inspiruji k tomu samému.

Žádné komentáře:

Okomentovat