pátek 16. října 2020

Můj večerní voňavý rituál

  Na podzim se mnoho z nás uchyluje k teplu domova. Nebaví mě tolik trávit večery venku, spíše je trávím u „domácího krbu“. Každý den se tak nemohu dočkat mého večerního voňavého rituálu. Je to chvíle, kdy se po celém dni zklidním, vypnu a nechám hlavu odpočívat.

V tomto článku jsem si pro tebe připravila 3 tipy na produkty pro domácí pohodu v těchto podzimních dnech!

Notino

K podzimu neodmyslitelně patří pálení svíček. Přes léto a jaro svíčky vůbec nevytahuji, ale na podzim a v zimě je zbožňuji. Obzvlášť miluji pro tyto účely značku Yankee Candle. Za tyto svíčky se prostě vyplatí si připlatit. Kvalita je božská! Vmžiku provoní celý byt, vůně je dostatečně intenzivní, ale ne nijak vtíravá, svíčky vydrží dlouho, a navíc ten úžasný výběr!

Já tu zmíním votivní svíčku Yankee Candle Autumn Pearl. Jelikož má přímo v názvu podzim, tak to byla jasná volba, když jsem dělala svou objednávku na Notino. Měla jsem náladu na nějakou čistší vůni. Ne nic vyloženě sladkého. Tahle vůně splnila má očekávání. Vůně není nijak výrazná, takže se jen tak neočuchá. Nebolí mě z ní hlava. Je svěží, ale zároveň zahřeje a podporuje ono „teplo domova“.

Dále mě na e-shopu zaujala Guess Seductive dárková sada VII. pro ženy. Podle mého názoru je to perfektní tip na dárek. Je smysluplně seskládaná – toaletní voda 75 ml, dále pak vzorek 15 ml jen tak do kabelky na cestování a pak také tělové mléko. Balení má 200 ml, tudíž to není žádná miniatura. Za tu cenu se tato sada opravdu vyplatí!

Já bych se ráda věnovala pouze tělovému mléku. Na podzim a v zimě si dávám obzvlášť záležet na hydrataci mé pokožky. Vlivem mrazů je má kůže vysušená, tvoří se mi šupinky, ekzémy, svědí to a není to vůbec příjemné. Hydratace je důležitá a není radno ji podceňovat!

Tohle tělové mléko má velmi příjemnou vůni. Je to vůně velmi elegantní, decentní a ženská. Voní prakticky jako toaletní voda z této řady. Není to klasicky přeslazené tělové mléko, na které nemám vždy náladu… tohle je prostě vůně, která mi bude vonět vždy a jen tak se neočuchá.

Co se týče kvality produktu, nemohu si stěžovat. Pěkně hydratuje, poměrně rychle se vstřebává, aplikace je příjemná a vůně a kůži drží až do rána (když se mažu večer). Je to příjemný voňavý rituál!

A nesmím zapomenout ani na hydrataci pleti! Do oka mi padl Lirene Retinol D-Forte 50+ zpevňující noční krém pro korekci vrásek. Ačkoliv je produkt určen pro ženy 50+, tak mě zkrátka zaujala filosofie tohoto produktu. Již delší dobu jsem toužila vyzkoušet něco s retinolem.

Suchá pleť má nejvyšší tendence k tvorbě vrásek. Ve svém věku tu péči o pleť nechci podceňovat. Krém má 50 ml a cena je velmi příznivá. Od této značky jsem ještě nikdy krém neměla, tak jsem byla zvědavá. Zvolila jsem jeho noční variantu.

Texturou je spíše hutnější, což oceňuji. Mám pocit, že dá pleti pořádně „napapat“. Dopřává pleti výživu, hydrataci, regeneruje a vitalizuje. Po aplikaci je pleť krásně hebká, rozzářená a vypadá to, že dostává přesně to, co potřebuje. Ráno, když se vzbudím, mám pocit vypnuté pleti. Na podzim trpím na zašedlou pleť bez známek vitality, tento krém proti tomuto nežádoucímu efektu bojuje.

Za tu cenu mě tento krém velmi příjemně překvapil. Samozřejmě to není to nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela, ale rozhodně je to dobrý noční krém.

Žádné komentáře:

Okomentovat