pondělí 15. února 2021

RECENZE Physicians Formula Skin Booster Vitamin Shot Hydrating

 Již v předchozím článku jsem zmiňovala, že na e-shopu Notino je nově k zakoupení také značka Physicians Formula. Jsem nadšená, že tato cenově dostupná a kvalitní značka je konečně u nás v České republice.

Mám tu pro tebe připravenou další recenzi na produkt této značky. Tentokrát je řeč o Physicians Formula Skin Booster Vitamin Shot Hydrating hydratační pleťové sérum s kyselinou hyaluronovou. Sérum má 30 ml a stojí pouhých 283 Kč, což mi za tu kvalitu, které se ti dostane, přijde opravdu skvělé.

Jistě sis už všimla, jak miluji séra od Makeup Revolution nebo od značky Garnier. Pokud je to hydratační sérum a má to kapátka, pak to prostě MUSÍM vyzkoušet. Kapátko je v pečující kosmetice velmi praktické. Máš přehled nad tím, kolik produktu nanášíš, nepřeženeš to s ním, víš, kam jej dáváš, a navíc je to také hygienické. Nesnáším, když musím sahat prsty do kelímku s krémem.

Sérum je určené pro všechny typy pleti. Jelikož slibuje zejména hydrataci, výživu a rozjasnění, dá se doporučit opravdu všem. Každá pleť potřebuje hydratovat. Je to zároveň nejlepší prevence vzniku vrásek. Sérum by mělo navracet pleti mladistvost a svěžest. Sedne tedy jak mladým dívkám, tak zralejším ženám.

Složení produktu je více než chvályhodné. Obsahuje kyselinu hyaluronovou, která dodá pleti potřebnou hydrataci a bojuje proti vráskám. Aloe vera a vitamin E jsou další ingredience, které budou mít na svědomí krásnou a zdravě vypadající pleť. Navíc sérum neobsahuje žádné oleje, které by ucpávaly póry. Přípravek je bez parfemace, což oceňuji, jelikož u pečující kosmetiky na obličej dráždivé vůně nesnesu. A dalším benefitem navíc je to, že se jedná o veganský produkt.

Z popisu produktu lze vidět, že značka Physicians Formula se opravdu snaží a ví, co ženy chtějí. Filosofie produktu se mi zamlouvá.

Konzistencí je to klasický lehoučký gel, který na pleti příjemně chladí. Můžeš si jej dát do ledničky, aplikace séra tě po ránu probudí a nakopne. Obsahuje takové drobné modré částečky, které se na pleti ihned rozpouští. Netuším, jaká je jejich funkce, ale nijak mi nepřekážejí. Séra stačí opravdu kapka. Méně je někdy více a tady to platí dvojnásob. Pleť je schopna absorbovat jen určité množství produktu, více by bylo kontraproduktivní.

Zpočátku pleť lehce lepí, ale stačí minutka a sérum se vstřebá. Pleť zanechává pořádně hydratovanou, rozzářenou a na první pohled vitální. Všimla jsem si také vypnutí pleti a drobných vrásek. Dá se rozhodně použít místo podkladové báze, pokud máš velmi suchou pleť. Make-up na séru vypadá fantasticky.

Tento produkt mi pro moji denní rutinu maximálně vyhovuje. Na noc mám zase jiné favority. Každopádně tato značka si velmi rychle získala mou přízeň. Zatím jsem nadšená a těším se i na další produkty, které od ní vyzkouším.

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat