pondělí 22. února 2021

RECENZE Physicians Formula Triple Rose jílová maska pro rozjasnění pleti

 Zimní měsíce přímo svádí k tomu zalézt si doma pod deku, pustit si seriál a udělat si beauty chvilku. Já se musím přiznat, že co se týče hýčkání mé pleti, tak jsem se výrazně polepšila. Pravidelně dvakrát do týdne si dávám pleťové masky, které pečují nejen o mou pleť, ale zároveň je to balzám pro duši. Na chvíli vypnu okolní svět, věnuji se sama sobě a užívám si ten relax. Zejména v této psychicky náročné a stresující době bychom si měli dělat radost maličkostmi… Doporučuji všemi deseti.

Objednala jsem si na vyzkoušení masku pro rozjasnění pleti PhysiciansFormula Triple Rose. Kolekce s růžemi od Physicians Formula mě zaujala nejen svými elegantními designy, ale také typy produktů. Tato maska má 17 g a stojí 204 Kč. Je to velmi příznivá cena v poměru s kvalitou.

Jedná se o jílovou masku. Obecně mám s jílem v oblasti péče o pleť dobrou zkušenost. Upozorňuji, že má poměrně specifickou vůni (společně s růží), ale rozhodně to není nic extra výrazného či dráždivého. Osobně preferuji spíše takové přírodní vůně, než nějaké přeslazené a chemické.

Maska by měla pleť čistit, ale zároveň rozjasňovat a sjednocovat. To je přesně to, co aktuálně potřebuji. Má pleť pod rouškou trpí. Vytvářejí se mi nehezké pupínky, začervenání a celkově v oblasti okolo nosu to ten není žádná hitparáda.

Inovativní nanášení formou tyčinky se mi moc neosvědčilo. Maska je konzistencí velmi křehká, měkká, taková až našlehaná. Více mi vyhovuje nabrat produkt špachtličkou a nanést na pleť. Ale zároveň tohle balení nechci kritizovat. Sedí mi více než masky na jedno použití. Takto použiješ přesně tolik množství, kolik potřebuješ a zbytek si necháš na příště. Produktem neplýtváš a zároveň je balení rafinovaně udělané tak, že se ti produkt uvnitř nezkazí.

Určitě tě také zaujalo množství 17 g. Vypadá to, že produktu je v balení málo… opak je pravdou. Na pleť stačí nanést opravdu tenkou vrstvu (více by bylo kontraproduktivní). Já využila na jednu aplikaci jen velmi malé množství z víčka. Takovým tempem mi maska vydrží při používání 2krát týdně tuším cca 1,5 až 2 měsíce. Značka Physicians Formula boduje, protože tohle je hodně muziky za málo peněz!

Po aplikaci na pleť maska lehce ztuhne, ale nezatvrdne. Cítila jsem, jak pne mou pokožku. Nebylo to nic nepříjemného. Po 10 minutách jsem ji smyla vlažnou vodou.

Pleť jsem měla vypnutou, drobné vrásky zmizely, zároveň byla pleť sjednocená a matná. Rozhodně jsem neměla pocit žádné velké hydratace, ale líbilo se mi, jak má pleť vypadala. Vypadala rozjasněně a svěže, ale ne mastně. Tuto masku bych rozhodně využívala před společenskými akcemi (kdyby byly), když bych se nechtěla lesknout a působit „mastně“, ale zároveň bych požadovala zdravě vypadající pleť. Z tohoto důvodu bych masku doporučila i mastnější pleti.

Pleť ještě další dny zůstává hedvábně jemná, hladká a taková mladistvější. Rozhodně si tento pocit užívám. Navíc si myslím, že zapůsobila blahodárně také na moje pupínky, které se mi z roušky udělaly… Za mě rozhodně tato maska stojí za vyzkoušení! Pokud tě zaujala, seženeš ji na Notino společně s dalšími produkty této značky.

 

1 komentář:

  1. Vypadá zajímavě :) líbí se mi ta barva a aplikace :D :) nerada na sebe něco patlám a tohle vypadá super!

    OdpovědětVymazat