čtvrtek 4. března 2021

Ženy sobě aneb proč miluji být ženou

 V této rouškové době se ukazuje, které ženy se opravdu líčí primárně pro svůj dobrý pocit. Já nikdy nebrala make-up jako povinnost. Jsou dny, kdy se mi nechce, a tak se nelíčím. Se svým naturálním obličejem jsem plně smířená a přijala jsem se takovou, jaká jsem. Ale pak jsou tu taky dny, kdy mám chuť si s make-upem pořádně pohrát. Dělám to kvůli sobě, ne abych se zalíbila ostatním.

Mou obrovskou vášní jsou už od počátku mé „kosmetické kariéry“ rtěnky. Miluji rtěnky matné i krémové, hydratační i pořádný držáky, tekuté nebo netekuté, výrazné i nude, na běžné denní nošení i netradiční… Zkrátka miluji zkoušet a objevovat nové kousky. Je to také ten čas, kdy si uvědomuji, jak RÁDA JSEM ŽENOU. Máme prostě zbraně, které muži nemají a s věkem se je učíme používat…

V tomto článku jsem si pro tebe připravila recenzi na rtěnku od značky NOBEA. S touto značkou jsem doposud neměla žádnou zkušenost. Dle popisu se jedná o francouzskou značku dekorativní kosmetiky, která spojuje nejnovější technologie ve výrobě s osvědčenými přírodními ingrediencemi. Cena je příznivá a obaly jednotlivých produktů vůbec nevypadají lacině, naopak se mi velmi líbí!

Tuto rtěnku jsem dokonce dostala zadarmo při nákupu na Notino. Na tomto e-shopu je právě exkluzivně k dostání celá tato značka. Byla jsem nadšená, protože cena těchto rtěnek se pohybuje okolo 250 Kč. Navíc se mi perfektně trefili do vkusu odstínem. Mám odstín M14 Soft Hearted. Jedná se o neutrální nude, která má kapku hnědé a kapku růžové v dokonalém poměru. Je to barva, která sedne snad všem. Ať už jsi blondýna, zrzka nebo bruneta, ať už máš studený, neutrální nebo teplý podtón… takhle rtěnka ti bude slušet!  

Jedná o matnou tekutou rtěnku, tudíž jsem předpovídala, že výdrž bude fantastická. A skutečně tomu tak je! Aplikátor je precizní a nanášení je s ním bezproblémové a příjemné. Rtěnka navíc příjemně sladce voní. Kryje již v první vrstvě. Pigmentovaná je fantasticky. Stačí nanést v tenké vrstvě a během minutky na rtech zaschne. Poté drží jako přibitá. Zvládne bez problému i roušku a respirátor. Nikam se nehne, neslévá se. Vydrží i opatrné jezení a pití.

Na to, že je to tekutá matná rtěnka, tak vůbec nevysušuje rty. Na rtech tvoří jen tenkou vrstvu, proto časem zapomínám, že ji na rtech mám. Je skutečně komfortní. Navíc takto vděčný nude odstín je vhodný prakticky kamkoliv a k jakémukoliv oblečení. Nyní mám spadeno na NOBEA Day-to-Day tekuté rtěnky v dalších odstínech. Nějaká světle růžová by se mi velmi v kosmetické sbírce zalíbila. Kvalita je za tuhle cenu prostě skvělá. Rozhodně doporučuji rtěnky Nobea vyzkoušet.

Udělej si radost k MDŽ! Užívej si být ženou, raduj se z maličkostí – v této době je to obzvlášť důležité. Navíc Notino si připravilo při této příležitosti slevy na portfolio žen. Pořiď dáreček mamince, sestře, kamarádce nebo sobě samotné se slevou – to se pak radost z nákupu násobí.

Žádné komentáře:

Okomentovat