středa 10. března 2021

Jarní probouzení pleti se značkou Garnier

 Zima a rouškové období dala naší pleti pořádně zabrat. Je na čase ji opět probudit, rozjasnit a dát jí nový šmrnc do života! Jaro je za dveřmi a já se obracím směrem k přírodě. Volím tedy produkty v péči o pleť, které mají spíše přírodní ingredience. Je to například vitamin C, vitamin E, olejíčky (levandulový, arganový, meruňkový, jojobový…), populární kyselina hyaluronová a další ingredience, které detoxikují pleť. 
 
V tomto článku jsem si pro tebe připravila recenzi na Garnier Bio Lavandin pleťový olej. Konkrétně tento olejíček mám již asi potřetí. Střídám jej s jinými produkty, ale vždycky se k němu ráda vracím. Na trhu ještě není zas tak dlouho, ale já jej stihla zařadit mezi mé velké oblíbence.  

Obal se nese v duchu přírody. Je to rozkošné, ale rozhodně ne přeplácané. Řekla bych, že vkusné a velmi povedené. To se značce Garnier povedlo. Samotná lahvička produktu je skleněná, velmi bytelná a těžká. Balení obsahuje kapátko, což je nejlepší forma pro tento typ produktu. Navíc s kapátkem je zábava! Aplikace je jednoduchá a já si ji užívám.

 
Název produktu napovídá, že se jedná o olej s vůní levandule. Musím upozornit, že parfemace je to opravdu výrazná, a pokud levandulovou vůni nemusíš, pak to rozhodně nebude pro tebe. I po aplikaci lze tuto vůni na pleti cítit. Mně to ovšem nevadí, jelikož ve mně evokuje klid, relaxaci a celkové uvolnění. To ti pomůže například se spánkem. To jsou ony kouzelné účinky levandule.

Samotný olej obsahuje kromě bio levandulového oleje, který zpevňuje a rozjasňuje pokožku, také vitamin E, který hydratuje a chrání pleť před volnými radikály. Pleť bude na dotek jemná, regenerovaná, vyživená a zpevněná.

Abych pravdu řekla, tak to tenkrát nebyla láska na první použití. Aplikovala jsem olej a měla pocit, že je má pleť přehnaně mastná, lesknu se, ani po pár desítkách minutách se můj pocit nezměnil. Dala jsem ovšem produktu druhou šanci. Tentokrát jsem aplikovala mnohem méně oleje. A ejhle! Méně je někdy více. Olej se krásně vstřebal a po mastném filmu ani známky. Pleť zůstala nádherně až hloubkově hydratovaná, vyživená a na první pohled rozjasněná. Účinky jsou na první pohled skutečně vidět!

S mou pletí tento olejíček souzní, dělá ji dobře, a pokud se cítím jako "sušenka", zaručeně mi pomůže. Někdy ho používám po cvičení, aby se má pleť zklidnila od začervenání. Jindy jej používám pod make-up, jelikož mám extrémně suchou pleť a díky oleji se mi netvoří suchá místa a šupinky. A dokonce ani na noc, kdy potřebuji pořádnou dávku hydratace a výživy, se jej nebojím použít.

Olej stojí pouhých 314 Kč a seženeš jej na Notino. Pokud je tohle to, co hledáš, pak nehledej dál a zkus ho. Věřím, že budeš mile překvapená, jaké umí přírodní ingredience kouzla.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat