úterý 3. září 2019

RECENZE Max Factor Real Brow Fiber Pencil tužka na obočí

Kdybych si měla vybrat jeden jediný produkt dekorativní kosmetiky, který budu používat, pak to bude rozhodně nějaký na obočí. Některým z nás bylo naděleno husté a tmavé obočí, jiné zas trápí pár světlých chloupků. Ačkoliv má přirozená barva vlasů je světle hnědá, obočí mi zůstalo blond. Mám velmi slabý pigment na "chloupkách", proto když zasvítí sluníčko, tak blonďatím. Již od malička jsem se na léto stávala blondýnkou a naopak v zimě se mi vlasy opět ztmavily… je to kouzelné a člověk tomu neuvěří, dokud to neuvidí.

Tohle léto mi dalo sluníčko opravdu zabrat! Trávila jsem venku spoustu času a z mých vlasů se stala opravdu hodně světle hnědá s blonďatým melírem. Neustále musím odpovídat na otázky, u které jsem byla kadeřnice, že to mám fakt hezký a vypadá to ultra přirozeně… HALÓÓÓ, ono to totiž přirozené je!

K vlasům samozřejmě ladím barvu obočí. V zimě volím lehce tmavší gel a na léto jsem hledala dlouhodržící tužku, která vydrží i pot či lehké ostříknutí vodou. Našla jsem!

max-factor-real-brow-fiber-pencil-tuzka-na-oboci

Dámy a pánové, představuji vám Max Factor Real Brow Fiber Pencil tužka na obočí. Mám odstín 000 Blonde, ale seženeš ji ještě v dalších 3 odstínech. Všechny barvičky mi přijdou velmi vhodně zvolené. Jsou to neutrální odstíny, které působí přirozeně. Nic agresivně oranžového či přehnaně výrazného. Já vždycky u produktů na obočí volím ten nejsvětlejší odstín, který se prodává.


max-factor-real-brow-fiber-pencil-tuzka-na-oboci

Určitě nečekej, že se jedná o blond tužku! Je to světlounce hnědá s našedlým podtónem. Jelikož jsem silně studený typ, má pleť je porcelánová a vlasy mají šedý nádech, tak tenhle odstín maximálně oceňuji! Většinou jsou tužky na obočí oranžové, moc teplé a to působí jak pěst na oko!

Tužka je poměrně tlustá, ale krátká. Bála jsem se, aby nemizela až moc rychle, ale opak je pravdou. Tahle tužka ti vydrží pořádně dlouho! Samozřejmě pokud chceš úplně ostrý hrot, je potřeba ji ořezávat. Já ale nevykresluji doslova chloupky, ale spíše zvýrazňuji obočí, proto jsem si vystačila i se zaobleným hrotem. Tužku jsem poprvé ořezala až po dvou týdnech aktivního používání! Investice se tedy vyplatí.

Tuhy je tam dostatek, obal je navíc decentní, elegantní, minimalistický… Max Factor tohle umí a daří se jim udržovat jakýsi jejich standard. Tím, že je produkt malý, lehký a skladný, tak jej prostě hodíš do kabelky a kdykoliv můžeš reaplikovat. To se mi líbí. U stínů na obočí to bývá krapet složitější, jelikož potřebuješ navíc štěteček.

max-factor-real-brow-fiber-pencil-tuzka-na-oboci

Tužka je dobře pigmentovaná, při aplikaci nijak nedře. Je pravda, že ze začátku potřebovala rozkreslit, ale jakmile se dotkne teplé kůže, pak už kreslí jedna báseň. Nijak necuckovatí, nežmolkuje, nestává se, že by mě zradila a hůř kreslila. Výrobce neavizuje, že by byla voděodolná. Ovšem pot v horkých dnech bez problému vydržela! Celý den se nikam nehnula a nerozmazala se. Drží dobře jak na oblasti, kde jsou chloupky, tak i tam, kde si potřebuji obočí dokreslit, že mi tam chloupky nerostou. Holou kůži tedy zvládá jak nic! Odličování je sice trošku náročnější, ale s dvoufázovým odličovačem to jde hravě.

Abych pravdu řekla, tak jsem neměla žádná velká očekávání, ale nakonec jsem ráda, že jsem ji zkusila. Předčila má očekávání. Navíc za cenu 185 Kč? No nekup to! Seženeš ji na Notino.cz, které se již podruhé účastní Dnů Marianne, které se konají od 13. do 15. září. S kuponem, který najdeš v aktuálním vydání Marianne, dostaneš 20% slevu na celý sortiment + dárek. Kupony Notino najdeš ve slevové knížce 2 (jeden platí na všech pobočkách Notino v ČR a druhý můžeš uplatnit online). Takhle máš možnost vyzkoušet (jako já) produkty, které tě zaujaly, ale pořád váháš, zda si je objednat nebo ne… Jen do toho!

Žádné komentáře:

Okomentovat