pátek 30. srpna 2019

Doplněk stravy DETOX od Ladylab

Jak již z mých předchozích článků víš, aktivně se věnuji cvičení a dopomáhám si doplňky stravy od Ladylab. Jsem s nimi maximálně spokojená a zůstávám jim věrná. Pro tentokrát jsem se rozhodla vyzkoušet opět něco nového, a to sice jejich produkt Detox!

Detox sem, detox tam… tohle slovo začíná být na internetu stále častěji skloňované. Samozřejmě vím, že tělo se umí detoxikovat samo. Od toho máme orgány - jsme vymakaná mašina, která jede 24 hodin 7 dní v týdnu. Nevěřím na žádné jarní/podzimní detoxy, kdy piješ pouze šťávu z ovoce nebo zeleniny a má na to mít na tvé tělo blahodárné účinky. Dle mého názoru je to blbost a za tím si stojím. Ovšem tyto zázračné procedury by byly na delší povídání a dokázala bych o tom napsat celou diplomovou práci, nejen článek.

V této recenzi bych se raději pověnovala pouze jednomu výživovému doplňku, který zůstává stát pevně nohama na zemi. Nemusíš při něm pít vitaminové bomby a nevyžene ti ďábla z těla…



Balení obsahuje celkem 60 tobolek a stojí 670 Kč. Bere se vždy 1 tobolka ráno a 1 tobolka večer před spaním. Jelikož jsem zvyklá takto doplňky brát, pravidelnost mi nedělala problém a nikdy jsem nevynechala.

Výhodou tohoto produktu je především jeho složení, které je čistě přírodní. Bojuješ tak proti chemii, různým nesmyslným přísadám, špatným éčkům a podobně přírodní cestou. Pokud se snažíš zredukovat svou hmotnost, může to být příjemný benefit do tvé diety. Zároveň si myslím, že to má mnohem větší smysl, než když jíš fastfoody, piješ slazené nápoje a do toho bys brala tyto tobolky… bylo by ti to k ničemu. Opět upozorňuji, že se jedná pouze o DOPLNĚK, to znamená, že doplňuje zdravý životní styl. Bez pohybu a vhodně sestaveného jídelníčku to nepůjde.


Složení si můžeš přečíst na webových stránkách Ladylab (kořen z Rebarbory, Extrakt z kořene Lékořice, Rakytník řešetlákový, Aloe Vera, L.Acidophilus a další účinné detoxikační látky) a budeš tedy přesně vědět, co do těla dáváš. Není to nic agresivního či chemického. Nemůže ti to uškodit - takto to vnímám já. Přesto produkt není doporučen těhotným, kojícím a dětem pod 18 let - vy se na nějaké doplňky vykašlete! Vy máte jiné starosti…

A nyní k samotným účinkům. Již po dvou dnech užívání jsem zaregistrovala změny na mém těle. To je opravdu rekordně bleskový nástup, který zaručeně oceníš. Naprosto zmizelo nafouknuté břicho, po jídle již nevypadám jako v 6. měsíci těhotenství, nemám problémy s nadýmáním ani nevolnostmi. Cítím se mnohem lehčí - jako bych splaskla! Tento efekt ti zaručeně dodá sebevědomí. Můžeš si rázem dovolit upnutá trička nebo šaty. Po jídle nemáš potřebu si rozepnout knoflík u kalhot. Prostě se cítíš líp! Je možné, že je to pouze placebo efekt… na druhou stranu já věřím kouzlu přírody a bylinky na mě běžně mívají senzační účinky (například pokud se jedná o bylinky na odvodnění).


Pokud tě trápí nafouklé bříško, cítíš se věčně plná, trávení pomalé, nepříjemní nadýmání, problémy s vylučováním… pak tohle může být produkt, který ti s tvými problémy pomůže. Za zkoušku to rozhodně stojí! Já osobně jej mohu doporučit a stejně tak moje kamarádka, která zaznamenala stejné účinky na svém těle!

Žádné komentáře:

Okomentovat