pondělí 19. srpna 2019

RECENZE podkladová báze od Bourjois

Jelikož mám velmi suchou pleť se sklonem k tvorbě nevzhledných šupinek a jiných "defektů" v podobě zarudnutí, podkladová báze pod make-up je pro mě nutnost. V pubertě jsem se mnohokrát snažila najít ideální make-up pro mou suchou pleť, ale každičký mi pouze zvýrazňoval suchá místa a nevypadalo to vůbec hezky. Když jsem zapředla do tajů kosmetického "beauty" světa, objevila jsem podkladové báze - rázem se mi změnila make-upová rutina.

bourjois-healthy-mix-podkladova-baze-proti-znamkam-unavy

Ráda tento typ produktu zkouším a hledám nové a lepší možnosti pro mou pleť. V této recenzi se podíváme na zoubek Bourjois Healthy Mix podkladová báze proti známkám únavy. Obecně mohu říci, že řada Healthy Mix se povedla a jejich produkty se těší velké oblibě. Fungují, jak mají a navíc jsou cenově dostupné - takže co více si přát?!

Báze se nachází v praktické tubě, z které snadno dostaneš produkt. Jedná se o poměrně malé množství, takže ideální na cestování. Nezabere mnoho místa a ani nezvýší hmotnost zavazadla. 20 ml stojí cca 197 Kč. Nenech se ovšem zmást, i takto malé množství ti vydrží pořádnou dobu. Báze je potřeba nanést skutečně malinko. Méně je někdy více a tohle pořekadlo platí i v tomto případě. Pokud to přeženeš, je to kontraproduktivní (vysoký nános zatíží tvou pleť).

bourjois-healthy-mix-podkladova-baze-proti-znamkam-unavy

Ve filosofii tohoto produktu výrobce uvádí, že se jedná primárně o bázi proti známkám únavy. Tohle zajisté ocení suchá a také zralejší pleť. Tento typ pleti potřebuje dodat krapet života, rozzářit a připravit na aplikaci make-upu.

Konzistencí je to takový "řidší" make-up (má gelovou texturu). Báze je tekutější, snadno se roztírá a aplikace je vesměs příjemná. Nenech se zmást zabarvením! Krytí skutečně není nijak vysoké. Pouze lehké pigmentové částečky zařídí sjednocení vzhledu pleti (nečekej ovšem zázraky, není to make-up ani BB krém). Mnohdy stačí jen nanést, zapudrovat a je to! Není ani potřeba žádný make-up. Já mám tento efekt stejně nejraději (především v létě)! Tohle se Bourjois povedlo!

bourjois-healthy-mix-podkladova-baze-proti-znamkam-unavy

Co se týče účinků na pleť, pozoruji, že dokáže sjednotit barvu pleti, tlumit lehká začervenání, vyhlazuje jemné vrásky a minimalizuje viditelnost pórů. Póry jakoby vyplní a poté ti do nich nezaleze make-up. Taková prevence zanešení nečistotou je rozhodně velké plus! Pleť je po aplikaci krásně až sametově hebká, zároveň působí vitálně a svěže. Nemám pocit, že by byla nijak zatížená a měla bych na ní toho zbytečně moc.

Šupinky ani po nánosu make-upu nejdou vidět, pleť je hydratovaná a "napapaná" po celý den, a to i v případě že zvolím make-up se silnějším krytím. Nijak mě nedráždí a za dobu testování jsem nezaznamenala žádné zhoršení pleti. Kromě toho jsem si oblíbila parfemaci tohoto produktu! Lehce svěží, vitaminová… taková typicky letní vůně. Ale neboj, na pleti ji neucítíš a vadit ti nebude.

Pokud tě produkt zaujal, seženeš jej na Notino.cz. Já jej rozhodně doporučuji vyzkoušet!

Žádné komentáře:

Okomentovat