středa 14. srpna 2019

Na sluníčko se Ziajou!

Co by to bylo za léto bez článku o přípravcích na opalování? K moři nejezdím a samotnému vyvalení se na lehátko v parných dnech zde v České republice moc nedám, ale přirozeně při letních sportech trávím hodně času na sluníčku. Jelikož mám pokožku velmi citlivou a jsem dokonce ten nejsvětlejší fototyp, musím se samozřejmě chránit!



Sopot sun suchý olej na opalování v gelu s dávkovačem SPF 20

První produkt, který ti dnes představím, je suchý olej na opalování. Jelikož jsem byla zvyklá na klasické opalováky v podobě krémů, chtěla jsem vyzkoušet něco nového. Tento má 90 ml a stojí 199 Kč. Jedná se o poměrně malé balení, tudíž ideální na cesty (klidně jen tak do kabelky, když vyrážíš na koupaliště). Není těžký, nezabere moc prostoru, ale funguje, jak má.

Produkt se nachází v pumpičce. Nejedná se o rozprašovač, který stříkneš, a je to. Jedná se o pumpičku, která ti dá tak akorát množství vodovitého gelu, který si následně rozetřeš na potřebné partie. Pumpička funguje jak má, když je uzavřená, tak nepouští žádný produkt - takže ideální.


Pokud nemáš ráda parfemaci, pak tě zajisté potěším, že tento produkt nijak nevoní. Není z něj cítit ani žádná "chemie", prostě NIC. Je hodně zajímavé, že se jedná o suchý olej, ale má konzistenci lehkého gelu. Tato textura mi přijde vskutku inovativní. Má střední UVA a UVB ochranu SPF 20. Pro moje účely naprosto dostačující faktor.

Roztírá se skutečně snadno. Pokud to s množstvím nepřeženeš, pak se vstřebává velmi rychle a nemusíš se tak bát lepkavé vrstvy na pokožce. Navíc je voděodolný, tudíž se nemusíš neustále mazat, když vylezeš z vody (přesto je ale potřeba po tření ručníkem produkt obměňovat). Pot při venkovních aktivitách zvládne na jedničku! Jelikož se jedná o formu gelu, nebála jsem se jej použít na obličej. U krémových opalovacích krémů mívám problém, že mi ucpávají póry a následně se mi tvoří pupínky či krupička. Tento produkt je natolik lehký, že stačí jen nanést, zapudrovat (abych se neleskla) a plní svou funkci. Navíc když nemá parfemaci, můj "citlivý" nosánek nedráždí.

Pokud tě produkt zaujal, objednávej na: https://www.ziajaprotebe.cz/ziaja/sopot-sun-2-21/

Sopot sun mléko po opalování pro děti ve spreji

A po slunění samozřejmě následuje péče o pokožku. Jelikož mám pokožku extrémně suchou a citlivou, ráda u těchto produktů volím variantu pro děti. Tento má 170 ml a stojí 149 Kč. Je to taková střední velikost produktu, která není ani příliš malá, že bys ji hned spotřebovala (bez problému ti vydrží na celé léto), ale ani velká, aby nebyla vhodná na cesty. Značka ideál.

Balení obsahuje praktický rozprašovač, který usnadní následně roztírání. Pro děti tento systém může být navíc zábava. Je vhodný pro děti od 6 měsíců.


Mléko obsahuje provitamín B5 (D-panthenol), kukuřičný sirup a triglyceridy. Právě D-panthenol miluji pro jeho zklidňující účinky. Produkt by měl poskytnout úlevu podrážděné pokožce (právě po opalování), zklidňovat ji, hydratovat, redukovat svědění, zmenšovat zarudnutí a posilovat hydrolipidovou vrstvu pokožky.

Konzistencí je to velmi lehké mléko, které se snadno roztírá. Je skoro až vodovité, proto se také rychle vstřebává a tím se zkracuje čas, kdy čekáš, než se mléko plně vsákne do pokožky. Úleva přichází okamžitě. Je krapet mastnější, ovšem pro účely, pro které je dělané, je tato vlastnost naprosto adekvátní. Já si navíc užívám onu miminkovskou parfemaci, kterou mám prostě ráda!

Žádné komentáře:

Okomentovat