pondělí 26. srpna 2019

RECENZE Vichy Minéral 89 posilující a vyplňující Hyaluron-Booster

Už jsem ti někdy říkala, jak zbožňuji internetový obchod Notino.cz? Že ne?! Každý výhodný nákup mě zahřeje u srdíčka. Jsem typický "šetřílek", který jde pro slevu v podobě jedné kačky do 5 km vzdáleného obchodu, i přestože má onu surovinu hned před nosem. Na Notino neplýtvají, proto když má nějaký produkt pouze poškozený obal (ale 100% obsah), tak jej prodají za sníženou cenu. Jelikož jsem vyhlédnutý produkt neměla v plánu darovat, tak mi je nějaká lehce pomačkaná krabička jedno… já chci hlavně obsah!

vichy-mineral-89-posilujici-a-hydratacni-pletove-serum-s-kyselinou-hyaluronovou



A tak jsem si koupila legendární Vichy Minéral 89 posilující a vyplňující Hyaluron-Booster za výhodnou cenu. Mám konkrétně balení 50 ml, které běžně seženeš za cca 501 Kč, což je taktéž výtečné za to, co všechno to umí. K dostání je také verze 75 ml nebo pouze 30 ml.

A oč se jedná? Tento booster oběhl snad celý internetový svět. Neustále na mě někde vyskakoval v reklamách, bloggerky ho testovaly a já si říkala, že na něm přece něco skutečně musí být! Jevil se již na první pohled pro mou pleť jako stvořený… Tak jsem se jej rozhodla vyzkoušet.

Balení je vskutku nádherný. Sklo je bytelné, těžké, což sice není praktické na cesty, ale zas to není žádný levný "plasťáček" a na toaletním stolku se přímo vyjímá. Design zůstal v duchu minimalismu. Není to nic úchylně barevného či infantilního. V jednoduchosti je krása a tohle se moc povedlo! Navíc obsahuje praktickou pumpičku, s kterou se snadno manipuluje.

vichy-mineral-89-posilujici-a-hydratacni-pletove-serum-s-kyselinou-hyaluronovou

Jedná se o produkt v péči o pleť, který obsahuje 89 % mineralizující termální vodu Vichy, kyselinu hyaluronovou přírodního původu, naopak v něm nenajdeš žádné silikony, barviva ani alkohol. Pouze 11 ingrediencí nám předesílá vysokou kvalitu produktu. V jeho účincích se uvádí, že posiluje kožní bariéru pleti, bojuje proti vnitřními vnějším agresorům (což se pro ruchem velkoměsta namáhanou pleť hodí), také hydratuje, posiluje a vyplňuje.

Je určen pro všechny typy pleti. Já bych jej doporučila především i pleti zralejší, jelikož obsahuje kyselinu hyaluronovou, která je tělu vlastní, nicméně s věkem se vytrácí a je dobré ji doplňovat do pleti. Funguje jako prevence vzniku nových vrásek. Pleť je poté vyplněná, vypnutá a působí vitálně. Booster je možné používat na den i noc, a to sice jako 1. krok v tvé pečující rutině. Já jej ráno používala jako jediný krok. Večer jakož to sérum a následně jsem na něj nanesla vysoce hydratační noční krém.

vichy-mineral-89-posilujici-a-hydratacni-pletove-serum-s-kyselinou-hyaluronovou

Nemohu říci, že by parfemace byla úplně nulová. Pravda, že při nanesení na pleť již nic neucítíš, nicméně pokud se na vůni zaměříš, tak tě uchvátí závan moře… skoro až pánského parfému. Je to velmi lehká, elegantní a svěží parfemace. Nic sladkého, laciného či jinak dráždivého.

Jedna pumpička ti dá přesně takové množství, jaké potřebuješ na celý obličej + dekolt. Méně je někdy více a tady to platí dvojnásob. Není potřeba pleť zatěžovat velkou vrstvou, stejně si vezme jen potřebné množství. Aplikace je extrémně příjemná. Textura gelu chladí, i v případě že si jej předem nedáš do ledničky (ačkoliv to doporučuji). To tě po ránu příjemně nabudí, nakopne a tvou pleť povzbudí do perného dne. Pokud trpíš na pytle pod očima, lehký chládek je napomůže zredukovat.

Konzistencí je to natolik lehoučký gel, že jej ocení prakticky každý! Nemáš ráda hutné a mastné krémy, které na pleti sedí? Nechtějí se vsakovat? Pořád tě otravují a s aplikací make-upu musíš čekat? Tohle je přesný opak! Vsakuje se rychlostí blesku. Opravdu si nepamatuji, že bych někdy u nějakého produktu na pleť zaregistrovala tak rychlé vstřebávání. Na pleti netvoří mastný film. Ihned můžeš nanášet podkladovou bázi, případně make-up. Pleť není nijak mastná, neleskne se, ale zato je sametově heboučká a hydratovaná. Tohle je efekt luxusního produktu, který si vřele ráda dopřeji! Tohle se Vichy skutečně povedlo!

Již při první aplikaci zaregistruješ výsledky. Produkt dělá, co má. S mou pletí souzní. Není nijak agresivní, nezaznamenala jsem po dobu jeho užívání nějaké vedlejší/špatné účinky, naopak vidím samá pozitiva. Už chápu ten BOOM! Navíc v létě byl díky své textuře a vlastnostem naprosto dokonalý. Příští léto jej musím mít ve své kosmetické sbírce znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat