neděle 11. srpna 2019

RECENZE Dermacol Iconic Lips rtěnka a konturovací tužka na rty 2 v 1

Novinka, která obletěla celý blogerský beauty svět! Značka Dermacol přišla na trh s novinkou, a to sice produktem na rty. Je to inovativní, originální a mě (jakož to kosmetického nadšence) to okamžitě zaujalo.

dermacol-iconic-lips-rtenka-a-konturovaci-tuzka-na-rty-2-v-1


Dermacol Iconic Lips rtěnka a konturovací tužka na rty 2 v 1 je k dostání hned v několika odstínech. Ja si vybrala odstín 02 (název odstínu je napsaný bohužel jen na plastovém obalu, škoda, že jej nedali i na samotnou tužku). Pozor, na e-shopu vypadá poměrně dost do fialova. Ve skutečnosti se jedná o neutrální růžovou s kapkou fialové. Myslím si, že je to velmi nositelný odstín, který sedne většině typům. Ať už jsi blondýna nebo bruneta, světlejší typ nebo tmavší, případně studenější či teplejší podtón. Není to nijak řvavá barva, která by se na sebe poutala zbytečně moc pozornosti. Využiješ ji na běžné denní nošení (do práce i do školy), ale i na party. Podpoří tvou přirozenou krásu. Budeš působit upraveně, ale ne lacině. Zkrátka ideální barvička! Takové já mám nejraději.

Myslela jsem si, že na obou koncích tužky je barva stejná, ale při hlubším prozkoumání jsem objevila menší rozdíl. Konturovací část je ryze matná a navíc má lehce hnědo-oranžový podtón (řekla bych, že je to univerzální odstín k přirozeně tmavším rtům, využiješ ji i k jiným rtěnkám). Jelikož je hrot velmi úzký, precizně s ním vykreslíš hrany rtů. Na druhé straně je pak širší část, která má v sobě jakoby perleť. Nejsou to nijak velké třpytky, pouze decentní lesk. Neočekávej tedy matný finish.

dermacol-iconic-lips-rtenka-a-konturovaci-tuzka-na-rty-2-v-1

Obávala jsem se, aby rtěnka v tužce nebyla příliš "drsná". Přece jen… u těchto typů produktu tomu tak bývá. Konturky zpravidla bývají tvrdé, táhnou rty a nepříjemně dřou - toť mé zkušenosti. Překvapilo mě, že tato je nádherně měkká, ale na druhou stranu není ani měkká moc. Nijak se nerozpíjí, nemaže… tuhle konzistenci Dermacol vychytal na jedničku. Opravdu jsem byla velmi mile překvapena!

Jedná o "klasickou" rtěnku, nikoliv matnou dlouhodržící, proto neočekávej nějakou závratnou výdrž. Pokud si dáš velmi záležet, naneseš tenkou vrstvu a následně přes kapesníček rtěnku zapudruješ, pak vydrží velmi slušně klidně 5 hodin (ovšem po mastném jídle okamžitě mizí - to je logické a děje se to u každé rtěnky).

dermacol-iconic-lips-rtenka-a-konturovaci-tuzka-na-rty-2-v-1

Díky své krémové textuře rty nevysušuje, není potřeba pod ni hydratovat balzámem, po celou dobu nošení se cítím velmi komfortně… rtěnka nepřekáží a časem úplně zapomenu, že ji na rtech mám. Neposouvá se, nerozpíjí se, necuckovatí, neflekatí. Navíc ikdyž začne po pár hodinách přirozeně mizet (tím, že mluvím, piju a jím), zůstává na rtech zabarvený film. Tohle je navíc přirozená barvička, která odpouští i malé chybičky - jinak by tomu bylo u výrazně červené rtěnky.

Spousta lidí namítalo, jaká je logika tohoto produktu, když stejně potom rtěnku ořežeš jedním ořezávátkem a tuhy rázem budou stejně tlusté. Já osobně tento problém vůbec neřešila, jelikož mám ořezávátko s dvěma velikostmi. Olalá, problém vyřešen! Ačkoliv je rtěnka krémová a aplikace velmi snadná, pigmentace již při prvním tahu, tak produkt nemizí přehnaně rychle. Již ji používám cca 4 krát týdně měsíc a stále jsem ji nemusela ořezat.

Nyní v létě tento produkt určitě oceníš na cestování. Konturovací tužku využiješ i k jiným rtěnkám. Když budeš chtít pouze matné rty, použiješ pouze konturku, pokud nějaký ten lesk, tak i onu tlustší část. Nevím, jak jsi na tom s používáním tužek na rty. Já osobně pouze výjimečně, nějak se bez toho obejdu. Každopádně u tohoto produktu se mi ten nápad líbí. Je to trošku retro. Už mi jen chybí taková ta klasická rtěnková (babičkovská) vůně.

Rtěnkotužka si díky své barvě a především výtečným vlastnostem velmi rychle našla místo v mém srdci. Až mě překvapilo, jak často ji nosím! Tohle zkrátka nemá chybu a já rozhodně doporučuji produkt vyzkoušet! Na Notino.cz ji seženeš za pouhých 184 Kč a to se vyplatí!

Žádné komentáře:

Okomentovat