čtvrtek 7. listopadu 2019

Chladné večery a moje tipy na voňavé domácí SPA!

Podzim je v plné kráse tu a brzy přijde také dlouho očekávaná zima. S tímto obdobím se pro mě pojí relaxační večery. Zatím co v letních měsících vidím možnost odpočinku na procházkách, při sportu či při grilování s přáteli, tak v zimě se uchyluji k teplu domova. Když je venku chladno, obvykle necítím ve svém těle proudit tolik energie.

Báječným tipem jak si zpříjemnit chladné večery, jsou domácí lázně. Vyhradím si čas pro sebe, kdy se budu hýčkat. Naberu trošku energie, potěším svou duši a zároveň využiji tuto chvíli ke zkrášlení. V tomto článku ti představím produkty, které u toho rozhodně nesmí chybět.

yankee-candle-vanilla-vonna-svicka-classic-velka



Notino to není jen kosmetika a parfémy, najdeš zde i velký výběr vůní a svíček do domácnosti. Já na každou zimu/podzim vytahuji mou oblíbenou Yankee Candle Vanilla. Kdo by neznal Yankee Candle? K dostání je v několika velikostech a od toho se také odvíjí cena. Já mám onu nejmenší velikost za 299 Kč. Samotný design svíčky je prostě božský! Je to minimalistické, ale přesto hezké a na první pohled luxusní. Mnoho značek se snažila tento typický styl napodobit, ale dle mého názoru je to záležitost výhradně Yankee Candle.

Pokud se mě někdo zeptá, jakou svíčku objednat od této značky poprvé, pak směle doporučuji právě vanilku. Ve svém sortimentu mají obrovský výběr a některé vůně jsou vskutku unikátní. Vanilka je ovšem univerzální. Pro mě je to vůně zimní, připomíná mi cukroví, teplo domova a tak nějak už jen ta vůně zahřeje. Neočekávej však klasickou lacinou vanilku! Tahle vůně není přeslazená, vtíravá, levná… jedná se o luxusnější, decentnější verzi, která sedne (věřím) i lidem, kteří běžně tuto parfemaci nepreferují.

Za kvalitu se vyplatí připlatit! Tato drobná svíčka ti provoní celý pokoj během minutky. Voní intenzivně a hlavně krásně. Já si zapálím svíčku, naložím se do vany a nasávám atmosféru zimních dní.

Co dalšího u mého koupelového relaxu nesmí chybět, je pěna do koupele. Já konkrétně zmíním Dermacol Aroma Ritual harmonizující sprchový gel s vůní belgická čokoláda. Ano, je to sprcháč, nicméně se dá bez problému použít jako pěna. Stačí ho kapka a pěna je bohatá, mléčná a drží. Co by to bylo za vanu bez pěny!?

dermacol-aroma-ritual-harmonizujici-sprchovy-gel

Tato vůně belgické čokolády s pomerančem je prostě božská. Dle mého názoru je to spíše zimní hřejivá vůně. Provoní koupelnu i tělo. Navíc mou pokožku nijak nevysušuje, což se u sprchového gelu jen tak nevidí. Mohu ležet naložená ve vaně dlouhé minuty a má citlivá kůže nijak netrpí. Obecně tyto sprcháče z řady Aroma Ritual miluji a je to také takové doporučení na dárek k Vánocům. Dermacol nabízí spousty různých dárkových sad s těmito produkty.

A v neposlední řadě vždy při této chvilce sáhnu po nějaké pleťové masce. Tentokrát jsem sáhla po Ziaja Cocoa Butter hydratační a vyživující maska. Ziaja je cenově dostupná kosmetika, s kterou mám ovšem velmi dobré zkušenosti. Mé pleti sedí a já si její produkty nemohu vynachválit. Velký sortiment pro všechny typy pleti, nezapomíná ani na muže a ty ceny za tu kvalitu? Neskutečné!

ziaja-cocoa-butter-hydratacni-a-vyzivujici-maska

Tato maska je vysoce výživná. Pro mou extrémně suchou pleť na zimu jako dělaná. V létě volím spíše lehčí, chladivější a gelové masky, zatím co v zimě se upínám k hutnějším, vysoce hydratačním maskám, které mou pleť dostatečně vyživí a zbaví šupinek. Maska příjemně voní po kakaovém máslu, je opravdu hodně hutná a výživná, po nanesení jsem cítila, jak má pleť saje onu hydrataci a bere si vše, co může. Bylo to příjemné a efekt fantastický. Rozhodně ji mohu za těch pár kaček doporučit! Balení má 7 ml a stojí 29 Kč, ovšem já masku běžně používám nadvakrát, jelikož je toho produktu dost.

Máš i ty nějaké doporučení k vytvoření si domácích lázní? Poděl se o tipy na produkty v komentářích.

A ještě bych ráda upozornila, že na Notino.cz tento týden probíhá skvělá akce, kdy ke svému nákupu nad 1200 Kč získáš jeden z Discovery boxů plných vzorků vůní. Součástí Discovery boxu je také slevová poukázka v hodnotě 150 Kč na příští nákup. A to se opravdu vyplatí!

Žádné komentáře:

Okomentovat