neděle 17. listopadu 2019

Dodej svým tvářím šmrnc!

Co by to bylo za předvánoční atmosféru bez třpytu? Pro mnoho lidí je právě rozjasňování pleti záležitostí letních dnů. Já si myslím opak. V létě se lesknu dostatečně, povětšinou nemám na make-up ani náladu, zato v zimě! To je jiná parádička...

V podzimních/zimních měsících je má extrémně suchá pleť vysušenější než kdy jindy. Je zašedlá, postrádá přirozený lesk a rozhodně nepůsobí zdravě či vitálně. Porozhlédla jsem se tedy po produktu, který by mi mohl pomoct vypadat opět trošku k světu!

Na zoubek se podíváme v této recenzi Max Factor Miracle Cheek Duo krémová tvářenka a rozjasňovač. Abych pravdu řekla, na tvářenky a rozjasňovače jsem nikdy moc nebyla. Když chci ale vypadat lépe, je to pro mě úžasný pomocníček. Nerada bych měla doma 10 různých produktů tohoto typu, jelikož má spotřeba není tak velká. Sáhla jsem proto po paletce 2 v 1, která ušetří místo a i peníze. Navíc je takové duo ideální na cestování, kdy toho nechceš s sebou moc tahat.

max-factor-miracle-cheek-duo-kremova-tvarenka-a-rozjasnovac



Samotnou mě překvapilo, že se jedná o produkt značky Max Factor, jelikož od této značky toho mnoho nevlastním. Pár produktů mi již prošlo rukami, ale nikdy se nic neohřálo v mé kosmetické sbírce dlouho. Nicméně určitě bych zařadila tuto značku mezi ty kvalitnější z levnější cenové kategorie. Mnoho o tom vypovídá samotný obal. Obal je bytelný, je to takový ten dražší plast, který se nejeví na rozpadnutí, když produkt otevřeš. Design je minimalistický, nic infantilního či jinak přehnaného. V jednoduchosti je krása a já tuto zlato-černou eleganci umím ocenit.

Objednala jsem si odstín 20 Brown Peach & Champagne. Velmi se mi zalíbil odstín tvářenky. Ten je hodně do hněda, spíše teplejší, takže krásně zahřeje tvář. Mám pocit, že světle růžové a jiné cukrátkové odstíny mi zkrátka nesluší. Tohle je kompromis mezi bronzujícím pudrem a tvářenkou. Také oceňuji, že je tvářenka matná.

max-factor-miracle-cheek-duo-kremova-tvarenka-a-rozjasnovac

Rozjasňovač je také moc povedený. Je spíše decentnější, žádný lesk jako blesk, ale krásný produkt na každodenní nošení. Nechci na sebe poutat zbytečně moc pozornosti, chtěla jsem pouze něco, co rozzáří mou zašedlou pleť. Tohle se povedlo! Krásně se leskne, ale neopadávají z něj třpytky. Má neutrální podtón, tudíž sedne většině lidem. Zároveň není nijak tmavý, proto jej můžu nosit i v zimě, kdy jsem vybledlá. Obecně bych řekla, že odstíny jsou voleny s rozmyslet, proto pokud chceš takový produkt někomu zakoupit i jako dárek, směle do něj! Je opravdu neutrální/univerzální a sedne snad každému.

Obě části jsou krémové. Nejsou vyložené mastné až tekuté, ale skutečně tak akorát krémové. Nanáším je nejraději prstem, kdy mám přesný dozor nad tím, kam produkt dávám. Snadno se roztírají a zapracovávají do pleti. Efekt je poté přirozený a jednoduše pěkný. Neflekatí, necuckovatí, nedělají na pleti neplechu a během dne ani neztrácejí na intenzitě. Ovšem nevím, jak by se chovaly na mastné pleti. To je třeba vyzkoušet. Já jsem spokojená.

Produkt seženeš na Notino.cz za 238 Kč, což je báječná cena vzhledem k zmíněné kvalitě. A jelikož víme, že kosmetiky není nikdy dost, na e-shopu momentálně probíhá akce, která zahrnuje 15% slevu na všechny produkty pro péči o pleť a make-up. Určitě se na novinky podívej a třeba tě něco zaujme - jako dárek pro sebe nebo své blízké k Vánocům.

Žádné komentáře:

Okomentovat