středa 18. listopadu 2020

Vůně pro zimní čas

 Vánoce jsou za dveřmi a já bych ti ráda představila jednu parfemovanou vodu. Pro mě bývají Vánoce právě ve znamení parfémů, jelikož je to velmi vděčný dárek. Ženy mají možnost dostat dražší a luxusnější kousky... Vypadá to jako dárek skvěle a každou ženu to zaručeně potěší… Jen je třeba se trefit do vkusu!

Já navíc na každé období zimy měním vůni. Na léto volím svěžejší a lehčí vůně, oproti tomu v zimě sahám po těch teplejších a intenzivnějších.

Značku Calvin Klein mám velmi ráda na oblečení, kabelky, ale i parfémy. Doma již mám parfemovanou vodu Calvin Klein Eternity Moment, která patří mezi moje nejoblíbenější. Výdrží je naprosto fantastická. Flakonek je minimalistický, a především vůně mě maximálně charakterizuje. Ovšem pomalounku mi dochází, proto byl čas objednat si novou!

O dámské parfemované vodě Calvin Klein Euphoria jsem již mnohé slyšela. Doporučovaly ji některé bloggerky, ke kterým mám důvěru a mnohokrát jsem se ujistila, že máme podobný vkus. Ovšem cena je trošku vyšší, proto jsem si vyčkala, až budou na Notino slevy! A aleluja dočkala jsem se a udělala jsem objednávku. Je to takový dáreček ode mě pro mě. V tomto stresovém období bychom si zkrátka měli dělat radost…

Objednala jsem si variantu 30 ml, která mě stála pouhých 545 Kč. Na výběr máš však ještě z flakonku s 50 ml nebo 100 ml.

Ráda bych vyzdvihla design flakonku. Jedná se o skutečně unikátní až designerský kousek! Ačkoliv je flakonek velmi zajímavý, pořád se drží minimalismu, na který jsme u značky Calvin Klein zvyklí. Kombinace šedé a fialové (s kapkou růžové, až do ostružinova) a lesku a matu – je velmi dobrá volba. Mně osobně se trefili do vkusu. Na mém toaletním stolku se nádherně vyjímá.

Složení vůně:

  • Hlava: zelené tóny, granátové jablko
  • Srdce: lotos, orchidej
  • Základ: pižmo, fialka, jantar, mahagon

Podle popisu složení snadno odhadneme, že se jedná o výraznou květinovou a orientální vůni (rozhodně není sladká, což oceňuji). Já bych tuto vůni doporučila spíše ženám 18+. Nemyslím si, že je to úplně teenegerovská vůně. Je to spíše těžší vůně ideální na období zimy. Takové typy mám v tento čas nejraději. Parfém ve mně vzbuzuje sebevědomí a odhodlanost. Pokud k vůni přičichnu, cítím se, jako bych byla někde na slavnostním plese nebo v opeře, na sobě luxusní róbu a okolo sebe úspěšné osobnosti.

Výdrž má tato vůně nepřekonatelnou! Dá se mnou bez problému celý den a z oblečení se dostane až po oprání. Někdy se vyplatí si připlatit za kvalitu. Tuto parfémovanou vodu rozhodně mohu doporučit. Pokud tě zaujala, seženeš ji na Notino.cz.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat