úterý 24. listopadu 2020

TIP na péči o suché vlasy v zimě

 Při procházení již zveřejněných recenzí jsem si všimla absence článků o vlasové kosmetice. Přitom právě tento typ kosmetiky patří mezi nejvyhledávanější! Ačkoliv mám své oblíbené stálice, mým vlasů prospívá, když občas produkty střídám. Ráda objevuji a zkouším novinky na trhu. Momentálně se mi do rukou dostaly produkty od značky Garnier.

Značka Garnier je v kosmetickém světě mezi lidmi velmi oblíbená. Nejen že produkuje kvalitní výrobky, které usnadňují každodenní péči o naši krásu, ale především je to kosmetika cenově dostupná. Jak se říká "hodně muziky za málo peněz". Jelikož mám vlasy přirozeně husté, rostou mi poměrně rychle a nijak si je neničím chemickými zásahy, neinvestuji do vlasové kosmetiky mnoho peněz. Vystačím si s levnějšími produkty (ovšem neříkám, že kvalita se odvíjí od ceny). Každý máme to NĚCO, do čeho vrážíme větší hotovosti. U mě to jsou například řasenky, jelikož mé řasy jsou na rozdíl od vlasů krátké a rovné!

První zde zmíním Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia vyživující šampon pro suché a hrubé vlasy.  Zatím co v létě mé vlasy povětšinu času září a nemám potřebu lesk umocňovat pečujícími produkty, v zimě je to bída. Vlasy jsou vysušené, bez lesku, postrádají šmrnc a působí unaveně. Do puntíku kopírují stav mé pokožky.

Garnier nabízí ve svém sortimentu produkty pro všechny typy vlasů. Konkrétně tento šampon slibuje pečlivě umyté vlasy a efektivně vyčištěnou pokožku hlavy. Měl by také regenerovat, vyživovat a intenzivně hydratovat. To jsou přesně ty účinky, které jsem hledala! Já mám verzi 250 ml, která stojí na Notino pouhých 74 Kč. Musím uznat, že za tu cenu je to pecka! K dostání je také větší balení 400 ml za 116 Kč.

Vůně kokosového mléka a makadamie se opravdu povedla! Není to žádná chemická, vtíravá vůně, z které tě bude pálit v nose, spustí se ti slzení a časem se ti omrzí. Tohle je parfemace velmi jemná, decentní… Ačkoliv je kokos pro mnoho lidí spíše letní záležitostí, pro mě je to teplá/hřejivá vůně ideální na zimní čas. Sladká, ale ne moc. Decentní, něžná, ženská a luxusní zároveň. Po použití šamponu vlasy nádherně voní.

Šamponu stačí množství zhruba velikosti ořechu. Krásně pění. Poté už jen vmasírovat důkladně do vlasů a ještě důkladněji opláchnout.

Pro zesílení účinků šamponu je tu pak ještě Garnier Botanic Therapy Coco Milk & Macadamia vyživující balzám pro suché a hrubé vlasy.  Mám ráda, když spolu produkty ladí, tudíž si zásadně kupuji šampon a kondicionér od stejné značky a nejlépe ze stejné řady. Slibované účinky se pak zesilují! Kondicionér má 200 ml a stojí 80 Kč. Vůně je totožná, filosofie produktu stejná jako u výše zmíněného.

Kondicionér aplikuji pouze do konečků vlasů. Není potřeba u kořenů, tam by se mi vlasy zbytečně brzy mastily. Vlasy krásně provoní, zjemní a lépe se také rozčesávají.

Výsledkem těchto dvou produktů jsou vlasy, které působí na první pohled zdravě. Jsou lesklé, vitální, vyhlazené, pružné, hebké a konečky nejsou roztřepené. Žádná zašedlá sláma na hlavě… ta je fuč! Výtažky z kokosového mléka a makadamiového oleje splnily to, co slíbily. A já jsem moc spokojená

Oba produkty seženeš na Notino.cz. Nezapomeň, že aktuálně probíhá na e-shopu Black Friday! Jsou zde slevy až 25 % na vybrané značky a spoustu dárků jako bonus!

1 komentář:

  1. Od Garnier jsem měla masku na vlasy a byl velmi příjemná, účinek byl slabší, ale vůně přenádherná!!!!

    OdpovědětVymazat