neděle 6. prosince 2020

Produkty pečující o pleť v zimě

 V dnešním článku jsem si pro tebe připravila recenzi hned na několik produktů! Jedná se o produkty pečující o pleť. V zimě má pleť trpí. Nejen že je pleť vysušená a podrážděná od větru a mrazu, ale navíc mám také chladovou alergii. Dohromady je to kombinace, která dává pleti řádně zabrat. Péči tedy nezanedbávám, a naopak si na ni dávám ještě více záležet!

Jaké produkty používám a jak moc jsem s nimi spokojená, to se dozvíš v tomto článku.

Každé ráno začínám procházkou a cvičením, proto moje denní pečující rutina začíná až později. Před cvičením by bylo poněkud kontraproduktivní čistit a mazat krémy pleť. Po tréninku přichází na řadu jako první vyčistění. Pleť zbavím veškerých nečistot pomocí tamponku a odličovací vody, mléka nebo ubrousků. Aktuálně používám produkt Garnier Skin Naturals micelární voda s růžovou vodou.

Růžová voda má na moji pleť zklidňující účinky, proto když jsem objevila přímo micelární vodu s touto „ingrediencí“, potřebovala jsem ji vyzkoušet. Měla by šetrně zbavovat pleť make-upu, každodenních nečistot i odumřelých kožních buněk. Navíc také pečuje! Pleť osvěží, zklidní a rozjasní. Je vhodná především pro citlivou pleť.

Já na této micelární vodě oceňuji fakt, že nejen že perfektně odličuje, ale navíc ani pleť nevysušuje! To je pro mou podrážděnou a vysušenou pleť naprosto stěžejní. Příjemně jemně voní. Nijak pleť nedráždí, naopak je aplikace příjemná.

Po vyčištění pleti VŽDY micelární vodu oplachuji klasickou vodou z kohoutku. Jsem takto navyklá. Otázkami, zda je nebo není to vhodné, se raději nechci zabývat. Myslím si, že na to nejsem dostatečně erudovaný člověk. Mně to však takto vyhovuje, proto to dělám.

Následuje další produkt, a to sice Revolution Skincare Hyaluronic Acid 2% hydratační sérum. Tohle sérum používám každé ráno a tráví se mnou celý den. Má 30 ml a stojí 268 Kč. Jelikož je ho potřeba skutečně kapka, vydrží opravdu dost dlouho (cca 3 měsíce). Navíc aplikace kapátkem je velmi zábavná! Taková drobnost mě zkrátka baví.

Konzistencí je to takový gel, který se velmi snadno roztírá po pleti. Někdy je méně více, a to platí i v tomto případě. Dávám vždy kapku na jednu tvář, na druhou a pak jednu na čelo. Je to dostatečné množství. Při větším množství se mi již nechtělo sérum plně vsáknout do pleti. Takto se vsakuje velmi rychle. Pleť nelepí a není mastná.

Kyselina hyaluronová je ingredience, kterou bych doporučila všem typům pleti. Pokud sháníš TIP NA DÁREK, pak mohu vřele doporučit. Kyselina hyaluronová pleť precizně hydratuje a zanechává ji hebkou a rozjasněnou. Je také prevencí vzniku nových vrásek! Ocení ji proto mladší i starší ženy. Navíc značka Revolution Skincare je levná, ale zároveň vypadá luxusně – obaly rozhodně nejsou nijak laciné.

Sérum mi velmi vyhovuje! Pleť hydratuje, rozjasňuje, vyplňuje drobné vrásky, poté je pleť krásně hebká na dotek a vypadá vitálněji. Navíc ji po cvičení také zklidňuje. Mám pocit, že mé pleti aktuálně velmi sedí.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat