neděle 13. prosince 2020

Líčení k vánočnímu stromečku

  I tento rok jsem si pro tebe připravila inspiraci na líčení k vánočnímu stromečku. Letos je ten předvánoční čas jiný, než jaký známe z předchozích let. A to je asi také důvod, proč se mnoho z nás na Vánoce upíná! Letos máme velmi brzy vánoční výzdobu i vánoční stromeček. Dárky jsem řešila se značným předstihem. Velmi se těším a onu předvánoční atmosféru si náležitě užívám. A o to jde! Musíme se radovat z maličkostí.


Připravila jsem si pro tebe líčení s paletkou očních stínů Makeup Revolution X Petra XOXO. Tahle paletka mě uchvátila výběrem odstínů. Stále zkouším nové kombinace, a ještě zdaleka nejsem u konce. Těch variací, jaký look s tímto produktem vytvořit, je tolik!

Tentokrát jsem chtěla vyzkoušet hlavně ten zajímavý mramorovaný stín s názvem Highly Rated. Ale začneme od začátku! Nejprve jsem do ohybů víčka nanesla světle růžový stín s názvem 24/7. Tento stín je opravdu hodně jemný, ale jelikož jsem aktuálně opravdu hodně bledá, tak je i tento stín na mně dost vidět. Je to taková studenější růžová kráska, která nádherně nechá vyniknout hnědé oči.

Dále jsem nanesla na celé pohyblivé víčko odstín Highly Rated. To je opravdu nádherný stín! Umí to parádně rozjet. Nádherně se třpytí, z různých úhlů hází všelijaké odlesky a nevšední barvičky. Navíc mě potěšil svou krémovou konzistencí. Vůbec nepráší a perfektně se aplikuje na víčko!

Dále jsem ztmavila vnější koutek oka stínem Clickbait. To je teplejší hnědá, která krásně ladí se stínem Highly Rated a kontrastuje se světle růžový stínem v ohybu. Malinko práší, ale to se u matného tmavšího stínu dá pochopit. Ještě jsem do koutků i do ohybu lehce zakomponovala stín Just a game, abych líčení udělala malinko studenější.

Zdálo se mi, že by vnitřní koutky potřebovaly malinko rozzářit, a proto jsem ještě na stín Hightly Rated nanesla Double Tap. To je nádherná výrazná růžová s odlesky do fialova. Na zmíněném stínu jen lehce probleskává a dělá líčení krapet světlejší.

Stejný postup jsem pak zopakovala také na spodním víčku. Na celé spodní víčko Highly Rated v kombinaci s Double Tap a do koutků Clickbait namixovaný s Just a game.

Dále jsem udělala tenkou linku podél řas hnědým matným stínem Peonies. Nechtěla jsem dávat přímo černou linkou, ale zároveň jsem chtěla oddělit oko od růžového stínu. Když bych to neudělala, oči by mohly vypadat uplakaně.

Výsledkem je výrazný sváteční look plný třpytek a zajímavých odlesků do červené, vínové, fialové a růžové barvy.

Za mě je tato paletka ideální dárek na Vánoce! K očním stínům můžeš dokoupit ještě paletku na tvář Makeup Revolution X Petra XOXO a třeba ještě kolekci rtěnek ze stejné řady. Třpytivé obaly vypadají dostatečně vánočně, a navíc si troufám říct, že s těmito produkty se rozhodně trefíš obdarované do vkusu. Tolik různých odstínů, barev, finishů… tohle využije každá ženská, která se ráda maluje!


Cena je příznivá a kvalita srovnatelná s high-end produkty! Udělej radost pod stromečkem mámě, tetě, ségře nebo kamarádce. Všechny zmíněné produkty seženeš na Notino.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat