neděle 27. prosince 2020

Moje svaté grály za rok 2020

 Každý rok dělám v prosinci rekapitulaci uběhlého roku. Co se týče roku 2020, ráda bych se snad i zdržela komentáře. Určitě všichni z vás mi dají za pravdu, že tento rok byl prostě JÍZDA. Stalo se toho spousta, a to nejen globálně, ale i v mém osobním životě. Na druhou stranu musím uznat, že jsem ušla velký kus cesty a když srovnám začátek a konec roku – jsem ve zcela nové pozici, na novém místě a mnohonásobě šťastnější.

Dnes to ale bude primárně o kosmetice! Jsou tady totiž moje SVATÉ KOSMETICKÉ GRÁLY ZA ROK 2020. Nejsou to produkty, které by v roce 2020 vyšly na trh, ale jsou to produkty, které já sama v tomto roce objevila a zamilovala si je. Zařadila jsem je do mé beauty rutiny a vím, že je budu velmi ráda používat i nadále! 

Vůně

Jednoznačně nejpoužívanější toaletní vodou za rok 2020 je pro mě Guess 1981 toaletní voda pro ženy. Tato vůně mě maximálně vystihuje. Je ženská, něžná, romantická, ale rozhodně ne přeslazená. Spíše elegantní a decentní. Vyslechla jsem si na ni mnoho komplimentů. Zajímavé však je, jak na ostatních voní zcela jinak, a ne každé ženě sedí. Když pominu kouzelný a designově povedený flakonek, tak vůně krásně vydrží po celý den, nebolí z ní hlava a za celý rok se mi neočuchala. Objevila jsem ji totiž hned v lednu 2020.

Také jsem si zvykla nakupovat tělové spreje Guess, které vyrábí právě i ve vůni Guess 1981. Je to totožná vůně, ale s kratší výdrží i menší intenzitou. Na takové to běžné popobíhání po městě je naprosto dostačující. Je levná, má lehké a skladné balení ideální na cestování a splňuje svou funkci na jedničku. Mohu doporučit!

Dekorativní kosmetika

Jako zástupce dekorativní kosmetiku tu musím zmínit L’Oréal Paris Lash Paradise prodlužující řasenka pro extra objem. Tahle řasenka je naprosto přelomová! Na to, že se jedná o levnou kosmetikou značku, je ta kvalita srovnatelná s high-end produkty.

Má klasický kartáček, který má štětinky blízko u sebe, tudíž řasy neslepuje. Perfektně je prodlouží, zahustí a především nadzvedne. Já mám řasy velmi krátké a rovné, takže efekt není až tak výrazný, ALE oproti jiným řasenkám je to nebe a dudy. Je černočerná, vydrží celý den, nijak nežmolkuje ani neopadává. Tuhle řasenku prostě musíš zkusit!

Kosmetika na tělo

Dlouho jsem přemýšlela, jaký tělový krém, sprchový gel či jiný podobný produkt zde zmínit. Nakonec vyhrál Borotalco Original tuhý antiperspirant a deodorant. Borotalco je značka levná, dostupná a s vysokou kvalitou!

Oceňuji především složení produktu (bez alkoholu), příjemnou vůni a účinnost. Absorbuje pot, chrání před nepříjemným zápachem, není to vůně, která by narušovala můj parfém, ale zároveň prostě funguje! S tímto antiperspirantem se cítím prostě svěží!

Kosmetika na pleť

Za mě největším objevem roku 2020 z kosmetiky pečující o pleť je Ziaja Gdan Skin protivráskové sérum. Určitě víš, že já miluji Biodermu, Niveu, Garnier, Mixu, ale také třeba Revolution Skincare. Ziaja je cenově příznivá kosmetika, u které povětšinou nemám velká očekávání, co se kvality péče o pleť týče…

Tento produkt je opět srovnatelný s high-end produkty! A to stojí pouhých 119 Kč! Takto malé balení 50 ml ti vydrží klidně 3 měsíce. Stačí ho kapka a vystačí ti na celý obličej a dekolt. Je gelovité konzistence, proto příjemně na pleti chladí. Výsledkem je rozzářená, hydratovaná, vyživená a zklidněná pleť. Když jsem jej nanesla ráno, po celý den byla pleť nádherná. Za celou dobu užívání se mi neobjevil ani pupínek, ani začervenání a ani šupinky. Prostě pecka!

A co ty? Jaké kosmetické produkty sis oblíbila během roku 2020?

 

Žádné komentáře:

Okomentovat