neděle 4. dubna 2021

Hydratační maska s minerály RYOR Intensive Care

Respirátory, roušky, změny počasí… To vše dává naší pleti pořádně zabrat. Teď více než kdy jindy by ses měla zaměřit na kvalitní pečující kosmetiku. Já od začátku pandemie do své beauty rutiny zařadila pleťové masky ve velké míře. Mám pocit, že prospívají mé „kráse“ i psychické stránce.

Objednala jsem si RYOR Intensive Care hydratační masku s minerály. Stojí pouhých 139 Kč ve slevě a obsahuje 100 ml. Cena je tedy velmi příznivá. 

Od značky RYOR jsem si nedávno objednávala pleťové krémy a z kvality jsem byla nadšená. A tak jsem se rozhodla vyzkoušet také masku. Jedná se o českou přírodní značku, která si dává záležet na složení produktů. Produkty jsou bohaté na přírodní extrakty, proto pokud si jedeš na vlně přírodní kosmetiky, určitě bys měla tuto značku vyzkoušet. Seženeš ji na Notino.cz.

Mně se líbí i ty samotné obaly produktů, které jsou v duchu přírody. Zároveň to není nic laciného či infantilního… zkrátka velmi povedené. U této masky oceňuji také to, že to není jednorázová záležitost. Obal je praktický, mohu si regulovat, kolik množství potřebuji nanést. U jednorázových masek mívám ten problém, že by mi s přehledem vystačily na více než jedno použití, ale nedají se prakticky skladovat… 

Tato maska je určena pro všechny typy pleti. A není se čemu divit, jelikož se jedná o hydratační masku. Hydrataci potřebuje každá pleť. Ať už ji máš suchou, smíšenou či mastnější. Masku používám já i maminka a oběma nám vyhovuje, takže bych se ji nebála doporučit všem věkovým kategoriím.

Texturou je to klasický hutnější krém. Příjemně přírodně voní. Není to nijak agresivní či vtíravá vůně, ale pouze takový jemný závan přírody. Mně tato parfemace vyhovuje. Maska obsahuje mořské řasy a spoustu minerálních látek. Řekla bych, že složení je velmi minimalistické, což je jedině dobře. Méně je někdy více.

Tato maska od značky RYOR by měla především hydratovat a vyživovat pleť. Je to taková prevence vůči vysušování pleti. Pokožku nijak nedráždí, naopak ji zklidňuje. Výsledkem je vláčná a na dotek hebká pleť. Viditelné účinky vidím v rozjasnění pleti. Maska dokáže pleť probudit, nakopnout a rozzářit. To je něco, co má zašedlá a dehydratovaná pleť skutečně potřebuje.

Pro mě je to zatím největší objev tohoto roku! Rozhodně nemám poslední balení a myslím si, že ji zařadím mezi mé svaté grály.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat