neděle 11. dubna 2021

Kvalitní sérum za pár kaček od Catrice

Když jsem v blogerském beauty světě zaregistrovala, že značka Catrice přišla na trh s hydratačním sérem, byla jsem lehce skeptická. Přece jen nebývá vždy dobrým krokem, když se levnější značky dekorativní kosmetiky vrhnou do skin care. Pak na mě ale mířila ze všech stran samá chvála. Předsudky šly stranou a já se rozhodla sérum vyzkoušet.

Řeč je o produktu Catrice Hydro Plumping hydratační sérum s kyselinou hyaluronovou. Sérum má 30 ml a stojí pouhých 146 Kč. Cena je velmi příznivá. Takové množství produktu ti vydrží zhruba 1 – 2 měsíce každodenního používání. 

Balení se nese v duchu minimalismu. Lahvička je skleněná, bytelná, ale zároveň lehká a skladná, tudíž ideální i na cesty. Kapátko funguje, jak má. Obecně mám tento způsob nanášení produktů nejradši. Do ničeho nesahám, mohu si bez problému regulovat množství, mám vše pod kontrolou. Tohle jsou za mě samá pozitiva.

Také parfemace je příjemná. Při nanášení nejde vůbec cítit, ale když se na ni zaměřím, ucítím jemný závan slaďoučké vůně. Nic vtíravého, jen jemného. To je za mě skvělý kompromis, který se Catrice povedl. Konzistencí je to hutnější gel. Když ho nanesu na tvář, je potřeba pracovat rychle, jelikož se rychlostí blesku vstřebává. To ocení zejména ti, co nemají rádi mastný film na pokožce. Sérum je vcukuletu pod kůží, kde plní svou funkci. Nijak se nelesknu a mohu ihned nanášet make-up a pudr.

Sérum je určené pro všechny typy pleti. Může se používat jak na den, tak i na noc. Přes den si vystačím pouze se sérem a nemusím na něj ani nanášet krém. Na noc je pak potřeba dát pořádně hutný a výživný krém. Aplikace je velmi příjemná. Na pleti chladí a pleť probudí. Pokud chceš, můžeš si dát sérum do ledničky a ráno tě účinně probere do nového dne. 

Produkt by měl pleť primárně hydratovat a vyživovat. Zároveň má na práci regeneraci, obnovuje pružnost a připravuje pleť na nanesení make-upu. Se všemi těmito účinky stoprocentně souhlasím. Já osobně bych k účincích dodala navíc rozjasnění pleti. Tím, že sérum dodá pleti pořádnou dávku hydratace, na první pohled pak působí rozjasněně, vyživeně a celkově vitálněji.

Hlavní složkou séra je, jak název napovídá, kyselina hyaluronová. Tu já mám velmi ráda! S mou pletí souzní a má na mě vynikající účinky. U tohoto produktu tomu není jinak. Produkt je navíc veganský.

Co více říct? Produkt je levný, kvalitní, dlouho vydrží, obal je praktický… Řekla bych, že tohle sérum je příkladem populární fráze: Za málo peněz hodně muziky! Pokud tě zaujalo, pak jej pořídíš na Notino.cz.

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat