sobota 17. dubna 2021

RECENZE Elizabeth Arden 5th Avenue

 Hledáš lehkou vůni na jaro a léto, která podpoří tvou něžnou, křehkou a romantickou dušičku, která se v tobě skrývá, ale zároveň bude působit svěže, energicky a nespoutaně? Tak to pro tebe mám jeden skvělý tip!

Na každé roční období vždy volím adekvátní vůni, v které se cítím v daném čase nejlépe. V zimě a na podzim to jsou spíše teplejší tóny, které zahřejí. Na jaro a léto mám raději něco svěžejšího a lehčího.

Najít tu pravou vůni může být oříšek, proto také ráda recenzuji parfémované a toaletní vody tady na blogu. Věřím, že recenze jsou při rozhodování velmi nápomocné. Sama využívám popisů jiných blogerek, instagramerek a youtuberek.

V tomto článku jsem si pro tebe připravila recenzi na Elizabeth Arden 5thAvenue. Vybrala jsem si ji na základě pozitivních reakcí. Sama se můžeš přesvědčit na Notino.cz v komentářích pod produktem. Určitě doporučuji před koupí pročítat názory dalších zákaznic, které hodně vypoví o kvalitě výrobku.

Tuto parfémovanou vodu si můžeš zakoupit v několika verzích, a to sice 125 ml, 75 ml, 30 ml nebo také ve formě vzorečku. Kupování vzorečků je zejména u vůní velmi praktické. Očucháš, otestuješ výdrž a při další objednávce vložíš do košíku již plnou variantu. Já si objednala 75 ml za 380 Kč. Déle jsem ji na e-shopu sledovala a vyčíhala jsem si slevovou akci! Ráda nakupuji výhodně a tohle byl velmi povedený kup.  

Nemohu nezmínit onen flakonek, který se mi trefil do vkusu. Mám ráda minimalismus, jednoduchou krásu… a tato vůně mou filosofii maximálně vystihuje. Je to elegantní, nic přeplácaného, infantilního či maximalistického. Velmi povedené. Navíc ve mně vzbuzuje tak trochu retro vibe. Máš z ní stejné pocity?

Jedná se o primárně květinovou vůni. Ten typ vůní mám na léto nejraději. Také oceňuji vychytané vyhledávání na Notino, kdy jen zadáš do vyhledávače: „květinové vůně“ a najde ti to adekvátní produkty.

Hlavu tvoří magnólie, šeřík, konvalinka, bergamot, květ lípy a mandarinka. Tato první fáze vůně zahrnuje velmi svěží nádech. Je to takový jarní letní vánek, který tě probere a připraví do nového dne plného nezapomenutelných zážitků, tance a příjemného pokecu s kamarády. Postupně se rozprostírá srdce vůně, a to sice broskev, ylang-ylang, fialka, jasmín, bulharská růže, tuberóza, karafiát, muškátový oříšek. V této fázi, která trvá cca 2 – 3 h, dominují ony květinové tóny. Evokuje ve mně rozkvetlou louku zalitou sluncem. Nic nijak vtíravého či přespříliš intenzivního, stále velmi jemná a decentní parfemace. Dále pokračuje poslední a zároveň nejdelší fáze. Základ tvoří ambra, pižmo, vanilka, santalové dřevo, kosatec a hřebíček. Tato fáze dodává vůni sladký ocásek. Není to nic extrémně sladkého, stále je to vůně ryze květinová, ale je to perfektní „okořenění“.

Jednotlivé složky vůně spolu perfektně souzní. Mohu zaručit, že to není nijak těžká, vtíravá vůně, která by se ti časem očuchala. Nikdy se mi nestalo, že by vůně někomu vadila a zdála se být až moc intenzivní. Naopak je velmi jemná, něžná a lehoučká – což jsou pro mě vlastnosti ideální na období léta.

Tuto vůni ze sebe přes den necítím, pouze pokud se na to zaměřím (prý je to znak kvalitní parfemované vody). Výdrž je ale fantastická, protože i po celém dni mě oslovila sousedka, že příjemně voním. Vůně se zbavíš až poté, co ji ze sebe smyješ. Na oblečení zůstává do vyprání.

Se značkou Elizabeth Arden jsem doposud měla zkušenost pouze skrz produkty pečující kosmetiky. Netušila jsem, že ve svém sortimentu má také kvalitní parfemované vody. To je příjemné překvapení! Mohu říci, že za tu cenu je opravdu bezkonkurenční. Poměr cena – výkon vychází skutečně na jedničku.

Flakonek luxusní a funguje tak, jak má. Produktu je dostatek za příznivou cenu. Výdrž vůně je perfektní. Voda nezanechává fleky na oblečení, nezpůsobuje mi alergické reakce, mému okolí nevadí, naopak jsem slyšela samé pozitivní reakce… Zkrátka nemám, co bych mohla vytknout.

Rozhodně tato vůně stojí minimálně za vyzkoušení vzorečku.

Žádné komentáře:

Okomentovat