neděle 5. května 2019

JARNÍ SOUTĚŽ O GUESS VŮNĚ!

Ve spolupráci s internetovým obchodem www.parfemy-elnino.cz jsem si pro tebe připravila milou jarní soutěž. Ve hře jsou 2 vůně značky Guess, které můžeš vyhrát pro sebe nebo svou maminku na Den matek.


Pravidla soutěže jsou naprosto jednoduchá! Může se zúčastnit každý a to prostřednictvím komentáře pod tímto článkem. Do komentářů mi napiš:
- E-mail, kam tě budu moci v případě výhry kontaktovat.
- Jaký dárek bys vybrala pro svou drahou maminku na e-shopu v kategorii Den matek?

Výherci budou dva a soutěží o: GUESS Guess 1981 toaletní vodu pro ženy (100 ml)

Jsem nadšená, že parfémy ElNino věnovali do soutěže právě vůně značky Guess, jelikož jsem jich již pár této značky vyzkoušela a vždy jsem byla spokojená. Vůně nejsou předražené, na druhou stranu nevoní lacině, vydrží na mě bez problému celý den a z oblečení je můžu cítit až do oprání. Na své si přijde milovnice jak sladkých, tak svěžejších vůní, mladé teenagerky i starší dámy, vybereš si favorita jak na léto, tak na zimu, těžší či lehčí parfemaci… zkrátka výběr je nepřeberný. Zrovna zmíněná toaletní voda je velmi populární a četla jsem na ni také samou chválu.


I mně nově ve sbírce přibyla GUESS Guess 1981 toaletní voda pro ženy, která mě na první pohled okouzlila jemným růžovým designem. Tohle jsem prostě já, kdybych byla flakonek! Vůně se z počátku jeví velmi jemná, něžná, dívčí… po chvíli se rozvoní v květinově-dřevitý nádech. Není to vůně nijak přehnaně intenzivní či těžká, z které by tě po pár hodinách bolela hlava, naopak je lehoučká. I přes tyto vlastnosti na těle vydrží neskutečně dlouho. Chtěla jsem napsat až do umytí, ovšem i po sprše, když jsem si přivoněla k zápěstí, jsem ji ucítila. NESKUTEČNÉ. Ideálně se hodí na období jara a léta na každodenní používání. Já jsem nadšená a těším se, až stejně potěším dva výherce této soutěže!

Vítěze vyhlásím za týden!

Žádné komentáře:

Okomentovat