úterý 14. května 2019

RECENZE Dermacol Devilash řasenka pro maximální objem

Řasenky já prostě miluji zkoušet! Každý máme nějakou tu "vadu" na kráse, s kterou se snažíme bojovat, a u mě to jsou právě rovné a krátké řasy. Je tedy logické, že na řasenky si kladu velké nároky. Preferuji ty objemové a prodlužující. Jenže najít tu správnou je opravdu těžký úkol! Navíc se jedná o naprosto subjektivní záležitost, co sedne tobě, nemusí sednout tvé kamarádce.

dermacol-devilash-rasenka-pro-maximalni-objem



Od značky Dermacol jsem již vyzkoušela řasenku Angelash a byla jsem nadmíru spokojená, proto jsem se rozhodla vyzkoušet i její sestřičku, kterou pověst přímo předchází. Slyšela jsem na ni mnoho chvály a ne jedna bloggerka ji označila za svou nejoblíbenější řasenku z levnější cenové kategorie. Byla jsem tedy plná očekávání!

Dermacol Devilash řasenka pro maximální objem12 ml a ve slevě ji seženeš již za 223 Kč, což je úžasná cena. Zrovna řasenky jsou typem produktů, za které se nebojím připlatit, pokud ovšem dělají skvělou práci. Balení je to poměrně velké, tudíž ti řasenka vydrží delší čas. Rozhodně jsem u ní neměla problém, že by mi brzy došla, případně vyschla. Investice se tedy rozhodně vyplatí.

Design dokonale odráží název řasenky. Je prostě ďábelská! Osobně jsem spíše pro minimalističtější, jemnější až elegantnější obaly, nicméně není důležité, jak produkt vypadá, ale jak funguje.

Kartáček je skutečně hodně bohatý na štětinky. Nejedná se o nijak inovativní tvar a osobně jsem velmi ráda! Někdy kosmetické značky vymýšlejí blbosti ve snaze býti zajímavý, ve výsledku je to na škodu. Tohle je zkrátka obyčejný kartáček větší velikosti, ale ani přesto mi nedělalo problém se s ním dostat ke každičké řase. Štětinky jsou blízko u sebe, tudíž řasenka nemá tendence slepovat, a nejsou nijak přehnaně dlouhé ani krátké - tak akorát.

dermacol-devilash-rasenka-pro-maximalni-objem

Řasenka slibuje na prvním především oslnivý (až dvojnásobný) objem! Výsledkem by ovšem měly být natočené, dlouhé a výrazné řasy. Tekutina obsahuje přírodní vosky, které zaručí řasy lesklé a pružné. Musím uznat, že pigmentace je skutečně výrazná/sytě černá. Pokud chceš svůj "kukuč" zvýraznit, pak ti tato řasenka rozhodně pomůže.

Kartáček řasy pěkně oddělí, neslepuje, řasy nevypadají jak pavoučí nožičky, nežmolkují se… dá se vrstvit, ale již při první vrstvě je pro mě efekt dostačující. Řasy jsou pozvednuté, začerněné a prodloužené. Není tolik zahušťovací, ale to ani nemá v popisu práce dle její filosofie. Poté řasenka drží bezchybně celý den, aniž by opadávala pod oko. Je pravda, že zhruba po 8 hodinách se řasy začnou zpět rovnat, ale to je holt můj problém, s kterým budu bojovat i u těch nejlepších řasenek.

Řasenka sice nevyřadila ze hry moje dvě nejoblíbenější řasenky, ale rozhodně ji nemám naposled! Ráda to střídám a rozhodně bych ji označila za lepší průměr. Spokojená pravděpodobně budeš i v případě, že tvé přirozené řasy nejsou "nic moc", což je skvělý výkon. Dermacol má za mě velký palec nahoru! A pokud tě produkt zaujal, určitě mrkni na Notino.cz, kde ho seženeš.

Žádné komentáře:

Okomentovat