sobota 1. června 2019

NÁKUPY pečující kosmetika z e-shopu Benu.cz

Dneska jsem si pro tebe připravila článek, který bude obsahovat 3 recenze na krémy, které jsem měla možnost odzkoušet na vlastní kůži. Péče o suchou pleť je v mém věku již nevyhnutelná. Sama pozoruji, že právě na tomto typu pleti se objevují vrásky nejdříve, pleť je zašedlá a postrádá elasticitu.

Do produktu k péči o pleť se nebojím investovat. Můžeš mít sebelepší a dražší dekorativní kosmetiku, ale pokud základ, tedy tvá pleť, nebude v dobré kondici, make-up na ní nebude vypadat dobře. Za léta praxe jsem narazila na 2 značky, které mě doposud ještě nezklamaly - dneska ti je představím.



BIODERMA Sensibio AR Krém (40 ml)

Nejprve bych ráda začala lékárenskou značkou Bioderma. Biodermě jsem věrná už mnoho let a je to vlastně taková má "srdcová záležitost". Věřím této značce! Konkrétně krém zmíněný v podtitulku článku nemám prvně. Kupuji si jej opakovaně, což svědčí o mé spokojenosti. Bez tohoto krému se již žádnou zimu neobejdu.


Jedná se o krém z růžové řady Sensibio (ta je určena pro citlivou pleť, což je můj případ). Měl by pleť zklidňovat, hydratovat, upokojovat a také eliminovat nepříjemné pocity pálení. Je určen pleti se sklonem k začervenání. Může se jednat o vliv emocí, zahřátí nebo také počasí. Jelikož trpím na chladovou alergii, jsem na tomto krému závislá (v dobrém slova smyslu). Okamžitě pleť zklidní, zabrání rozšiřování a zhoršování začervenání, aplikace je příjemná a má pleť spokojená. Cena je 359 Kč za 40 ml. Krém pleť nezatěžuje, snadno se roztírá a takové balení ti bez problému vydrží i 2 měsíce, jelikož ho stačí jen kapka. Citlivější nosánky ocení také fakt, že je téměř bez parfemace. Určitou vůni ucítíš pouze, když se na ni hodně zaměříš.

BIODERMA Sensibio DS+ Krém (40 ml)

Jak už jsem předeslala, výše zmíněný krém využívám zejména v zimě. Na léto jsem proto hledala nějakou alternativu. Také tento krém je z řady Sensibio a je určen na pleť podrážděnou, začervenanou a také šupinatou. Měl by zklidňovat, zjemňovat a zmírnit právě začervenání.


Jaký je mezi těmito dvěma krémy tedy rozdíl? Sensibio DS+ je rozhodně lehčí a méně mastný. Nezanechává na pleti mastný film a rychleji se vstřebává. To jsou benefity, které ocením v létě, kdy mám větší sklony k tomu se mastit (zejména v oblasti T-zóny). Zatím co v zimě oceňuji, když je krém trošku hutnější. AR krém je opravdu léčivý, tento je v první řadě pečující. Pleť udělá nádherně jemnou, hebkou na dotek, je hydratovaná, ale ne mastná. Zbaví tě šupinek a dopomůže od lokálního zarudnutí. Já jej využívám po ranním cvičení, kdy je má pleť skutečně hodně zarudlá. Chvíli nechám krém působit, on se vsákne do pleti, nanesu make-up a po celý den krém pracuje pod pletí (hydratuje, vyživuje… pečuje).


Já myslím, že jsem našla svého favorita na léto. Pokud máš pleť suchou a citlivou, pak je tento krém ideální pro tebe. Stojí 339 Kč, což je báječná cena za to, co dokáže.

LA ROCHE-POSAY hydreane lehká textura (40 ml)

A další mou velmi oblíbenou značkou je La Roche Posay. Řekla bych, že si jsou s Biodermou velmi podobné. Takové sestřičky. Tentokrát jsem si objednala jejich klasický pleťový krém s velmi lehkou texturou, což je ideální na léto. Nechci v blížících se vedrech zaplácávat pleť hutnými krémy, pod kterými by se dusila.


Krém je určen pro normální, smíšenou až suchou a citlivou pleť. Konzistencí je to velmi lehký až gelový krém, který na pokožce příjemně chladí. Pokud si jej necháš v ledničce, ráno tě probudí a nabudí. Velmi mile mě překvapilo také to, jak rychle se do pokožky vsakuje. Prakticky ihned na něj můžeš nanést make-up. Někdy stačí jen nanést krém a zapudrovat - pleť vypadá lépe a svěže.


Balení 40 ml za 335 Kč je prostě skvělá cena! Krém se navíc nachází v tubičce, což je mnohem hygieničtější způsob uchovávání krému, než když musíš "špinavými" prsty sahat do kalíšku. Tohle já oceňuji! Jinak je tubička malá a lehká, proto také ideální na cesty. Já s ním rozhodně plánuji tohle léto cestovat a v případě nouze jej využiji i na šupinky na loktech a kolenou, kde se mi běžně tvoří suchá místa. Krásně zhydratuje, zklidní a redukuje citlivost.

Žádné komentáře:

Okomentovat