pondělí 10. června 2019

RECENZE Guess Seductive toaletní voda pro ženy

Poslední měsíce se nesly ve znamení hledání nové vůně. Dopotřebovala jsem svůj parfém a rozhodla se zaexperimentovat s nějakým novým. Jaký si ale vybrat? Těžké dilema. A tak začala má cesta za "novějším já". A to myslím opravdu vážně! V momentě, kdy jsem vyměnila parfém, okolí mi začalo říkat: "Ty jsi nějaká jiná. Co si se sebou udělala? Nemáš něco nového?" To, jak voníme, nás zkrátka definuje. Každý má svou charakteristickou vůni. Častokrát si ženy v parfumérii říkají: "Tento si koupit nemůžu, ten mi připomíná tamtu a tamtu ženskou."

guess-seductive-toaletni-voda-pro-zeny


Značku Guess mám velmi ráda. Vyzkoušela jsem od ní nemálo toaletních vod a vždy jsem byla spokojená. Na toaletním stolku mám vždy 2 vůně - první je na každodenní nošení a druhá na akce. A právě ona "akcová" je vždy značky Guess. Tak nějak jsem se k tomuto rozdělení za ty roky dopracovala. Toaletku na každodenní nošení ještě stále hledám, ale tu onu příležitostnou ti v dnešním článku představím.

Vůní pro léto 2019 se stává… tramtadadáááá Guess Seductive toaletní voda pro ženy. Věřím, že spolu prožijeme hodně nezapomenutelných chvil. A poté když si za nějaký ten rok k vůni opět přičuchnu, vybaví se mi všechny ty vzpomínky. Tohle je na vůních kouzelné. Každopádně jsem si pořídila verzi 30 ml ve slevě za 632 Kč.

Flakonek vypadá luxusně a myslím si, že svým vzhledem zaujme ne jednu dámu. Není to nic infantilního, přeplácaného a (u mě výjimečně) růžového. Zlato-černá kombinace je rozhodně dobrou volbou.

guess-seductive-toaletni-voda-pro-zeny

Pokud sháníš dárek pro nějakou ženu a chceš sáhnout po vůni, pak ti vřele mohu doporučit tuto. Vůně je totiž ryze univerzální a dle mého odhadu sedne většině lidem. Není nijak extrémně výrazná, kořeněná, přeslazená… zkrátka velmi jemná. Zpočátku ucítíš jen lehce slaďoučký nádech, postupně e rozvoní a rozpoznáš vanilku a kašmírové dřevo. Dle tohoto základu by se mohlo zdát, že se jedná o teplou vůni vhodnou spíše na období zimy, jenže hlavu tvoří černý rybí a hruška a v srdci vůně pak dominuje květ pomerančovníku. V konečném důsledku je to vůně ovocná a květinová.

Taková vůně tě rozzáří. Působí smyslně, omamujícím efektem a zároveň nevinně. Doporučila bych ji snad všem věkovým kategoriím. Rozhodně nemíří jen na specifickou skupinku žen. Pro mě je to vůně jara a léta.

A jaká je výdrž? O Guess vůních se traduje, že vzhledem k nižší ceně je jejich výdrž nic moc. Kde se tato fáma vzala? Já nikdy s výdrží neměla problém. Naopak. Vůni jsem na sobě vyzkoušela, šla jsem na 1 a půl hodiny cvičit, poté jsem si dala sprchu a hádej co?! Toaletní vodu jsem na sobě stále cítila. To je vskutku k neuvěření.

Pokud tě vůně zaujala, pak rozhodně doporučuji sledovat e-shop Notino.cz, kde se dají sehnat parfémy za výhodnější ceny!

Žádné komentáře:

Okomentovat