pondělí 17. června 2019

RECENZE Makeup Revolution Skincare 2% Hyaluronic Acid hydratační sérum

Když značka Makeup Revolution představila své novinky z řady pečující kosmetiku, přiznám se, byla jsem trošku skeptická. Přece jen ne vždy jde značkám stejně dobře dekorativka jako péče. Na druhou stranu si mě marketingová "masáž" ihned získala. Obaly vypadají skvostně, produkty slibují hory doly a ne jeden mě zaujal svou originalitou. Byla jsem velmi zvědavá!

makeup-revolution-skincare-2-hyaluronic-acid-hydratacni-serum



Nakonec padla volba na Makeup Revolution Skincare 2% Hyaluronic Acid hydratační sérum. Dle popisu jsem usoudila, že tohle je přesně produkt, který hledám! Lahvička má 30 ml, tudíž ideální na léto na cestování, jelikož je balení malé, lehké a bytelné. Jedná se o skleněnou lahvičku s kapátkem. Nebudu lhát… i právě kapátko mě nažhavilo na koupi tohoto produktu. Aplikace je zábavná! Tohle mě prostě baví.

Jedná se o sérum ve formě "olejíčku". Stačí ho skutečně jen málo. Já nanáším kapku na jednu tvář, na druhou, na čelo a na bradu. S tímto tempem mi sérum vydrží několik měsíců. Investice se mi tedy vrátí. Obsahuje především kyselinu hyaluronovou, která pleť udržuje hydratovanou, je skvělou prevencí ke vzniku nových vrásek, pleť krásně vypne, vyhladí a rozzáří. Ve složení nenajdeš žádné ropné deriváty, lepek ani alkohol.

Výrobce udává, že je produkt bez parfemace. Je pravda, že na pleti jej vůbec neucítíš. Nemusíš se bát nepříjemného pálení očí a zvládnou jej i ti nejcitlivější nosánky. Pokud se ale na vůni hodně zaměříš a přičichneš k lahvičce, tak je to nádherná, luxusní parfemace, která mi vůbec nevadí a snesla bych ji i v silnějším kalibru. Žádná chemie, nic přeslazeného či svěžího, ale decentní, elegantní a jemná vůně.

makeup-revolution-skincare-2-hyaluronic-acid-hydratacni-serum

Sérum je určené především pro suchou pleť, ale věřím, že spokojení budou i ti s normální a smíšenou pletí. Vzhledem k anti-age efektu je vhodný pro všechny věkové kategorie.

A nyní k samotnému efektu. Já vždy pleť ráno odlíčím, opláchnu vodou, lehce usuším a nanáším sérum. Během minutky se sérum vstřebává do pleti. Nezanechává ji mastnou, jak by tomu u jiných "olejíčků" bylo! To mě velmi mile překvapilo. Pleť je hydratovaná, sametově hebká, ale vůbec není mastná, naopak vidím matný efekt na pleti. Jak to tento produkt dělá? Naprosto nechápu, ale byla to láska na první použití.

Jelikož i v létě má extrémně suchá pleť potřebuje hydrataci, tak hydratuji. Jenže v parných dnech nemám náladu na mastné, hutné krémy, po kterých se lesknu "jak psí kulky". Tento olejíček mou pleť navíc zmatní, ale zůstane krásně svěží. Kromě hydratace a výživy také oceňuji anti-age efekt, který zejména v oblasti očního okolí potřebuji (první vrásky pomalu, ale jistě vykukují).

Produkt seženeš na Notino.cz za pouhých 189 Kč. Za tu cenu se rozhodně vyplatí jej odzkoušet, ale já věřím, že si jej zamiluješ stejně jako já. Tuším, že tohle bude jeden z mých svatých grálů…

Žádné komentáře:

Okomentovat