pondělí 3. června 2019

RECENZE kosmetická sada Nivea Wild Raspberry & White Tea

Jelikož moje sestra měla narozeniny, sháněla jsem pro ni nějaký ten milý dáreček. Miluje kosmetické sady, proto jsem se zaměřila na tuto kategorii! Ihned jsem zavítala na e-shopu Notino.cz. Vyhledávání je tam jednoduché a kategorie natolik přehledné, že máš jistotu, že najdeš to, co hledáš.

nivea-wild-raspberry-white-tea-kosmeticka-sada



Dlouho jsem zvažovala, rozhodovala se, projížděla recenze, mapovala situaci, co ségra zrovna potřebuje, až padla volba na Nivea Wild Raspberry & White Tea. U této značky mám totiž jistotu, že nešlápnu vedle. Moje rodina ji dlouhodobě používá a nikdy jsme neměli žádný problém. Je to značka cenově dostupná, ale zároveň vysoce kvalitní a šetrná pro pokožku každé věkové kategorie. Od kojence po důchodce ji hojně spotřebováváme.

Cena je 298 Kč (ve slevě) a obsahuje 4 kosmetické produkty + taštičku. Celé dohromady to vypadá prostě krásně! Světle růžová je naše oblíbená barva a kosmetické taštičky se před létem na cestování vždycky hodí. Tato má navíc ideální velikost! Není ani moc velká, ale ani malá, že by se do ní nic nevlezlo - značka dokonalost.

Jedná se o dárkový set ve spolupráci se slovenskou youtuberkou Petrou Bene. Musím ji pochválit, jelikož jde vidět, že dobře rozmýšlela nad tím, jak sadu poskládá. V sadě nic nepřebývá ani nechybí. Jedná se o produkty, které vím, že sestra rozhodně využije.

Tělová pěna Wild Raspberry & White Tea má 200 ml, což je velké balení, které ti vystačí na několik měsíců. Produkty v podobě pěny mě baví! Sama již tento produkt vlastním. Pěna je nádherně bohatá, jemná a aplikace na tělo je více než příjemná. Pokud tě mazání nebaví, pak s tímto to jde jedna báseň. Kromě toho, že pěna velmi dobře hydratuje, také pokožku provoní. Je to vůně svěží a slaďoučká zároveň.

nivea-wild-raspberry-white-tea-kosmeticka-sada

Dále se v sadě nachází sprchový gel Love Waves, který má 250 ml. To je přesně balení ideální na cesty. Ne moc velké a těžké, ale zároveň to ani není jen vzoreček. Velmi mě překvapila vůně tohoto produktu! Vzhledem k filosofii celého setu jsem očekávala sladkou vůni, ale pokud k sprcháči přičichneš a zavřeš oči, ocitneš se u moře! Je to vůně svěží, univerzální (využijí ji i muži) a velmi jemná. Na parné dny, pokud nejsi příznivce přeslazených sprcháčů, dobrá volba!

nivea-wild-raspberry-white-tea-kosmeticka-sada

Kuličkový antiperspirant Pearl & Beauty je nutnost na léto. Má 50 ml a nachází se ve skleněném balení (tudíž je trošku těžší, ale bytelnější). Jsem velmi ráda, že je v setu antiperspirant a ne pouze deodorant. Má kuličkový systém, bez problému funguje a příjemně voní. Nevoní moc, aby nepřebil vůni tvého parfému, ale zároveň bojuje proti zápachu při pocení.

nivea-wild-raspberry-white-tea-kosmeticka-sada

A jako poslední jsme v sadě objevili Labello balzám na rty Pearly Shine. Co si budeme povídat, balzámů není nikdy dost! Tento ti navíc dodá jemný lesk, tudíž budeš vypadat upraveně, ale zároveň si zachováš pocit komfortu. Rty hydratuje a zkrášluje.

nivea-wild-raspberry-white-tea-kosmeticka-sada

Já bych řekla, že tohle se značce Nivea opět moc povedlo! Pokud sháníš tip na dárek pro kamarádku, pak ti tuto sadu rozhodně mohu doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat