úterý 29. října 2019

Dárek od srdce, který potěší!

Vánoce se nezadržitelně blíží a je na čase pomalu začít řešit dárky. Ráda dávám originální dárky, které obdarovaného potěší. Povětšinou se neubírám směrem, kdy nenápaditě koupím nějaký sprcháč a mám hotovo, raději do dárku vložím kousek srdíčka. Ideálním tipem je vytvořit fotoknihu!



Jelikož se moje sestra s přítelem před nedávnem brali a nám v počítači přistála hromada kvalitních fotografií od profesionální fotografky, věděla jsem, že bych ráda tyto vzpomínky na svatbu zvěčnila. Mám k dispozici kvalitní fotografie, počítač a super nápad - pustila jsem se tedy do tvorby.

Samotná fotokniha je krásným dárkem již na pohled. Archivujete své vzpomínky a dlouhé roky vám vydrží. Kromě toho si dáte s dárkem opravdu práci - přece jen posbírat fotografie, vymyslet to, naskládat je tak, aby to krásně ladilo. Je to fuška a obdarovaný tuto snahu zaručeně ocení.

Já ke tvorbě fotoknihy využila služeb www.bontia.cz. Z této webové stránky jsem již mnohokrát objednávala fotokalendáře a s kvalitou i rychlostí dodání jsem byla spokojená, proto jsem se rozhodla je odzkoušet také na fotoknihy. Ani tentokrát nedošlo ke zklamání. Rychlost dodání byla blesková a to jsem si myslela, že vytvořit fotoknihu zabere více času (20. 10. jsem ji vytvořila, 24. 10. dorazila domů). Fotokniha přišla pečlivě zabalená, tudíž nebyla šance, aby se po cestě poškodila.


Máš 2 možnosti, jak tvořit. Buď vše provedeš online přímo na webu nebo si stáhneš do počítače program. Stahování zabere pár sekund a osobně bych to doporučila více. Přece jen při tvorbě online se může ledacos pokazit (omylem si zavřeš prohlížeč, někde se překlikneš a podobně). V programu se ti vše průběžně ukládá. Program je v češtině, jednotlivými kroky tě provede, tudíž je to snadné a rychlé. Nemusíš se toho bát! Zvládne to i ten největší amatér.


Dále si vybíráš z několika možností. Chceš tvrdé desky, měkké nebo snad extra silné? Já zvolila desky tvrdé a ani příště bych nevolila jinak. Chceme, aby nám knížka dlouho vydržela. Bude zdobit police v obýváků, proto ji chceme míti v tvrdém "obalu".


Dále máš k dispozici několik designů. Od dětských, dovolenkových, každodenních až po svatební! Já právě využila onen svatební motiv a usnadnila si tím práci. Název nese "Gentle" a mohu uznat, že je to vkusné! Je to elegantní až luxusně vypadající design, který vás nadchne pro svůj minimalismus. Není to nic přeplácaného, extra barevného… prostě v jednoduchosti je krása. Já doposud měla zkušenosti pouze s kýčovitě barevnými dětskými fotoknihami, proto jsem byla ráda, že pro jednou mohu zvolit něco decentního. Udělala jsem dobře. Na bílém podkladu fotografie mnohem lépe vyniknou. Design nijak neruší prohlížení vzpomínek, jen drobné detaily dotváří celistvost výtvoru.


Program pracuje rychle a tak jak má. Několikrát se mi stalo, že jsem při výrobě omylem ze systému vyjela, nicméně vše se uložilo a já si tak mohla oddechnout. V tomhle jsem trošku nešika… Na každé straně si můžeš navolit, kolik chceš fotografií, jak je chceš rozmístit, můžeš s nimi pohybovat, měnit jejich velikost, přidat rámeček či text. Samotné pozadí fotografií můžeš změnit v různé barvy. Pravdou je, že k dispozici není tolik různých obrázků, klipartů, vzorů a jiných blbůstek, ale pro tyto účely mi to vůbec nevadilo.


Jelikož jsme měli i velkou hromadnou svatební fotografii, tak jsem ocenila, že mohu dát fotografii přes dvě stránky! Takhle se každý u fotoknihy zastaví a zkoumá, kdo všechno na svatbě byl, kdo se jak kření a další poznatky. Samozřejmě jde vidět předěl mezi dvěma stranami, ale s tím je potřeba počítat.


Fotografie jsou jinak kvalitní, barvy jsou živé, vše vypadá přesně tak, jak jsem si to navolila v programu. Navíc jsem zvolila na první stránku úvodní text a zadní stránku doladilo zlaté zdobení. Naprostým detailem je pak datum svatby na hřbetu knihy. Celé je to vymazlené do posledního detailu.

S výsledkem jsem nadmíru spokojená. Již jsem fotoknihu ukázala zbytku rodiny a to byla ta chyba! Momentálně mě o fotoknihu prosí dalších 5 lidí a já mám práce jako na hradě. Rozhodně tyto služby doporučuji a nemohu se dočkat, až mi dorazí také fotokalendář a já vám jej ukážu.

Bontia - The most beautiful Photo Books


Žádné komentáře:

Okomentovat