pátek 18. října 2019

Glanc box babí léto 2019

Za okny se těší babí léto a já dostala po delší odmlce opět možnost otestovat nový Glanc box plný produktů s podtitulkem "Lesk a krása pro vás a vaši domácnost". Když mi kurýr zazvonil u dveří, na první pohled mě okouzlil nový design boxu. Velmi se mi líbí! Je hravý, nese se v duchu přírody, zároveň to není nic infantilního a mimořádně křiklavého. Navíc tyto bytelné krabice se ideální hodí na skladování různých věcí a tento vzhled je příjemným bonusem.


V boxu si na své přijdou především ženy, a to nemluvím jen o produktech pro domácnost. Mám na mysli Kotex ultratenké menstruační vložky, kdy je v balení 8 kusů za cenu 37,90 Kč. A dále pak intimní vlhčené ubrousky Bella Sensitive s alantoinem, D-panthenolem a glycerinem pro ženy s citlivou pokožkou. Je to malé balení po 10 kusech, tedy ideální jen tak do kabelky či na odzkoušení, zda ti produkt vyhovuje.


Své produkty věnovalo do Glanc boxu také Coccolino. Tuto značku mám do domácnosti v rámci produktů na praní velmi ráda právě kvůli vůním, které nabízí ve svém sortimentu. V boxu jsem našla Coccolino Care prací gel na bílé prádlo, který obsahuje unikátní technologii, která pronikne hluboko do vláken oblečení, pomáhá posílit jeho strukturu, navrátí pružnost, textilie méně mačká a usnadňuje žehlení. Jelikož se v mém šatníku nachází hromada bílého oblečení, jsem velmi vděčná za tuto variantu, která barvu rozjasní a bude ji chránit před zapráním či vyblednutím. To se vždycky shodí! Cena je 229,90 Kč a gel by měl vystačit na 30 pracích dávek.

Dále nechyběl kousek z nové Intense Perfume Deluxe kolekce. Tato řada byla vytvořena ve spolupráci s experty na parfémy podle nejnovějších trendů. Tahle aviváž tě prostě okouzlí na první přičuchnutí. Nachází se v ní kombinace vanilky, cedrového dřeva, orchidejí a bergamotu. Je to vůně velmi jemná, pro nos příjemná. Rozhodně ne přesladká, ale naopak elegantní až luxusní. Vůbec by mi nevadil takový parfém na denní používání! Ihned jsem tuto aviváž vyzkoušela a pravdou je, že oblečení dokázala provonět bravurně (stejně jako i jiné aviváže této značky, s kterými jsem moc spokojená). Kromě vůně samozřejmě používáním docílíš i lepší kvality oblečení (jemné, měkké, snadněji se žehlí…). Tento produkt mě velmi potěšil! Cena za 540 ml je 119,90 Kč.


Další praktickou záležitostí je WC NET Crystal Gel. Kromě efektivního čištění slibuje produkt příjemnou a silnou parfemaci. Balení má 750 ml a stojí 59,90 Kč.


Už jsi slyšela o Sidolux univerzálním čističi? Jeho pověst ho předchází. V balíčku se nacházel konkrétně Sidolux Baltic Amber boutique edition (1l stojí 59 Kč), což je prémiový výrobek inspirovaný vůní ambry. Nejen že s ním perfektně vyčistíš a vyleštíš, co tě jen napadne (od dřeva po sklo), ale především s ním provoníš celou domácnost. Vůně je to kořeněná, sladká a lehce zemitá. Voní luxusně! Po uklízení se mě hned návštěva ptala, co to mám za voňavý difuzér. Kromě toho jsem velmi spokojená s tím, jakou práci produkt odvádí. Čistí perfektně, nezanechává šmouhy, nijak povrch nepoškozuje… A ta vůně? Božská! Tohle prostě potřebuješ vyzkoušet.


Dále se v boxu nachází Somat Gold - tablety do myčky bohužel nevyužiji, jelikož myčku nemáme, ale podarovala jsem je tetě. Stačí vložit tabletu do myčky a údajně odstraní i ty nejodolnější nečistoty, připáleniny a podobně bez jakékoliv námahy. Za 10 kusů zaplatíš 69,90 Kč.


A jako poslední velké balení 900 ml se nachází v boxu Silan Lemon Blossom and Mint Scent aviváž obohacená o esenciálná oleje ve vysoké koncentraci. Cena je 69,90 Kč. Osobně bych v boxu ocenila větší rozmanitost produktů, ale musím uznat, že aviváž se vždycky hodí a v naší domácnosti se neztratí. Tato aviváž je specifická tím, že se vůně z oblečení uvolňuje postupně a prádlo zůstane voňavé ve skříni až 100 dní. Parfemace je velmi osvěžující, taková letní, harmonická, radostná… Ideální se mi zdá tato vůně na ložní prádlo či ručníky. Na oblečení preferuji něco elegantnějšího (například výše zmíněné Coccolino).


Jako bonus se v boxu nacházely dva vzorečky masky na vlasy od Garnier Fructis. Banánovou verzí se mi trefili do vkusu, jelikož masku mám již odzkoušenou, ale zároveň spotřebovanou, proto oceňuji tyto dvě další dávky. Díky 10 ml balení je vytáhnu někdy na cesty, až budu potřebovat vlasy na dovolené hloubkově ošetřit a vyživit.


Osobně bych box označila za velmi praktický. V boxu není nic zbytečného, nevyužitelného, naopak ráda otestuji nové vůně a produkty, s kterými jsem doposud nepřišla do kontaktu. Běžně by mě v obchodě nenapadlo si je koupit, takto je mám naservírované pod nos a ráda je zkusím.

Žádné komentáře:

Okomentovat