úterý 22. října 2019

Fotokniha Saal Digital – dárek, který nezklame!

Jestli jsem se něco za 2 roky, co máme Emičku, naučila, tak to že děti milují okukovat své vlastní fotografie. Rády se prohlížejí, komentují, co dělají a pokud jsou tam i další členové rodiny, je to benefit navíc. Hraček má to dítě hodně, proto když jsem se rozmýšlela, co jí daruji k 2. narozeninám, volba byla jasná - zarchivuji její vzpomínky.

Fotografování snad nikdy nebylo dostupnější. Držíme v rukou chytré telefony, které dokáží fotit pomalu lépe než kdejaký fotoaparát. V paměti telefonu se nám to fotkami jen hemží. Jenže! Na technologie se nemůžeme na 100 % spolehnout. Co když ztratíme mobil? Co když se nám vymaže paměťová karta? Co když se něco pokazí? Fotografie v papírové podobě jsou takřka nesmrtelné. Je nádherné si takto zálohovat vzpomínky. Nejen Emička, ale také my si rádi fotografie prohlížíme a rozplýváme se nad tou roztomilostí a hlavně se pozastavujeme nad tím, jak ten čas běží…

Dost ale k důvodům, proč tato fotokniha vznikla. Když jsem k tomuto nápadu na dárek dospěla, věděla jsem se, že chci fotoknihu od Saal Digital, s kterou již mám tu zkušenost. Byla jsem maximálně spokojená s provedením, kvalitou a rychlostí dodání. Volba tedy byla jasná a já šla do toho!


Saal Digital patří mezi přední výrobce fotoproduktů v České republice. Nesetkala jsem se s webovou stránkou, která by měla své produkty tolik "vymazlené" do dokonalosti. Můžete si vytvořit zmíněnou fotoknihu, fotokalendáře, fotokoláže, fotosamolepky, plakáty, vlastní oznámení či přání… Dalo by se říci, že nic není nemožné. Fotografii můžete strčit na cokoliv a kamkoliv. Tohle jsou prostě ideální dárky pro kohokoliv, ať už se jedná o miminka, rodiče či prarodiče nebo třeba pokud chceš obdarovat kamarádku… zajisté spolu máte hodně selfieček. Vánoce se blíží a je nejvyšší čas je začít řešit.


Postup je jednoduchý. Do počítače si stáhneš program Saal Digital. Nemusíš se bát, stahování zabere jen pár sekund a je hotovo. Není to nic složitého a zvládne to každý. Program na tebe nebude mluvit cizí řečí, vše je hezky přehledné a hlavně ČESKY. Já si vybrala z nabídky tedy fotoknihu, ale velmi mě zaujala varianta také fotosešitu, což může být levnější varianta, která je také lehčí a skladnější (pokud plánujete fotografie třeba častěji přenášet). Fotoknihu jsem zvolila velikosti 21 x 28 cm na výšku - to je klasická velikost A4 papíru.

Dále si můžeš navolit vazbu - já zvolila nejlevnější variantu lesklou, nicméně taková kůže by vypadala jistě luxusně. Vatování či dárkové balení je příjemným benefitem a třešničkou na dortu je možnost odstranění čárového kódu, aby kniha byla maximálně vaše - nepopsaná. Tentokrát jsem nezvolila lesklý papír, ale matný. Minule to byl lesk jako blesk a kvalita byla vynikající, tentokrát jsem chtěla ale zkusit něco nového. Mat se opět velmi povedl a rozhodně si nemohu stěžovat na kvalitu. Záleží čistě na tvých preferencích a cenových možnostech.


Fotoknihu máš možnost tvořit v několika variantách. Buď se ti fotokniha vytvoří automaticky během minutky, kdy jen zadáš fotografie a vybereš šablonu, nebo si navolíš šablonu a dále budeš knihu vyšperkovávat, ale pro největší kreativce je tu i možnost prázdné šablony, kdy máš neomezené možnosti! A ano, to jsem právě já.


Můžeš si zvolit z několika motivů, můžeš měnit pozadí stránky (jednobarevné, vzorované), můžeš rozhodnout, kolik fotografií bude na stránce a dále s fotografiemi manipulovat a přemisťovat je, případně měnit jejich velikost. Máš možnost přidat text, kliparty, rámečky… přeskakovat mezi různými motivy a šablonami. Já nakombinovala hned několik motivů, měnila různá pozadí, přidávala jsem hodící se kliparty/roztomilé obrázky a sem tam také rámečky dle vlastního vkusu.


Kromě toho, že máš tolik možností, program pracuje na jedničku. Nestane se ti, že by se ti seknul, něco nefungovalo, pokud je kvalita fotografie horší, pak tě na to upozorní, program tě navádí a je to jednoduché a rychlé. Opravdu dokonale promakané a já nemám jedinou výtku. Pokud si chceš práci rozvrhnout, projekt můžeš uložit a vrátit se k němu později. Neboj, nic se ti nevymaže.



Není potřeba ani opěvovat, jak mě výsledek potěšil. Kniha přišla pečlivě zabalená a dodání vůbec netrvalo tak dlouho, jak na stránkách avizovali. 16. října jsem objednala a 21. října jsem měla fotoknihu u sebe. Vypadá dle mých představ. Kliparty, rámečky i texty jsou kvalitní. Kvalita fotografií se samozřejmě odvíjela od těch, které jsem dodala. Nutno podotknout, že vše bylo foceno pouze na mobil a nedovedla jsem si ani představit, jak báječně to bude vypadat!
Pokud chceš mít jistotu kvalitního provedení, bezchybného jednání a radosti z dárku, pak směle doporučuji www.saal-digital.cz. Tato webová stránka tě totiž nezklame a to ti mohu odpřisáhnout.


Pokud by sis chtěla také objednat něco ze sortimentu Saal Digital, pak pro tebe mám kód LADYVANILKA, který platí do 31. ledna 2020. Kupón je v hodnotě 500 Kč a je možné jej uplatnit při minimální hodnotě objednávky 1000 Kč. Například při fotoknize je to opravdu skvělá sleva! Slevu nelze kombinovat s jinými kupóny nebo akcemi. Kupón není možné rozdělit do vícero objednávek. Nezahrnuje náklady na dopravu.

Já se na ni nemůžu vynadívat a nemohu se dočkat, až jí dám jako dárek. Udělá obrovskou radost!

Žádné komentáře:

Okomentovat