úterý 8. října 2019

RECENZE NYX Professional Makeup High Definition Finishing Powder

Když jsem dělala svou pravidelnou měsíční objednávku na e-shopu Notino.cz v košíku jsem si všimla, že mi jako dárek k nákupu nabízí miniaturku pudru! Byla jsem nadšená, protože pudrů není nikdy dost a ráda vyzkouším nějaký ten nový. Dáreček vždycky potěší a to je jeden z důvodů, proč tento internetový obchod tak žeru! Vždycky si vyčíhnu nějakou super akci a moje radost z nákupu se tak zdvojnásobí.

nyx-professional-makeup-high-definition-pudr"



V balíčku mi přišel NYX Professional Makeup High Definition Finishing Powder ve verzi 2,8 g. Ačkoliv se jedná o zmenšeninu, rozhodně to není produkt na jedno použití. Naopak! Minimálně měsíc každodenního používání ti vydrží. Já jej uplatnila v létě na cestách. Malé, skladné balení, které je navíc bytelné a jen tak se nerozbije. Věř mi, spadl mi mockrát a stále žije! Design je minimalistický, ale já zastávám názor, že v jednoduchosti je krása, proto dávám palec hore!

Dorazil mi odstín 02 Banana. V nabídce mají ještě bílý/transparentní a jeden do mintova, což je vskutku unikátní barvička mezi pudry. Určitě bych jej ráda také vyzkoušela! Bála jsem se, aby odstín Banana nebyl příliš žlutý. Přece jen jsem porcelánová bledule a nejlépe mi sedí odstíny do růžova, co se make-upů týče. Na živo tento pudr vůbec není do žluta. Jedná se víceméně o tělovou barvičku. Pudr je dostatečně světlý, aby mi seděl, ale zároveň jsem jej zkoušela i na tmavší (opálené) pleti a nijak ji nezesvětlil. Řekla bych, že se jedná skoro o transparentní pudr, který se přizpůsobí barvě pleti.

nyx-professional-makeup-high-definition-pudr"

Barvené pudry nepoužívám. Mám pocit, že se jedná o další vrstvu na pleti, která ji zatěžuje. Raději volím ty bílé, které jen zafixují make-up a zmatní. Velmi mile mě tedy překvapila tato světlá, skoro nepigmentovaná barvička, která se přizpůsobí.

Jelikož jsem se chystala na akci, kde se mělo hodně fotit, byl tento pudr jasnou volbou. Bílé/transparentní pudry mívají tendenci na fotografiích tvořit bílé skvrny, nepřirozeně odrážet světlo a mnohdy to pak kazí celkový dojem. Tento pudr mě nezklamal a nijak mou barvu pleti nepřirozeně neměnil.

nyx-professional-makeup-high-definition-pudr"

Pudr je nádherně jemně namletý, když jej nabírám štětcem, tak skoro vůbec nepráší. Na pleti nijak necuckovatí, nesráží se, naopak dělá sametový efekt. Make-up je zafixovaný natolik dobře, že se celý den nikam nehne. Čelo se neleskne. Pleť vypadá prozářeně! Především v očním okolí plní svou funkci na jedničku - fixace, zmatnění a rozjasnění.

Balení v plné verzi 8 g stojí 269 Kč a já mohu s klidným svědomím říct, že rozhodně stojí za ty peníze. NYX Professional Makeup tohle prostě umí! Ještě žádný produkt od nich mě nezklamal a tohle není výjimka.

Žádné komentáře:

Okomentovat