pondělí 11. března 2019

RECENZE Makeup Revolution Pressed Glitter Palette paletka lisovaných třpytek

Musím přiznat, že na tuto recenzi jsem se mimořádně těšila a odpočítávala jsem minuty, kdy mi balíček s produktem dorazí domů. Na Instagramu nešlo nezaregistrovat, že Makeup Revolution si pro kosmetické nadšence připravil nový produkt… Byla to láska na první pohled! Po týdnech používání, blbnutí a experimentování jsem tady se svým názorem!

makeup-revolution-pressed-glitter-palette-paletka-lisovanych-trpytek


A o jaký produkt že se jedná? Je to Makeup Revolution Pressed Glitter Palette paletka lisovaných třpytek.K dostání je ve třech variantách. Já si objednala odstín Abracadabra, ale velmi mě láká ještě Hot Pursuit. Paletky mají 10,8 g a stojí 339 Kč.

Již samotný design produktu je laděn do třpytkového duchu. Černá působí luxusně a nádherně se na ni vyjímají stříbrné třpytky (tak nějak to ve mně evokuje noční oblohu) a k tomu rose gold nápis značky je jen třešnička na dortu. Paletka je "papírová", tudíž velmi lehká. Díky tomu, že je skladná, malá a tenká, bude určitě vhodná i na cesty. Tento fakt zajisté ocení nejen profesionální makeup artistky. Zavírání je na magnet - ten mi přijde poměrně slabý, ale paletka se ani tak sama nerozevírá, takže nemám námitky. Vnitřek pak zdobí velké zrcátko, podle kterého se bez problému nalíčíš. Musíš si ho ale držet, jelikož nedrží tak, jak jej dáš.

makeup-revolution-pressed-glitter-palette-paletka-lisovanych-trpytek

Vnitřek paletky zdobí 6 "stínů" (ano, jsou to třpytky, ale dovolte mi říkat v rámci jednoduchého sdělení "stíny"). Při výběru jsem dala především na praktičnost a variantnost. Konkrétně tato varianta totiž obsahuje různé barvy, které můžeš při líčení využít. Není to čistě jen paletka se škálou červeno-růžovo-fialovou nebo třeba s teplými bronzovými odstíny, tady je výběr různorodý. A ano, žádný odstín tam není navíc. Každý je jiný a originální. Dokonce i dvě na první pohled podobné modré jsou na oku úplně jiné. Jediný odstín, který by mi chyběl, je vyloženě zlatý nebo bronzový. V tomto případě by pro mě byla paletka 100 % kompletní.

makeup-revolution-pressed-glitter-palette-paletka-lisovanych-trpytek

Při aplikaci s paletkou je nutno brát v potaz, že se jedná o skutečně slisované třpytky. Třpytek je tam požehnaně, nestane se ti, že bys nanesla na oko 1 a půl třpytky. Pokud je chceš nanést celistvě a skutečně bohatě, pak počítej s tím, že se ti velmi rychle ve "stínu" udělá díra. Jinak jsou stíny krásně mazlavé, tudíž opadávají nejméně, co to jen u třpytek jde. Obávala jsem se, že brzy budu mít celou paletku zapatlanou od třpytek ze všech stran, ale to se vůbec nestalo.

makeup-revolution-pressed-glitter-palette-paletka-lisovanych-trpytek

Pigmentace je nádherná, barvy jsou krásně syté a výrazné. Při předávání na víčko doporučuji plochý štětec a vklepávat. Rozhodně ne táhnout štětcem, ale postupně lepit na víčko vklepáváním. Můžeš samozřejmě aplikovat i prstem. Ideálně použít podkladovou bázi pod třpytky, aby třpytky perfektně držely celý den a neopadávaly pod oko.

S tímto produktem je prostě zábava! Ideální na vyblbnutí, na extravagantní líčení, ale samozřejmě třpytkami oživíš i úplně jednoduchý look například na plesy. Bude to vypadat efektně, a přesto je to jednoduché.

Navíc v týdnu od 11. do 17. března je na Notino (kde seženeš i tuto paletku) doprava zdarma na vybrané produkty již od 150 Kč! Máš tedy možnost šetřit nějakou tu kačku a to se vždycky hodí!

Žádné komentáře:

Okomentovat