středa 20. března 2019

Vyplatí se fotokniha z Colorland.com?

V tomto článku bych ti ráda ukázala fotoknihu, kterou jsem si sama vytvořila na webové stránce www.colorland.com. Jedná se o e-shop, který nabízí možnost vytvoření personalizovaných fotoproduktů. Můžeš si vytvořit svůj kalendář, hrneček, fotoobraz, fotomagnetky nebo nechat vyvolat fotografie. Možnosti jsou obrovské.

Já osobně patřím do skupiny lidí, kteří nedají dopustit na fotografie v klasické papírové podobě. Ráda fotím na mobil, ale na moderní technologie se nespoléhám a kdykoliv o tyto cenné vzpomínky mohu přijít. Není lepší zálohy, než nechat si fotky vyvolat. Miluji 21. století, které nám nabízí tolik a tolik možností! Různé fotoknihy, fotosešity, fotografii se můžeš dnes už nechat dát na prakticky cokoliv. Ráda tyto dárky dostávám a ještě raději je dávám svým blízkým. Vím, že je takto personalizovaný dárek zaručeně potěší. Ber tuto recenzi zároveň i tipem na dárek pro babičku, maminku, kamarádku… zkrátka kohokoliv.



Pro tentokrát padla volba na fotoknihu, a to konkrétně verze klasická (existuje i premium). K dostání je ve 4 formátech: A4, A3, 20 x 20 cm, 30 x 30 cm. Já zvolila A4. Dále máš možnost navolit si od 28 po 160 stran! 28 stran je minimum, knížka je poměrně tenká, lehká, ovšem naprosto dostačující počet, jelikož na každou stranu si můžeš dát, kolik fotografií chceš.

Dále si můžeš vybrat z velkého množství šablon, anebo začít s prací na čistém papíru a vše si vytvořit dle svého gusta. Jelikož jsem tvořila fotoknihu pro naši malou holčičku, která se ráda prohlíží, zabrouzdala jsem do kategorie: dětské. Díky šabloně jsem se měla od čeho odrazit, ale samozřejmě i nadále můžeš upravovat a měnit, jak se ti zlíbí. Šablona s názvem Malá princezna je prostě božská. Tak nádherně "čučavá", roztomilá, sladká, vyladěna do posledního detailu a co si budeme… růžovou prostě miluji!


Program je jednoduchý a pracuje přesně tak, jak má. Nemusíš si nic stahovat, vše probíhá online. Program se za celou dobu ani jednou neseknul, bylo to rychlé a snadné. Možná to budeš brát jako samozřejmost, ale věř, že jsem se setkala již s programy, které takto skvěle rozhodně nepracovaly. Doporučuji se na webu přihlásit, aby sis při tvorbě mohla fotoknihu průběžně ukládat. Přece jen ji nechceš ztratit, když bys musela náhle odejít. Já této možnosti ukládání využila.


V programu si můžeš navolit pozadí stránek. Ty jsou vskutku nápadité a hravé, to mě moc bavilo. Každá stránka může být úplně jiná a rozhodně to nebude nuda. Dále si volíš rozložení stránky, tedy kolik fotografií na stránce bude a jak budou poskládané. Já dávala většinou počet 3 - 6 fotek na stránku, aby krásně vynikly. Máš možnost si navybírat i nějaké kliparty (tedy roztomilé obrázky v různých tématech), také přidat popisky či rámečky k fotkám.


Volíš si vše od obalu až po hřbet fotoknihy. Jednotlivé stránky jsou tenké (ne kartonové) a vysoce lesklé. Vazba je tvrdá a může být matně nebo leskle laminovaná. Cena za takovou fotoknihu se pohybuje od 799 Kč.


Já jsem s výsledkem nadmíru spokojená! Kniha je nádherně lesklá, pevná, stránky se netrhají… kvalita je znát. Fotografie jsou přesně tak, jak jsem je nastavila (nejsou posunuté ani nijak oříznuté) a navíc jejich barvy jsou extrémně syté a výrazné - to je prostě pecka! Ačkoliv se jednalo o ne příliš kvalitní fotografie z mobilu, tak natištěné předčily má očekávání.

Rozhodně mohu doporučit služby této webové stránky! Nabídka úžasná a výsledný produkt ještě úžasnější.

Žádné komentáře:

Okomentovat