pondělí 18. března 2019

RECENZE NYX Professional Makeup Love You So Mochi paleta očních stínů

Je to již nějaký ten pátek co blogerský kosmetický svět obletěla paletka očních stínů od značky NYX Professional Makeup. Produkt zaznamenal velký BOOM a ne jedna bloggerka/influencerka jej vychválila až do nebes.

Já osobně mám značku NYX velmi ráda. U jejich produktů povětšinou nešlápnu vedle. Nejen že kvalita je skvělá a ceny jsou přijatelné, ale hlavně jejich sortiment je hravý, originální a na své si přijde prakticky každý. Když jsem pak objevila tuto populární paletku na Notino.cz, ihned jsem ji hodila při mé pravidelné objednávce do košíku. Mám s ní totiž velké plány!

NYX-Professional-Makeup-Love-You-So-Mochi-paleta-ocnich-stinu


NYX Professional Makeup Love You So Mochi paleta očních stínů13 g a stojí 549 Kč. Již nyní mohu prozradit, že stojí za každou kačku. Abych pravdu řekla, tak balení mě příliš neoslovilo. Je plastové, nic moc pevné, ale rozhodně nemohu říci, že by to byl průser. V jednoduchosti je krása a kolikrát je lepší, když jsou stíny skrz průhledný obal vidět, než aby se vymýšlely nějaké kýčovité nesmysly. Jinak je paletka lehká, skladná, neobsahuje sice zrcátko, ale oceňuji, že zde není místečko na aplikátor, který stejně nepoužívám, a tudíž tam není zbytečný něco navíc.

NYX-Professional-Makeup-Love-You-So-Mochi-paleta-ocnich-stinu

Já sáhla po odstínu 02 Sleek And Chic, kde je celkem 10 stínů různých podtónů. Jsou to vesměs neutrální odstíny, které sednou všem typům pleti, blondýnám i brunetám. Je to velmi univerzální paletka. Pokud sháníš dárek pro kamarádku nebo třeba mamču, tuhle ti rozhodně mohu doporučit. To jsou odstíny, s kterými nešlápneš vedle.

Pouze první tělový stín je matný, ostatní jsou třpytivé. Tento matný stín je ideální na rozjasnění místa pod obočí a případně také na ztrácení. Trošku mě mrzí absence klasického hnědého matného stínu do ohybů víčka. Takto si při líčení musím dopomoct jinou paletkou. Také mě překvapilo, že černá obsahuje též třpytky, ocenila bych matnou.
NYX-Professional-Makeup-Love-You-So-Mochi-paleta-ocnich-stinu

Zbytek složení paletky je naprosto bezchybný! Obsahuje různé odstíny růžové, fialové, hnědé a bronzové. Právě tyto barvy nosím nejraději a také nejčastěji! Každá barvička je jiná a jedinečná. Barvy se neopakují, čímž se nám nabízí nespočet looků, které s touto paletkou vytvoříš. Jelikož barvy nejsou nijak extravagantní či výrazné, ale držíme se v neutrálním spektru, paletka bude ideální na každodenní líčení. To ovšem neznamená, že s ní neuděláš dramatické večerní líčení - i to je možné. Pokud chceš doma jednu kvalitní paletku, pak tohle může být ona! Dokoupíš mono stín v hnědé matné barvě a máš vystaráno!

Co mě maximálně překvapilo, je konzistence stínů! Stínu se nemusíš skoro ani dotknout a dosáhneš MAXIMÁLNÍ pigmentace. Není potřeba vůbec rýt a máčet v paletce štětec dvě hodiny, prostě se dotkneš a jedeš. Stíny vůbec (ale opravdu vůbec) nepráší! Práce s nimi je snadná, rychlá a "čistá". Stín je na oku natolik lehký, že jej vůbec necítíš. Žádná velká vrstva, žádné opadávání, žádné hrudkovatění… V životě jsem se s takovou texturou stínů nesetkala. Jsou máslovité až krémové, nadýchané, jemné… ani trošku suché!


Na víčku třpytivé stíny házejí lesk jako blesk! Vytvářejí skoro až mokrý efekt. Ještě více to umí rozjet s navlhčeným štětcem, to ale není potřeba. Drží na oku celý den, neslévají se, neztrácejí na intenzitě - zkrátka ideál! Já mám ovšem velmi suchá víčka, proto nemohu posoudit, jak se budou chovat na mastném podkladu.

Já jsem maximálně spokojená! Značka NYX Professional Makeup mě nezklamala. A vzhledem k tomu, jak výtečná kvalita to je a jak krásné odstíny to jsou, vybrala jsem si tuto paletku primárně na líčení nevěsty, které mě čeká. Věřím, že nebude zklamaná, právě naopak!

Žádné komentáře:

Okomentovat