úterý 26. března 2019

Co od Ladylab stojí za zkoušku?

Ráda bych se s tebou v tomto článku podělila o mou další objednávku z e-shopu www.ladylab.cz. Když přijde řeč na tuto značku, tak nemůžu nevychválit její celkovou image. Je to ženské, něžné, růžové, voňavé… prostě dokonalé! Jejich servis je na jedničku s hvězdičkou. Domů ti přijde růžový balíček vyladěný do posledního detailu. Po otevření ucítíš příjemnou vůni a probíráš se skrz růžový papír a plátky růží k produktům. Jako milé překvapení tě pak čeká nějaký dáreček (může to být například zrcátko, náramek nebo balzám na rty).

Pro někoho tato paráda okolo není důležitá, ovšem já při objednávkách musím se značkou sympatizovat. Zajímá mě, jak si váží svých zákazníků, zda onu práci dělají s vášní. Tady je vidno, že je všechno přesně tak, jak má být. I jiné firmy by se měly od Ladylabu co učit!



PROTEIN Snickerdoodle

Jestli něco od Ladylab miluji, pak to jsou jejich výtečné proteiny. Abych pravdu řekla, tak najdu spousty jiných proteinů s krapet lepším složením, nicméně ty se obvykle nedají pozřít. Já se do proteinového nápoje nechci nutit, nechci pít něco s nechutí, raději oželím dokonalé složení a užiju si tu chuť. Doma mám již několik měsíců jejich vanilkový protein. Chuťově je to ten nejlepší protein, který jsem kdy měla. Nicméně pít pořád dokolečka jeden a ten samý je už trošku nuda. A tak jsem zkusila jejich novinku s příchutí Snickerdoodle.


Tahle příchuť je napříč sportovní výživou velmi oblíbená. Je opravdu hodně ale hodně sladká (ocenila bych trošku méně sladkou chuť), nicméně výtečná! Voní jako perníčky, skořice a celkově vánoční atmosféra. Tuto atmosféru já zvládám po celý rok, tudíž mě to nijak neomezuje pouze na období Vánoc. Vůně je to příjemná a chuť ještě příjemnější. V kombinaci s mlékem je to prostě lahůdka. Nemám pocit, že piju protein, ale ochucené mlíčko pro děti. Naprosto dokonalý je tento protein také na pečení nebo na lívance. Pochutinu osladí a dodá ji bílkoviny, což je pro mě žádoucí.


Cena je 770 Kč, což mi na obří balení (1000 g) nepřijde vůbec mnoho. Veškeré další informace o složení, výživových hodnotách a užívání se dočteš na webu. Já rozhodně doporučuji vyzkoušet! Sedne i těm nejnáročnějším jazýčkům.

TURBO

Z Ladylab e-shopu stále dokola objednávám Fat Killer a Carnitin, pro tentokrát jsem se však rozhodla pro změnu. Balení stojí 420 Kč a obsahuje 60 tablet.

Jedná se o klasický "nakopávač", který ti dodá energii před výkonem. Já tento typ výrobků ráda využívám, jelikož cvičím ráno a někdy mívám problém se probrat a vydat ze sebe to nejlepší. Kávu do sebe po ránu do prázdného žaludku jen stěží dostanu, proto se mi volba tobolek jeví jako ideální. Užívají se 2 tobolky 20 minut před výkonem.


Tobolky tě nakopnou, potlačí únavu a zvýší tvou vytrvalost. Když jsem si první den vzala 2 tobolky, po zhruba 30 minutách se dostavilo mravenčení v oblasti krku a pod bradou. "Brněla" mě čelist, ale já věděla, že tento efekt není nijak na škodu. Naopak! Člověk alespoň ví, že produkt zabírá. Tohle je u těchto typů výrobků naprosto normální. Pokud ti to vadí, pak si vezmi pouze 1 tobolku.

Je možné, že to může být pouze placebo efekt, nicméně na mě to pomáhá. Mám pocit, že jsem do cvičení více "nažhavená", pozoruji, že se více potím, držím si tepovku výše, než pokud tobolku neužiji a hlavně vydržím déle sportovat.

Objednávej na https://ladylab.cz/cs/chci-vyrysovat-a-zpevnit/10-turbo.html, kde se také dočteš další informace (pro koho není produkt určen, jak jej užívat, jaké je složení a recenze zákazníků).

ACAI BOOST

A pokud jsi fanouškem přírodních produktů, máš vysoký krevní tlak nebo ti třeba kofein nedělá dobře, pak je tu pro tebe ACAI BOOST. Jak vidíš, v Ladylabu myslí na všechny. Navíc mají i tobolky vyladěné do posledního detailu - takhle růžové? No pecka!

Jedná se opět o nakopávač, který nastartuje spalování tuku! Acai Boost je silný extrakt z plodů jihoamerické palmy Acai doplněný o L-Carnitine a další účinné látky. Složení je prostě super! Extrakt ze zeleného čaje perfektně zastoupí kofein, nakopne tě, probudí tě, zažene únavu a donutí tě cvičit mnohem déle!


Balení opět obsahuje 60 tobolek a stojí 650 Kč. Užívají se 2 tobolky 15 - 30 minut před cvičením (osobně doporučuji spíše 30 minut, až po půl hodině cítím účinky) a v netréninkový den 2 tobolky ráno po probuzení. Abych pravdu řekla, tak brát tobolky v netréninkový den mi přijde jako blbost, ale samozřejmě záleží čistě na tobě.

Účinky jsou srovnatelné s výše zmíněným produktem. Mám pocit, že TURBO je krapet silnější, nicméně u ACAI BOOST zase oceňuji složení.

Žádné komentáře:

Okomentovat