pondělí 15. dubna 2019

RECENZE L’Oréal Paris Hydra Genius hydratační pleťová péče pro normální až suchou pleť

Jak titulek článku napovídá, dnes se budu věnovat žhavé novince, která obletěla celou bloggerskou beauty sféru. Produkt mě svým nápadem velmi zaujal a těšila jsem se, až jej sama vyzkouším. Jevil se mi pro mou pleť naprosto ideální. A jaký je závěr? Uspěl? Bylo to zklamání? Co mě překvapilo? Co mě potěšilo? Čti a vše se dozvíš.

loreal-paris-hydra-genius-hydratacni-pletova-pece-pro-normalni-az-suchou-plet


L'Oréal Paris Hydra Genius hydratační pleťová péře pro normální až suchou pleť stojí 297 Kč. Dle mého názoru je to naprosto adekvátní cena. Balení má 70 ml, což je množství, které mě osobně dle zkušeností vydrží přes 2 měsíce denního používání. Množství je to obrovské, proto je to výhodná investice.

Produkt se nachází ve skleněné lahvičce s pumpičkou. Velmi chválím bytelné a luxusně vypadající balení. Tohle se moc povedlo! Sklo, lesk, modrá až tyrkysová barva, minimalistické detaily… design je dle mého gusta. Rozhodně to nevypadá jako levná "drogérka", ale jako luxusní produkt high-end kosmetiky. Pumpička navíc funguje přesně tak, jak má. Je to hygienické, jednoduché, rychlé a navíc na jedno pumpnutí se ti dostane produktu "tak akorát".

Konzistencí je to gel. Tuto texturu preferuji především v létě, jelikož pleť příjemně chladí. Pro ještě výraznější efekt jej můžeš skladovat v ledničce. Snadno se roztírá, aplikace je příjemná a rozhodně u tohoto produktu platí, že méně je někdy více. Pokud ho dáš na pleť moc, pak bude nehezky lepit a na pleti sedět. Stačí jedna pumpička na celý obličej + dekolt. A ptáš se na parfemaci? Ta je velmi jemná, nedá se říci, že nulová, proto na ni upozorňuji. Nicméně mě voní luxusně a trefila se mi do vkusu, proto si ji užívám. Není to nic výrazného či dráždivého, proto mi ani na pleti nevadí. Touto luxusní vůní mě L'Oréal Paris velmi mile překvapil! Tohle je nadstandard, který si ráda nechám líbit.

loreal-paris-hydra-genius-hydratacni-pletova-pece-pro-normalni-az-suchou-plet

Nadšená jsem z rychlosti vstřebávání se do pleti. Naneseš, napočítáš do 15 sekund a je to! Můžeš nanášet make-up. A právě jako podkladová báze pod make-up se mi tento produkt osvědčil nejvíce. Nemohu jej úplně nazvat krémem, jelikož u krému požaduji jiné účinky. Na noc je skutečně málo výživný, to potřebuji něco hutnější pro tu moji velmi suchou pleť. Nicméně na den je jako stvořený!

Pleť zhydratuje, zbaví šupinek, vyhladí, zjemní a rozjasní. Rozhodně bych tento produkt doporučila i zralejší pleti, která postrádá pevnost a vitalitu. Do pleti se gel vsákne a během dne ji průběžně hydratuje. Není to tak, že nejprve máš maximální hydrataci a poté v průběhu dne je to horší a horší… Nevím, jak to tento gelík dělá, ale zvládá ji rovnoměrně důsledně hydratovat a oživovat. Unavená a zašedlá pleť? S tímto produktem rozhodně ne!

A tak bych řekla, že BOOM okolo tohoto produktu je zasloužený. Rozhodně ti jej doporučuji vyzkoušet. Jestliže tě zaujal, seženeš jej na Notino.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat