pondělí 8. dubna 2019

RECENZE NYX Professional Makeup Pore Filler podkladová báze

Pamatuji si, když jsem začínala s make-upem. Všechny mé kamarádky bez problému nosily na pleti make-up a já to považovala za povinnost taktéž. Proč ale jim na pleti krásně seděl a mně se tvořily nehezké šupinky? Make-up mou pleť stahoval, byla vysušená, sem tam nějaká hrudka, nedokonalosti byly zvýrazněné ještě více a zkrátka to vypadalo ŠÍLENĚ. Je logické, že když jsem dala make-up na pleť, která byla dehydratovaná a plná šupinek, tak make-up tyto chybky ještě více zvýraznil. To nebyla chyba make-upu. Nejdůležitější na celém make-upu je ZÁKLAD! Pokud je dobrý podklad, pak make-up bude dělat to, co má.

Na pár let jsem na make-upy zanevřela, až jsem více zabředla do beauty světa a objevila kouzlo podkladových bází. Pro mě to není vrstva na víc, pro mě je to přímo NUTNOST. Nejprve nanáším hydratační krém (počkám, až se vstřebá), poté bázi a až poté kryji nedokonalosti.

nyx-professional-makeup-pore-filler-podkladova-baze


Podkladové báze jsou jedním z produktů, které nejraději zkouším. Miluji objevovat nové poklady, zkoumám, jak má pleť reaguje, jak s každou podkladovkou dokáže make-up vypadat zcela rozdílně. A nyní konečně přišla řada na NYX Professional Makeup Pore Filler. Hodně bloggerek si jej chválilo a já stále čekala, až dopotřebuji zásoby oblíbenců, které mám doma.

Tato podkladová báze stojí 349 Kč, což je dle mého názoru přijatelná cena. Obsah balení činí 20 ml. Není to vůbec málo, jelikož stačí použít množství o velikosti hrášku na celý obličej (případně problematické zóny). K dostání je ve variantě 01, což je takový neutrální odstín, který sedne každé typické Středoevropance. Nemá žádný výrazný podtón do růžova či oranžova, není příliš světlý ani tmavý… zkrátka univerzální.

Značku NYX Professional Makeup mám velmi ráda. Nejenom že má produkty za lidové ceny, ale především si potrpí na kvalitu. Co hledáš, to u této značky najdeš. Jejich sortiment je obrovský! U tohoto produktu rozhodně nešlápli vedle s designem obalu. Je to minimalistické, jednoduché, elegantní… Již na první pohled udělá tento produkt dojem. Nepůsobí infantilně, neseriózně či jako malovátko pro holčičky. I za tohle dám ráda palec nahoru!

nyx-professional-makeup-pore-filler-podkladova-baze

Nyní k samotné bázi. Konzistencí je to hustší kašička. Vlivem přirozeného lidského tepla se mezi prsty rozpouští a snadno aplikuje na pleť. Již při nanášení ucítíš, jak sametově hebkou dělá pleť. To je efekt, který ti neudělá ani ten nejlepší krém. Pleť není mastná ani lesklá, ale přesto jemná a vyhlazená. Rozhodně bych ji doporučila i mastnější pleti, jelikož zmatňuje a také dokáže prodloužit výdrž make-upu.

Já hlavní efekt vidím právě v přípravě pleti na nanesení make-upu. Zahladí šupinky na pleti, vyplní póry a vytvoří ochranný film, aby se pleť nezanesla make-upem. Moc pěkně vypadá, pokud nanesu pouze bázi, zapudruji a vycházím z domu. Pleť je sjednocená, vypadá svěže a i já se cítím lépe. Když mám po celý den na pleti make-up s touto podkladovou bází, nestane se mi, že by se mi sléval, mizel, hrudkovatěl, nejdou vidět šupinky, nemám pocit vysušené pokožky a nelesknu se ani v oblasti čela, kde je moje "kritická" zóna.

Tento produkt seženeš na Notino.cz a jelikož Notino letos slaví 15. narozeniny, momentálně na e-shopu běží od 8. až 14. dubna akce 15% sleva na všechny parfémy (mimo těch v akci). Stačí použít kód notino15let a máš slevu! Určitě je to super, pokud pokukuješ po nějakém parfému. Nyní máš šanci ušetřit nějakou tu kačku a to se vyplatí!

Žádné komentáře:

Okomentovat