neděle 28. dubna 2019

RECENZE Night Burner od LadyLab

Chceš spálit tuk? O e-shopu www.ladylab.cz už jsi zajisté slyšela. Já mám tento růžový obchůdek velmi ráda, jelikož ráda cvičím a ráda si také dopomůžu různými pomocníčky. Dlouhodobě nedám dopustit na jejich Carnitin, ovšem měla jsem již tu čest vyzkoušet i další jejich produkty a vždy jsem byla spokojená.

Pokud se zeptáš holek z LadyLab, jaké produkty by ti doporučily do začátku, pravděpodobně tě přivedou na Fatkiller, Carnitin a právě Nightburner - tohle je totiž nejlepší kombinace! V tomto článku jsem si pro tebe připravila recenzi na zmíněný Night Burner. Otestovala jsem ho a zde jsou mé postřehy a dojmy!



Night Burner avizuje spalování během noci, zatímco budeš spát. Přes den cvičíš, jsi aktivní, snažíš se jíst co nejlépe dle vlastního vědomí a svědomí, poté po večeři slupneš 2 - 3 tobolky a podpoříš tím hubnutí i při spánku. Rozhodně to ale nefunguje tak, že se přes den budeš přejídat a válet na gauči, večer si dáš Night Burner a ráno se probudíš hubená jako proutek. Jedná se o DOPLNĚK stravy - je to něco navíc, doplňuje to tvůj režim, rozhodně to není to nejdůležitější. Na prvním místě vždy bude strava, psychická pohoda a pohyb.

Tento doplněk funguje na principu zvyšování rychlosti metabolismu v nočních hodinách. "Tukové zásoby jsou tak spalovány i v průběhu spánku, ale kvalita ani délka spánku není nijak ovlivněna." Na sladké spinkání je tu pak Sweet Sleep. Kvalitní spánek je pro život velmi důležitý a není radno jej zanedbávat. Na to mysli i při svém hubnoucím režimu, kdy tě při nedostatku spánku může honit mlsná, chutě na sladké a nebudeš mít tolik energie na trénink. Vše jde ruku v ruce, proto je potřeba změnit celý svůj životní styl, pokud chceš být fit.


Dále jsem se na webu dočetla, že produkt "Redukuje růst tukových buněk a brání tak zpětnému ukládání tuku." To by mělo vést k boji s jo-jo efektem. A právě obávaný jo-jo efekt je důvod, proč bývají tyto tobolky nejčastěji doporučované.

Na e-shopu si můžeš přečíst přesné složení a dohledat další informace o složkách, které se v tobolce nacházejí. Není v nich samozřejmě nic nebezpečného či nezdravého. Přesto prodejce uvádí, že doplněk není vhodný pro děti, těhotné a kojící ženy (tak jako většina doplňků pro sportovce). Pokud bys měla jakékoliv další dotazy, obrať se na holky z LadyLab, rády ti odpoví. Jejich zákaznický servis je totiž na jedničku! V balení je 60 tobolek a stojí 420 Kč.



Tobolka je rozměrově větší, ale je dělaná v obalu, který si můžeš rozdělat a prášek si dát na lžičku nebo do pití. Po spolknutí jsem nepociťovala žádné vedlejší účinky, bušení srdce či něco podobného. Ani jsem neměla problémy s usínáním. Ráno jsem se budila čilá jako vždy. Účinky tohoto produktu se velmi těžko poznávají, jelikož stále cvičím a užívám i jiné doplňky stravy, proto netuším, kterému produktu bych měla připisovat nejvyšší zásluhu mých úspěchů. Nicméně si myslím, že tohle je taková třešnička na dortu. Obejdeš se bez ní? Rozhodně. Máš si ji koupit? Pokud chceš, zkus to! Já rozhodně doporučuji set NightBurner, Carnitin a Fatkiller za výhodnější cenu!

Žádné komentáře:

Okomentovat