středa 21. září 2016

Co skrývá glanc box měsíce září?

Do rukou se mi dostala limitovaná edice glanc boxu za měsíc září. Na stránkách www.brandnooz.cz psali, že se můžeme těšit na to nejlepší z léta z drogérií. Nemohla jsem se proto dočkat, co mě v balíčku čeká. To je na těch boxech to skvělé - překvapení.

Hned zprvu musím pochválit nový kabátek glanc boxu. Nyní je box fialový a právě tato barvička tomu dodává šmrnc a ženskost. Jakmile jsem krabici otevřela, ucítila jsem nádhernou vůni. Čekala bych, že kombinace několika voňavých produktů dá dohromady až do nosu bijící pach, ale bylo to právě naopak.
Co mě obzvlášť potěšilo je, že opravdu obsah boxu využiji kompletně celý. Každá věcička je praktická a užitečná - neztratí se v žádné domácnosti. Navíc cena těchto produktů dohromady je rozhodně vyšší, než si zaplatíš za tohle překvápko. To se podle mě vyplatí.


A teď už pojďme na samotné produkty.

Surf Color Tropical
Nejdříve jsem spatřila tekutý prostředek na mytí prádla, který v balíčku zabíral nejvíce prostoru a také byl nejtěžší. Byl to zároveň produkt, který mi provoněl celý byt za nanosekundu. Zrovna na tento jsme se dívaly nedávno s mamčou v obchodě a rozmýšlely se, jestli jej koupit. Jsem ráda, že nyní jsem měla možnost ho vyzkoušet. Oblečení opral bez problému (je na barevné prádlo a vystačí na 20 dávek), ale hlavně ta vůně prádla je božská! V boxu přišly také ještě další 3 vzorky (s omalovánky navíc), které jsem podarovala zbytku rodiny. Babička usoudila, že si plné balení zakoupí také.



Pur Double Decruster
Další velmi užitečný produkt, který se v balíčku nachází, je prostředek na mytí nádobí Pur. Tuto značku dlouhodobě používáme a jsme spokojení, proto nám tento přírůstek do rodiny udělal radost. Nové složení Puru by mělo být účinnější vůči mastnotám a připáleninám. Navíc krásně citronově voní.


Bref Power Activ Fragrance Boost
A do třetice všeho užitečného tu máme Bref. Díky němu voní WC blok i po několika spláchnutí. V domácnosti se zajisté neztratí. Tento krásně voní po levanduli.


Mixa Hyalurogel Intensive Hydratation
Co mě z balíčku potěšilo asi nejvíce, je krém od značky Mixa. O této značce už jsem mnohé slyšela a byla to samá chvála. Říkala jsem si, že bych ráda vyzkoušela nový krém na obličej, abych to trochu prostřídala a nebyla tolik konzervativní. Nyní mám příležitost. Tento mi opravdu přijde vhod. Je na dehydratovanou a citlivou pokožku, což já bezpochyby mám. Krém nemá výraznou parfemaci, jen takovou příjemnou vůni, která nijak nedráždí a nevadí. Konzistence je velmi jemná, krém se poměrně rychle vstřebává. Vyzkoušela jsem jej teprve párkrát, ale prozatím jsem spokojená.


Signal White Now Glossy Chic
Součástí boxu byla také zubní pasta, která oběhla už celý internet. Jistě ji i ty znáš. Je to pasta od značky Signal, která je s bělícím účinkem. Modré formulky obsažené v pastě opticky vybělí zuby a zneutralizují žluté odstíny. Samozřejmě je to efekt krátkodobý (ale okamžitý) a nemůžeš čekat nějaké velké zázraky. Co více říct k pastě? Ombré obal je kouzelný, pasta jako samotná mi chutná a tuba je malá tak akorát do kabelky.


Oriflame Eleo
A posledním překvápkem je olejíček na vlasy od značky Oriflame z rostlinných olejů. Je určen pro suché a poškozené vlasy. Po létu jsou vlasy vysušené od sluníčka a potřebují dodat trochu života. Takže tento produkt rozhodně nyní využiji. Já olejíček aplikovala (má praktický rozprašovač) pouze na konečky vlasů a byly poté krásně hebké a lesklé. Nebyly nijak slepené nebo mastné. Ale bude to samozřejmě chtít ještě párkrát použít, aby byl účinek viditelnější. Olejíček opravdu nádherně sladce voní, mě vůně připomíná med.


Na závěr musím říci, že jsem byla velmi mile překvapena. S tímto glanc boxem jsem spokojená a nebránila bych se vyzkoušet další. Mohu tyto produkty jedině upřímně doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat