pondělí 26. září 2016

Rozhovor s youtuberkou Petrou LovelyHair!


ODKAZ NA ROZHOVOR 《《《

Vyzpovídala jsem jednu z nejznámějších českých youtuberek Petru LovelyHair. Tato youtuberka se může pyšnit již 150 tisíci odběratelů. Mě zajímala jak její vášeň pro natáčení videí, tak její osobní život a tady jsou odpovědi!


1. Co byl ten prvotní impuls, který tě nakopl začít natáčet videa na youtube? Máš nějaký svůj vzor, od kterého se necháš třeba i inspirovat?
Kosmetiku a vše kolem líčení, módy a zkrášlování miluju už od puberty, takže když jsem narazila na beauty videa Američanek, byla jsem naprosto nadšená. Navíc u nás v ČR taková videa do té doby nikdo netočil, tak jsem si řekla, že bych to mohla zkusit. Nedá se říci, že bych měla přímo vzor, ale mám své oblíbence.

2. Co bys poradila začínajícím youtuberkám, které chtějí být stejně úspěšné jako ty? Jaké byly tvé začátky, jak ses dostala do podvědomí lidí a co si myslíš, že je takový "recept" na youtuberskou slávu?
Moje začátky byly dost krušné, právě proto, že taková tvorba zde nebyla zvykem, setkala jsem se s kritikou. Nicméně zhruba po půl roce se začaly přidávat další youtuberky a dnes už to nikomu zvláštní nepřipadá a je z toho trend. Na to být úspěšná neexistuje žádný univerzální návod nebo recept. Myslím, že člověk musí dělat to, co ho baví a naplňuje a musí si i přes momentální neúspěchy prošlapat tu cestičku sám.Pokud do toho dáte vše, lidé si toho všimnou a ocení vaši práci.

3. Koho z české youtube scény ráda sleduješ? A kdo je ti ze všech youtuberů a youtuberek nejblíže v reálném životě?
Já českou scénu sleduji spíše pro přehled o tom, co se u nás děje, jinak však raději sleduji zahraniční kolegyně. Jejich tvorba je na vyšší úrovni než u nás a mají i dostupnější jiné kosmetické produkty a tak mne to baví více. Také bych řekla, že je tam publikum průměrově o něco starší než u nás, což mi vyhovuje. Moc youtuberů pro dospělé u nás totiž není a ta tvorba pro mladší cílovou skupinu mne již tolik neoslovuje. S holkama se potkáváme spíše na akcích, vzhledem k tomu, že nebydlím v Praze a mám dost náročný časový rozvrh, tak jiná setkání nestíhám, ale i tak si vždycky super popovídáme. Je to jako v jakékoliv jiné sféře, s někým si člověk sedne, s někým tolik ne.

4. Kdyby sis mohla vybrat kohokoliv, s kým bys natočila video, kdo by to byl? Ať už z youtuberů českých nebo zahraničních či slavných osobností z jiné branže.
Vybrala bych si Carli Bybel, pro mne je to nejen krásná žena, ale také charismatický člověk.

5. Dokonce to s hatery došlo tak daleko, že jsi uveřejnila na svých sociálních sítích, že ti někdo vyhrožuje. Můžu se tedy zeptat, jak celá situace dopadla? Uklidnilo se vše, musela i zasahovat policie?
Zatím se naštěstí nic dalšího nedělo, myslím si, že právě zveřejněním dostal pachatel strach. Ano, na policii jsem byla hned, i když si myslím, že to byla jen snaha mne zastrašit, stejně to není nic příjemného a na policii mi řekli, že je určitě dobře v takových případech vše nahlásit. Ještě stále probíhá vyšetřování, takže momentálně nemohu sdělit více informací.

6. Jsi opravdu krásná žena s báječnou postavou, proto by mě i naše čtenářky jistě zajímalo; jak to děláš? Jsou za tím hodiny v posilovně a správná životospráva nebo za svou postavu vděčíš genům?
Moc děkuji za poklonu, i když co si budeme povídat, každá z nás má problémové partie. Já se snažím přiměřeně sportovat a převážně i kvalitně jíst. Geny samozřejmě také hrají velkou roli, ale v mém věku už pro to člověk musí i něco dělat. Moc ráda běhám a jezdím na kole nebo chodím na dlouhé procházky.

7. V dnešní době člověk může na ulici vidět 12ctileté holky, které to přehánějí s make upem. To se samozřejmě okolí nelíbí a často takové holky odsuzují. Jaká si myslíš, že je hranice, kdy by se dívka mohla začít malovat? Jak to bylo u tebe?
Myslím, že je škoda, že dnes holky chtějí být tak brzy dospělé. Já se například do školy nemalovala nikdy. Líčit jsem se začala na večerní akce tak od 14 nebo 15, ale používala jsem jen tužku a řasenku a lesk. Kolem 17 jsem si pořídila své první oční stíny, ale "full face" makeup jsem začala nosit až těsně před 30. Myslím, že dokud je plet mladá a hezká, není nutné ji zbytečně zatěžovat.

8. Jsi jedna z mála youtuberek, u kterých jde vidět, že nepotřebují nutně dražší kosmetiku, aby dokázaly vytvořit báječný makeupový look. Jaké jsou tvé nejoblíbenější značky z drogérie?
Moc děkuji, já kosmetiku nesoudím podle ceny či značky, ale podle výkonu. Z drogerie mám nejraději Rimmel, Catrice, Dermacol, Essence, Maybelline a Loreal, opomenout nemohu ani relativně mladé a rychle rostoucí Freedom a Makeup Revolution.

9. Máš svoji vlastní úspěšnou značku štětců a dalších produktů. Je něco, na co se můžeme v budoucnu těšit? Nějaké nové produkty značky PetraLovelyHair?
V brzké době by měly vyjít tři nové produkty a to dva nové druhy štětců a houbička na makeup.

10. LovelyHair už je pseudonym, který k tobě rozhodně patří! Jsi s tímto jménem spokojená nebo už jej uchováváš na svých produktech, jen protože jsou lidé na to zvyklí, ale ráda bys ho změnila?
Přiznám se, že kdybych věděla, kam se to všechno dostane, tak bych asi volila jiné jméno. Ale i tak jsem docela spokojená. Vzniklo to tak, že jsem chtěla natáčet převážně účesová videa, ale nakonec mne mnohem více začalo bavit točit o kosmetice.

11. Velmi aktuálním tématem jsou také sponzorovaná videa a spolupráce. Proto mám takovou záludnou otázku: Kdyby ti firma nabídla 20 000Kč, že zpropaguješ výrobek, který ti nevyhovuje a na kameru jej vychválíš, vzala bys tuto nabídku?
V žádném případě ne. Sponzoring pro mne znamená to, že produkt divákům představím a řeknu na něj svůj vlastní názor, který se koupit nedá. I z toho důvodu si ke spolupráci vybírám firmy a produkty, které ráda používám.

12. Přišla ti někdy nějaká opravdu kuriózní nabídka ke spolupráci?
Ano, několik takových nabídek mi přišlo, například na otestování erotických pomůcek a spreje na toaletu. Odmítla jsem, ale manžel z toho byl zklamaný.

13. Dokáže ti v současné době youtube vydělat tolik peněz, aby ses tím mohla živit? Když tedy pominu tvoji vlastní značku.
Samotný partnerský kanál na youtube určitě ne. Výdělek se dá zvýšit právě spoluprací s firmami a sponzorovanými videi. Ta si ale pečlivě vybírám a nedělám jich zase tolik. V současné situaci bych se tedy za tohoto předpokladu čistě natáčením živit asi mohla, ale jsem ráda, že nemusím. Díky tomu, že mám vlastní značku, která mne živí, si nabídky mohu pečlivě vybírat a mohu si dovolit odmítat to, co bych třeba, pokud bych koukala jen na výdělek, zvažovala.

14. Máš nějaký cíl na youtube? Např.: počet odběratelů nebo firmy, s kterými bys chtěla spolupracovat? Myslíš, že ještě třeba v 55letech budeš natáčet?
Konkrétní cíl nemám, jen si přeji se v natáčení dále zlepšovat a hlavně bych chtěla, aby má videa diváky stále bavila. Důležité je ale také to, aby to pořád bavilo mne. Tím bych zodpověděla i poslední otázku, pokud mne to bude bavit, klidně budu točit i v 55. Ostatně, v zahraničí už je to běžná věc, jen je třeba přizpůsobit věku a publiku témata videí, ale jinak proč ne?!

15. Je něco co bys na konec našim čtenářům vzkázala?
Moc děkuji za pohodový rozhovor a zajímavé otázky a všem čtenářům za sledování a přeji krásný zbytek léta!


Petře samozřejmě moc děkuji za odpovědi a tebe bych se chtěla zeptat, jestli tuto youtuberku sleduješ?

Žádné komentáře:

Okomentovat