úterý 13. září 2016

Kosmetické vychytávky do kabelky!

Připravila jsem si pro tebe článek, kde ti představím moje oblíbené kosmetické vychytávky do kabelky. Jsou to věcičky alá pomocníčci, které potřebuji vždy u sebe.

(zdroj obrázků: www.parfums.cz)
Balzám na rty Eos Vanilla Mint
Ačkoliv spousta lidí tyto balzámy považuje za předražené a nekvalitní pomocníky proti popraskaným rtům, já na ně nedám dopustit. Obal je nejen krásný, ale také praktický, originální a roztomilý. Zbožňuji, jak ty malé kuličky, které mám ve sbírce, hrají příjemnými barvami tématicky ke své příchuti. Vůně jsou různorodé. Většina je sladká (možná až moc), ale najdou se i příjemné mentolové. Já jsem vlastník růžového (jahodový sorbet, velmi sladká vůně), světle modrého (borůvka, ne tolik sladká, ale stále dost sladká vůně) a červeno-růžového Eosu (granátové jablko a maliny, ne příliš výrazná vůně). Ty slaďoučké mám chuť sníst, ale přesto tato kombinace vanilky a máty patří mezi můj nejoblíbenější. Vyhovuje mi velká plocha balzámu, jelikož patřím mezi ty, kteří mají velké nafouknuté rty. A co se týče samotné kvality tohoto produktu, žádný z balzámů, které jsem měla, mi nedokázal rty tak zhydratovat. Hydratuje okamžitě a na dlouhou dobu. Rty jsou poté krásně vláčné, hebké a vyživené. A jaký je další důvod, proč milovat tyto balzámy? Přečti si složení:
"Jeho unikátní formule s přírodními pečujícími oleji, hydratačním bambuckým máslem a vitaminy C a A vyživuje rty a učiní je okamžitě krásnějšími. Je z 99% přírodní a neobsahuje žádné parabeny, ftaláty, lepek, ani vazelínu z ropy."


EOS Berry Blossom krém na ruce
U značky EOS i nadále zůstaneme. Jedná se tentokrát o krém na ruce. Já jsem si vybrala tento růžový, z kterého cítím příjemnou vůni květin. Parfemace není nijak dráždivá, naopak je velmi uklidňující. Osobně se neobejdu bez krému na ruce v mé kabelce, jelikož trpím na opravdu dost suchou pokožku a potřebuji neustále hydratovat jak rty, tak ruce. Tento krém je skladný, malý a praktický (vymáčkneš si tolik krému, kolik potřebuješ). Design je dívčí a roztomilý. Stačí opravdu málo a ruce jsou hydratované. Není to žádný světoborný vynález ani krém, co by vyčuhoval z davu. Je dobrý, ale nosím ho hlavně díky jeho velikosti. Padne do každé kabelky. Sami výrobci říkají:
"Unikátní formule příjemně vyživujícího krému na ruce EOS Berry Blossom s kombinací sametové hebkosti a lehké osvěžující vůně obsahuje výživné bambucké máslo, aloe vera, oves a antioxidanty. Vaše ruce tak budou krásné, měkké a hebké. Krém EOS Berry Blossom je z 90% přírodní, hypoalergenní, rychle se vstřebává a nemastí a neobsahuje žádné parabeny ani lepek."



Bath & Body Works Pocket Bac Believe Pink Citrus antibakteriální gel na ruce se třpytkami
Další nezbytností do mé kabelky je antibakteriální gel. Dojíždím do školy, a proto často cestuji vlaky, které jsou plné bakterií. Jelikož jsem člověk s oslabenou imunitou, musím se chránit. Tato značka je proslulá svými antibakteriálními gely po celém světě. Jsou malé, roztomilé, voňavé a také účinné. Co víc říct?




Tangle Teezer Compact Styler kartáč na vlasy
Jistě už si slyšela o tomto zázračnému kartáči na vlasy. Já dlouho tomuto trendu odolávala, říkala jsem si, že je to přeci jenom kartáč. Jenže v momentě, kdy jsem se začala v létě naplno věnovat plavání, nesnášela jsem, že jsem s sebou musela tahat do kabelky obří hřeben, abych si mohla rozčesat vlasy. Hledala jsem nějaký malý a skladný a rozhodla jsem se pro tento. Ačkoliv je malý, zastane velkou práci. Vlasy necuchá a opravdu je tolik skvělý, jak se o něm vykládá. Vybrala jsem si tuto malou cestovní verzi ve zlato-černé elegantní barvě. Teď nemůže chybět v mé kabelce kdykoliv jdu ven!


A jaká je tvá nejoblíbenější vychytávka do kabelky?

Žádné komentáře:

Okomentovat