úterý 6. září 2016

Moje nejoblíbenější paletky očních stínů!

Připravila jsem si pro tebe článek, v kterém ti doporučím mé nejoblíbenější paletky očních stínů. Jsou to paletky, které ráda používám, a mně osobně vyhovují svojí kvalitou, výdrží a pestrostí. Rozhodně ti tu nebudu ukazovat dražší cenovou kategorii, pro začátek tu mám levnější kousky. O těch dražších třeba někdy příště.
(zdroj obrázků: www.parfums.cz)
W7 Cosmetics In the Buff
Kosmetickou značku W7 jsem si velmi oblíbila. Ačkoliv se dá říct, že často se až nápadně podobá dražší značce, mile ráda ji to odpustím. Stíny sice poměrně dost práší, ale za to jsou chvalitebně pigmentované. Pigmentace není nikterak přehnaná, na běžné denní nošení dostačující. Stíny na oku nevydrží samostatně celý den, je potřeba použít bázi. Co se mi velmi líbí, je složení paletky. Obsahuje jak matné, tak třpytivé odstíny. Nechybí světlý stín na projasnění koutku oka, ani matný hnědý na rozblendění nebo kvalitní černá na ztmavení (případně černou linku kolem oka). Ceny jsou velmi přijatelné. Navíc kvalita převyšuje cenu. Obal je bytelný, lehoučký a praktický (mně osobně se velmi líbí kovový design). Součástí balení je také štěteček, který má poměrně tvrdé štětinky, ale v případě nouze je použitelný. Paletku jsou použila při líčení na maturitní ples a rozhodně mě nezklamala!
Cena: 255Kč
Spokojenost: ****

Makeup Revolution Iconic 3
První setkání s touto paletkou byla láska na první pohled. Miluji růžové odstíny (tato paletka je napodobeninou a zároveň levnější verzí Naked 3), které mi krásně ladí s hnědými oči a bledou pletí. Jsou to stíny, které využiji na běžné denní nošení, ale s paletkou se dá vyčarovat i dramatický večerní look. Makeup Revolution je značka, která se setkává s velkým úspěchem. Stíny jsou báječně pigmentované, práší jen nepatrně (pokud použiješ kvalitní štětec, tak prakticky vůbec) a cena je prostě bombastická! Poměr kvalita a cena - kvalita převyšuje cenu! Obaly jsou elegantní, praktické, bytelné a jednoduché (v jednoduchosti je krása). Jelikož v našem malém městě se tato značka nedá sehnat, objednávám jedině přes internet.
Cena: 199Kč
Spokojenost: *****

E style Perfect Harmony Palette
Tentokrát tu mám paletku od české značky E-style. Dlouho jsem odolávala, zda si něco od této značky objednat, ale po té vší chvále, co jsem slyšela, jsem se rozhodla. Mají nepřeberné množství barev. Prodávají paletky, které jsou barevně sladěné, takže si každý vybere ten odstín, které mu nejlépe sedí (nebo chybí ve sbírce). Já si vybrala opět růžové odstíny, které ke mně sedí nejlépe. První dva stíny v paletce však působí na oku velmi podobně. Stíny jsou neskutečně pigmentované (velmi snadno se to s nimi dá na oku přehnat), dají se krásně vrstvit (s použitím navlhčeného štětce docílíš větší pigmentace, naopak s blendícím štětečkem uděláš jemný denní líčení), ale také poměrně práší a opadávají, ale to se dá u tak čistého pigmentu očekávat. Nejprve si proto udělej oční look a až pak použij makeup. Jinak stíny vydrží na oku celý den. Paletka obsahuje praktické zrcádko. Obal je bytelný, elegantní a jednoduchý. Ovšem jdou na něm vidět veškeré "patlance" od prstů. Za tu cenu je to opravdu parádní!
Cena: 259Kč
Spokojenost: ****

A jaká je tvá nejoblíbenější paletka očních stínů?

Žádné komentáře:

Okomentovat