čtvrtek 1. září 2016

Vůně plná vzpomínek!

"Jaký je tvůj nejoblíbenější parfém?" - to je často kladený dotaz. Přitom toaletní vody, parfémy, deodoranty, také svíčky… zkrátka vůně jsou jedna z nejvíce individuálnějších záležitostí. Někdo preferuje vůně sladšího charakteru, jiní dávají přednost elegantním či lehčím vůním. Samozřejmě spousta žen volí vůně také podle příležitosti, akce/události nebo i nálady. Občas tu nejde ani tak o to, která náš nosánek okouzlí nejvíce, ale která se k nám jako jedinci hodí nejvíce. Stává se, že třeba v obchodě z ničeho nic ucítím mně povědomou vůni a okamžitě se mi vybaví určitý člověk.

Moje absolutně nejoblíbenější vůně, po které ráda vždy sahám, je toaletní voda pro ženy:

Guess Girl Summer


Složení vůně:
  • Hlava: neroli, bergamot, mandarinka
  • Srdce: leknín, květ pomerančovníku, květina, růže
  • Základ: pižmo, orchidej, dřevo
Tato vůně mě vystihuje! Nemám ráda příliš přeslazené vůně, po kterých bych voněla jako cukrátko. Nemám ráda příliš štiplavé a těžké vůně. Volím raději něco lehkého, elegantního, s přívuní květin, ale zároveň aby tam nebyly cítit až příliš. Proto je právě tato vůně pro mě jasnou volbou!

Komu bych vůni doporučila? Rozhodně, jak název napovídá, je to letní vůně. V někom může vyvolat vzpomínky na květinovou zahradu se stromy obsypanými ovocem, pláž nebo letní lásku. Vůni bych doporučila mladým dívkám, které chtějí toaletní vodu, která má dlouhou výdrž a zároveň je za přijatelnou cenu. Flakonek je pak třešnička na dortu - do toho jsem se zamilovala na první pohled. Žlutý vzhled má připomínat slunce, jemný písek a léto. Náramně se bude tedy vyjímat na kosmetickém stolečku.

Každá vůně ve mně evokuje vzpomínky! My ženy máme častokrát vůně určené speciálně pro určité příležitosti. Když potřebujeme nějakou, která na nás vydrží celý večer/celou noc. Nechceme zklamání, chceme jistotu a luxus. Na druhou stranu pak jestliže jdeme jen na nákup, sáhneme po levnější verzi nějaké té toaletky z drogérky.
Tento parfém jsem vždy používala, když jsem se šla večer někam bavit. Znamenalo to pro mě sklenku vína, přátele, lásku a samozřejmě tanec a zábavu. Ještě ráno vůně přebíjela pach kouře a alkoholu z baru, kterým jsem načuchla. Kdykoliv nyní k parfému přivoním, cítím jako bych se znovu ocitla v nočním klubu. Když zavřu oči, cítím na svém těle doteky tehdejšího přítele, v srdci se mi roztančí hudba a já se vracím v minulosti. Je to kouzelné, co vůně dovedou.

Tento parfém si můžeš zakoupit: ZDE<<<
Jestliže nemáš ve svém okolí parfumérii, kde bys tuto vůni mohla otestovat a zároveň nechceš utrácet peníze naslepo. Na www.parfums.cz si můžeš objednat pouhý odstřik 1ml za 19Kč.
Dále máš pak na výběr z varianty 30ml za 269Kč a 50ml za 335Kč. Dle mého názoru to vůbec není vysoká cena! Myslím, že kvalita převyšuje má očekávání.


Na stránkách jsem také objevila druhou variantu této toaletní vody pro ženy:

Guess Girl


Složení:
  • Hlava: meloun, malina, bergamot
  • Srdce: trnovník akát, orchidej, lilie
  • Základ: vanilka, santalové dřevo
Okouzlující dámská vůně Guess Girl byla při svém vzniku inspirovaná těmi nejsvůdnějšími ženami světové módní scény. Vůně zachycuje myšlenku - "Proč kráčet v davu, když můžete ukázat svoji osobnost?" Vůně je mladistvá, koketní a velmi sexy. Je inspirovaná ženami, jako je Brigitte Bardot nebo Marilyn Monroe.

Tento parfém si můžeš zakoupit: ZDE <<<
Co se týče složení, tak je mi vůně velmi sympatická. Opět nádherný flakonek - tentokrát v růžovém provedení (líbí se mi snad ještě více). Jelikož s Guess Girl Summer jsem velmi spokojená, plánuji si objednat i tuto variantu. Na výběr mám opět odstřik 1ml za 17Kč, dále 30ml za 321Kč, 50ml za 411Kč a 100ml za 502Kč. Je pouze nepatrně dražší.


Máš s touto vůní zkušenost, mohla bys mi ji doporučit? Budu ráda, když mi napíšeš do komentářů.

Žádné komentáře:

Okomentovat