čtvrtek 13. září 2018

RECENZE Freeman Revitalizační slupovací maska

Kosmetická značka Freeman se vyznačuje výtečnou kvalitou za ještě výtečnější ceny. Je to kosmetika cenově dostupná, a přesto se dá srovnat s high-end profesionálními produkty. Osobně je mi velmi sympatické, že má ve své filosofii to, že vychází z přírody. Seženeš ji v síti prodejen Rossmann, Drogerie Teta, Albert, Kaufland, Makro, COOP, Tesco, Billa, Globus a dm drogeriemarkt. Informace o produktech si můžeš najít na internetových stránkách www.freemanbeauty.cz.

A jelikož jsem se značkou Freeman navázala spolupráci, můžeš se těšit na spousty recenzí jejich produktů. Dnes bych ráda začala jedním z nich.



Freeman Revitalizační slupovací maska granátové jablko + peptidy

Jedná se o slupovací masku s vůní granátového jablka. Vůně je to velmi jemná, nijak výrazná, proto ji snesou i citlivé nosánky. Rozhodně mi tato parfemace nevadila ani u očního okolí. Pouze jemný, svěží závan sladkého jablíčka.
Maska má 118 ml, ale můžeš si koupit také menší balení na otestování. Měla by rozjasňovat pleť, zvyšovat její odolnost a zjemnit póry.

Použití: Naneste na obličej, vynechte obočí, vlasovou linku a rty. Nechte působit 5-10 minut nebo až uschne. Masku opatrně sloupněte. Opláchněte teplou vodou. Bez parabenů, sulfátů, ftalátů, minerálních olejů a není testována na zvířatech.

Konzistencí je to opravdu velmi hutný gel. Při roztírání po pleti se chová podobně jako med - dlouze se táhne. Teprve po několika aplikacích jsem přišla na to, že méně je někdy více. Doporučuji proto dávat spíše menší vrstvu. Jelikož je maska slupovací, je potřeba ji natřít rovnoměrně, aby šla krásně sloupnout. Jelikož schne poměrně rychle v tenké vrstvě, doporučuji pracovat rychle.


Na pleti je maska posléze osvěžující. Cítila jsem, jak se vsakuje do pleti, dělá svou práci a užívala jsem si hydrataci mé tak moc suché pokožky.

Musím se přiznat, že slupovací masky mě prostě baví! Je to zábava! Samozřejmě, že na některých místech šla sloupnout hůře, ale vesměs si nemohu stěžovat. Ani žádná depilace se nekonala. Maska je šetrná i k velmi citlivé pleti. Slupování není bolestivé!

Jelikož gel na pleti příjemně chladil a bylo zřejmé, že plní i funkci hydratační, čekala jsem, že po sloupnutí má pleť bude mastná. To se ovšem nestalo! Pleť je po aplikaci nádherně rozzářená - takový wow efekt jsem již dlouho nezažila. Je zároveň hydratovaná a vyživená, ale přesto ne mastná. Na pleti žádný nepříjemný film! Doporučila bych tedy tuto masku rozhodně i velmi mastné pleti a lidem, kteří mastnotu na pleti nesnesou.

Tato maska se perfektně hodí na období léta, kdy chceš pleť trošku osvěžit. A rozhodně je dobrým nápadem při ranních kocovinách či nemocech. Zaručuji ti, že po použití budeš na první pohled vypadat lépe. Efekt je znatelný již po prvním použití.

Žádné komentáře:

Okomentovat